Strona 1 z 1
[80 b4 2.0 94r ,90 b3 1.6sb ] po swapie z 2.3 na 1.6sb
: 03 gru 2007, 19:50
autor: PAWLO2525
: 03 gru 2007, 22:42
autor: adasrogas
tak szczerze mówiąc to mógłbyś postarać sie trochę mocniej z prezentacją.
może jakiś opis?
zdjęcia nie są najciekawsze ale widać ładne b4
: 03 gru 2007, 23:03
autor: Motostacja pl
Tylko dlaczego w opisie jest B3 z silnikiem SB :?: Aha, Aha. to taka mieszanka z tego co rozumie :mrgreen:
: 03 gru 2007, 23:31
autor: PAWLO2525
:mrgreen: ok co tu wiele pisac z przodu na fotce b4 2.0 z konca 94r pelen orginal bez tiuningu
poza felami na lato.. z tylu jeszcze nie skonczone audi 90 2.3 b3 88r ..obecnie skrzynia orginal 2.3 silnik z a80 b3 1.6 td intercooler.... zawieszenie przednie kapletne pochodzi od b4 1.9tdi razem chyba z kolyska(niewiem bo to braciszek zakladal ) ..90-tka jak 90-tka ..wlasnie kapletuje jeszcze lewa lampe zespolona i halogeny ..poniewaz poprzedni wlasciciel po sprowadzeniu jej do polski zalozyl inst.gaz po 2 tyg sie cos zapalilo w komorze silnika opaliło inst.ele oraz troche reflektory a halogeny ktos zanim ja odkupilem poprosyu je ukradl razem z 3 wskaznikami w konsoli srodkowej
chodliwy towar widocznie:-)...znikly na terenie warsztatu sam hah ...Pozatym fajnie sie nia jezdzi nic nie stuka puka ..Obecnie troszke zmodyfikowany silnik a dokladnie tak zwany chip srubokretem i pilnikiem
...wymiata naprawde swietnie jak na 1.6 znajomi pytaja jaki mam tam silnik ze tak wymiata 2.3 a ja na to nie 1.6 diesel
...w porownaniu z b4 2.0 benz sadze ze dieselek lepiej przyspiesza po modzie
...tylko ciekawe jak dlugo
: 04 gru 2007, 18:25
autor: adasrogas
widzisz
LABIEL wczoraj chciałeś mnie poprawić ale Ci sie nie udało
no Pawlo przyznam że ciekawy mod zastosowałeś. ale właśnie jak napisałes problem polega na tym na jak długo skutecznie.
pozdrawiam
: 04 gru 2007, 18:49
autor: PAWLO2525
WITAM NARAZIE MA JAKIES 1200KM NA MODACH PRZEJECHANE ALE PARE DNI W TYM SIE ZAWACHALEM I ZMNIEJSZYLEM WSZYSTKO PRAWIE DO ORGINALU ALE NIESTETY BARDZO MI TEGO BRAKOWALO
WIEC SPOWROTEM DALEM WSZYSTKO DOSC WYSOKO DAWKA CISNIENIE WCZORAJ WZIOLEM PINA Z 2.0TD AUDI 100CC PIN TAKI SAM TYLKO TROSZKE LAGODNIEJSZY O B3 I GO PODSZLIFOWALEM DOSC SPORO EFEKT JESZCZE LEPIEJ IDZIE
...ALE PRZY MOJIM STYLU JAZDY ZACZELA POLYKAC ZNACZNIE WIECEJ PALIWA NIZ NA ORGINALNYCH NASTAWACH..LAGODNIE NARAZIE NIEPROBOWALEM JEZDZIC
..DZIS NA 2 BIEGU NA WPROST SUCHY ASFALT NOWE ZIMOWKI DALEM W PODLOGE NA MAX W MOMENCIE JAK TURBINKA DMUCHLA na maxa !!
KOLA STRCILY PRZYCZEPNOSC MYSLE ZE JEST NIEZLE ...ale lepiej dam na jakis czas ojcu nia jezdzic a ja wezme b4 bo pewnie sie skonczy to niezbyt dobrze dla autka ...3 lata temu tez tak krecilem escorta 90r model rs turbo 1600 benzyna z IC malo spotykany model skonczylo sie na powaznych modach turbina zzamiast orginalu to 130 va z tdi i takie tam czary zwijal asfalt a kilka dni pozniej gasily nas z kumplem 2 straze pozarne
: 04 gru 2007, 19:13
autor: FranoF1
PAWLO2525 Proszę Cie popraw Podpis...staraj sie nie używać Caps Locka, nie tolerujemy Krzyku na forum :lol:
p.s. fajny składak
: 04 gru 2007, 20:38
autor: Motostacja pl
adasrogas pisze:widzisz
LABIEL wczoraj chciałeś mnie poprawić ale Ci sie nie udało
Przyznać sie do błędu muszę :mrgreen: Spojrzałem na opis a nie przyjrzałem się dokładnie fotką. A to taki kogiel mogiel. Trochę od tego trochę od tamtego :mrgreen:
: 04 gru 2007, 23:00
autor: orkabmx
no ladnie ladnie mam nadzieje ze swojej beczki juz nei bedziesz musial gasic pozdro
: 05 gru 2007, 14:14
autor: Solskier
Ciekawa "hybryda" :mrgreen:
: 06 gru 2007, 02:27
autor: PAWLO2525
witam no niestety b4 widoczne na zdjeciach znalazlo nowego wlasciciela..Do jazdy pozostala hybrydka 90 b3 z motorkiem sb
..wiec trza bedzie porobic fotki ..
: 07 gru 2007, 19:25
autor: goldi j51
Witaj troszkę ładniejsza sesja by się przydała
: 08 gru 2007, 10:17
autor: kolczyx
Ładne B4
[audi 90 88r 1.6 TD sb] a to samochod kupiony na silnik
: 09 gru 2007, 21:12
autor: PAWLO2525