Audi 80 B4 2.0
: 10 maja 2008, 15:42
Witam! Czas przedstawić swoją „małą” niunie. Więc jest to Audi 80 B4 2.0 (silnik ABT), rocznik 1994. Dodatkowo ma zamontowany gaz (z czego jakoś specjalnie nie jestem zadowolony) ale jak już ją kupowałem to tak było. Moc silnika to 66 kW (90 KM). Generalnie jestem bardzo zadowolony z tego autka. Audiczka jest naprawdę bardzo zadbana (czerwony kolor), karoseria bez specjalnych obtarć czy innych zarysowań lub wgniecień. Z resztą same auto jest bezwypadkowe. W sumie moje zdanie jest takie, że poprzedni właściciel używał tego autka do jazdy do kościoła i z powrotem . Samochód ma następujące wyposażenie:
- ABS,
- wspomaganie kierownicy,
- poduszka powietrzna od strony kierowcy,
- centralny zamek,
- immobiliser,
- alufelgi firmy Borbet 15” wraz z oponami Pirelli 205
- przyciemniane boczne tylne szyby oraz tylna szyba
Co zostało zmodyfikowane? No więc standardowe radio zostało zastąpione przez bardziej „cywilizowane”. Zamontowane alufelgi 15” raz z szerokimi oponami (205), zmodyfikowany został również sam tłumik. Szyby zostały przyciemnione. Przy okazji wymiany wszystkich tarcz i klocków hamulcowych zaciski zostały zmienione na czerwone :].
Co w najbliższym czasie? No więc już za parę dni przerobię szybki na elektryczne (kręcenie korbą bywa czasami irytujące), poza tym montaż zamka na pilot itd., wymiana tarcz zegarów, montaż ringów, wymiana tłumika, nowe alufelgi (srebrne z czarnymi wstawkami). Z grubszych wymian to wymiana pełnego oświetlenia (niestety światła standardowe są do bani), być może zmienione zostanie zawieszenie ale jeszcze podumam nad tym. Autko nie posiada szyberdachu a w szczególności teraz by się przydał , prawdopodobnie zostanie zamontowana również klimatyzacja z jakiejś innej audiczki. Planuję również „przeszczep” silnika na dużo mocniejszy…ale to będzie grubsza inwestycja. Czy się opłaca? W sumie jest to moje pierwsze własne auto i stwierdziłem, że niezależnie od kosztów będzie perełką . A poniżej kilka fotek:
- ABS,
- wspomaganie kierownicy,
- poduszka powietrzna od strony kierowcy,
- centralny zamek,
- immobiliser,
- alufelgi firmy Borbet 15” wraz z oponami Pirelli 205
- przyciemniane boczne tylne szyby oraz tylna szyba
Co zostało zmodyfikowane? No więc standardowe radio zostało zastąpione przez bardziej „cywilizowane”. Zamontowane alufelgi 15” raz z szerokimi oponami (205), zmodyfikowany został również sam tłumik. Szyby zostały przyciemnione. Przy okazji wymiany wszystkich tarcz i klocków hamulcowych zaciski zostały zmienione na czerwone :].
Co w najbliższym czasie? No więc już za parę dni przerobię szybki na elektryczne (kręcenie korbą bywa czasami irytujące), poza tym montaż zamka na pilot itd., wymiana tarcz zegarów, montaż ringów, wymiana tłumika, nowe alufelgi (srebrne z czarnymi wstawkami). Z grubszych wymian to wymiana pełnego oświetlenia (niestety światła standardowe są do bani), być może zmienione zostanie zawieszenie ale jeszcze podumam nad tym. Autko nie posiada szyberdachu a w szczególności teraz by się przydał , prawdopodobnie zostanie zamontowana również klimatyzacja z jakiejś innej audiczki. Planuję również „przeszczep” silnika na dużo mocniejszy…ale to będzie grubsza inwestycja. Czy się opłaca? W sumie jest to moje pierwsze własne auto i stwierdziłem, że niezależnie od kosztów będzie perełką . A poniżej kilka fotek: