[B4, 1Z] Zecior AVANT :)
: 20 sie 2008, 20:46
Witam serdecznie wszystkich klubowiczów. Jako posiadacz Audi 80 i użytkownik tego forum uważam, że obowiązkiem jest przedstawienie swojego auta.
Tak więc zaczynam.
Posiadam Audi 80 B4 z grudnia 93 roku. Jest to wersja włoska kupiona w Niemczech. Siedzi w nim silnik 1.9 TDI (90 KM i 182 Nm- czyli przepływka boscha). Auto zostało zakupione w listopadzie i miało to na celu dowożenie mnie bezpiecznie do szkoły i z powrotem. Audi pięknie sprawdziło się w zimowych warunkach, żałuję jedynie, iż nie jest to quattro...
"Zecior" miał kilka wpadek: a to urwało wahacz, a to silnik pracował jak stary klekot z Mercedesa, raz skrzynka bezpieczników mi się zapaliła- okazało się że wina leżała po stronie tylnej lampki oświetlającej bagażnik, wysiadł tylny lewy zacisk hamulcowy i o mało co nie spowodowałem kolizji, bo układ się zapowietrzył i jak przyszło do hamowania to pedał w podłogę wpadł, szczęście że ręczny został
A cha, jeszcze turbulum mi padło, ale oczywiście zostało zregenerowane i Audinia leci jak "dzik". Jest jeszcze masę pierdółek które się zdarzały, ale to chyba norma i mnie nie przeraża perspektywa grzebania w Audi przez kolejny dzień
Ogólnie:
Szukając auta kierowałem się niezawodnością i oszczędnością. Audi miało te cechy i dlatego stoi w garażu. Po za tym waga i rozmiary samochodu powodują że człowiek siedzący w środku czuje się bezpiecznie, przynajmniej ja mam takie wrażenie. Ogólnie jestem zadowolony z samochodu i jak na razie nie mam zamiaru zamieniania go na inny model lub inną markę.
To tyle jeżeli chodzi o przedstawienie modelu.
Może teraz trochę wyposażenia:
* wspomaganie kierownicy
* ABS
* welurowa tapicerka
* siedzenie kierowcy regulowane
* podłokietnik kanapy tył
* elektryczne lusterka i 4x szyby
* podgrzewana tylna szyba
* kierunki na nadkolach
* kontrolka świateł postojowych
* halogeny przeciwmgielne
* klimatyzacja menual
* dodatkowe oświetlenie wnętrza w rączkach podsufitki
* dodatkowe zegary VDO
* podgrzewane spryskiwacze szyby
* centralny zamek na pilota
* AIR BAG kierowcy
To chyba tyle jeżeli chodzi o wyposażenie oryginalne. Z nie oryginalnego to mogę jedynie podać własnoręcznie wyrezane podświetlenie słonecznika pasażera-, ringi na zegary, żarówki FLUX do lampek wewnętrznych i podświetlenia tablicy rejestracyjnej, alufelgi ALLUET z oponami letnimi 205/60 i oryginalne alufelgi z oponami zimowymi 195/65, CAR AUDIO w skład którego wchodzi:
* radio Pioneer DVD
* przedni zestaw odseparowany Infinity
* w drzwiach z tyłu gwizdki Lanzar
Oczywiście drzwi są wygłuszone, a głośniki są założone na panelach z MDFu (taschi)
Co zRezano:
* obramówki zegarów licznika
* wyświetlacz temperatury zewnętrznej
* pompa ABS z funkcją EDS
* wtryski AHF + komp ze zmienionymi kościami od KOSTRZ`a
Do zRezania:
* podgrzewane siedziska
* blenda z 90siątki
*....??? hmm..
Proszę o to kilka poglądowych zdjęć:
zdjęcie nr1
zdjęcie nr2
zdjęcie nr3
Tak więc zaczynam.
Posiadam Audi 80 B4 z grudnia 93 roku. Jest to wersja włoska kupiona w Niemczech. Siedzi w nim silnik 1.9 TDI (90 KM i 182 Nm- czyli przepływka boscha). Auto zostało zakupione w listopadzie i miało to na celu dowożenie mnie bezpiecznie do szkoły i z powrotem. Audi pięknie sprawdziło się w zimowych warunkach, żałuję jedynie, iż nie jest to quattro...
"Zecior" miał kilka wpadek: a to urwało wahacz, a to silnik pracował jak stary klekot z Mercedesa, raz skrzynka bezpieczników mi się zapaliła- okazało się że wina leżała po stronie tylnej lampki oświetlającej bagażnik, wysiadł tylny lewy zacisk hamulcowy i o mało co nie spowodowałem kolizji, bo układ się zapowietrzył i jak przyszło do hamowania to pedał w podłogę wpadł, szczęście że ręczny został
A cha, jeszcze turbulum mi padło, ale oczywiście zostało zregenerowane i Audinia leci jak "dzik". Jest jeszcze masę pierdółek które się zdarzały, ale to chyba norma i mnie nie przeraża perspektywa grzebania w Audi przez kolejny dzień
Ogólnie:
Szukając auta kierowałem się niezawodnością i oszczędnością. Audi miało te cechy i dlatego stoi w garażu. Po za tym waga i rozmiary samochodu powodują że człowiek siedzący w środku czuje się bezpiecznie, przynajmniej ja mam takie wrażenie. Ogólnie jestem zadowolony z samochodu i jak na razie nie mam zamiaru zamieniania go na inny model lub inną markę.
To tyle jeżeli chodzi o przedstawienie modelu.
Może teraz trochę wyposażenia:
* wspomaganie kierownicy
* ABS
* welurowa tapicerka
* siedzenie kierowcy regulowane
* podłokietnik kanapy tył
* elektryczne lusterka i 4x szyby
* podgrzewana tylna szyba
* kierunki na nadkolach
* kontrolka świateł postojowych
* halogeny przeciwmgielne
* klimatyzacja menual
* dodatkowe oświetlenie wnętrza w rączkach podsufitki
* dodatkowe zegary VDO
* podgrzewane spryskiwacze szyby
* centralny zamek na pilota
* AIR BAG kierowcy
To chyba tyle jeżeli chodzi o wyposażenie oryginalne. Z nie oryginalnego to mogę jedynie podać własnoręcznie wyrezane podświetlenie słonecznika pasażera-, ringi na zegary, żarówki FLUX do lampek wewnętrznych i podświetlenia tablicy rejestracyjnej, alufelgi ALLUET z oponami letnimi 205/60 i oryginalne alufelgi z oponami zimowymi 195/65, CAR AUDIO w skład którego wchodzi:
* radio Pioneer DVD
* przedni zestaw odseparowany Infinity
* w drzwiach z tyłu gwizdki Lanzar
Oczywiście drzwi są wygłuszone, a głośniki są założone na panelach z MDFu (taschi)
Co zRezano:
* obramówki zegarów licznika
* wyświetlacz temperatury zewnętrznej
* pompa ABS z funkcją EDS
* wtryski AHF + komp ze zmienionymi kościami od KOSTRZ`a
Do zRezania:
* podgrzewane siedziska
* blenda z 90siątki
*....??? hmm..
Proszę o to kilka poglądowych zdjęć:
zdjęcie nr1
zdjęcie nr2
zdjęcie nr3