B4 Coupe AAH Tornadorot :)
: 29 sie 2008, 12:52
Witam wszystkich użytkowników Audi
Pewnie niektórzy widzieli moje autko w powitaniu, chociaż fotki powinny być umieszczone tutaj za co moderatorów przepraszam. Mam nadzieję że mi wybaczycie
Trochę danych na temat tego samochodu.
Silnik - 2.8 AAH, wcześniej posiadałem 2.3 NG i wiem ile trudu kosztowało mnie utrzymanie tego silnika w idealnym stanie, łącznie z pełnym remontem zaraz po kupnie i doprowadzenia go do stanu ori, mam nadzieję, że 2.8 da mi również wiele satysfakcji z jazdy i nie będę się musiał martwić o mechaniczny wtrysk jak to było w wypadku 2.3 ( co prawda niby się nie psują ale jak już coś się stanie to może być trudne do wyeliminowania)
Środek oryginalny beżowy, jeden fotel Recaro z pełną elektryką oraz podgrzewaniem, o ile mi się uda dostać taki kolejny to pewnie go zamontuje, ponieważ ten jest bardzo wygodny.
Car Audio brak, co gorsza kable wycięte jakby nożem ;/ ale to się będzie dało zrobić.
Przebieg 173tys km, wygląda na prawdziwy chociaż ten niedziałający prędkościomierz może sugerować że coś mogło być grzebane przy przebiegu, mam nadzieję że uda mi się to zweryfikować inaczej niż po wpisie do książki serwisowej.
Z mankamentów to biją przeguby i mechanicznie poza tym jest ok. Tarcze i klocki wymienione na oryginalne.
Pewnie się zapytacie co planuje z nim zrobić Jestem zwolennikiem utrzymania autka w oryginalnym stylu, jedyne co chciałbym zmienić to założyć soczewki, ten drugi fotel Recaro, i felunek zmienić na coś od OZ lub Oxigin 16" lub 17".
Auto kupiłem do jazdy, aczkolwiek wydaje mi się że wiele nie będzie nim jeżdżone ze względu na samochód służbowy, którym będę się poruszał.
Tak to w skrócie wygląda <ok>
Wszystkie sugestie dotyczące sprawdzenia przebiegu itd oraz co można w autku jeszcze zamontować z oryginalnych części mile widziane
Pewnie niektórzy widzieli moje autko w powitaniu, chociaż fotki powinny być umieszczone tutaj za co moderatorów przepraszam. Mam nadzieję że mi wybaczycie
Trochę danych na temat tego samochodu.
Silnik - 2.8 AAH, wcześniej posiadałem 2.3 NG i wiem ile trudu kosztowało mnie utrzymanie tego silnika w idealnym stanie, łącznie z pełnym remontem zaraz po kupnie i doprowadzenia go do stanu ori, mam nadzieję, że 2.8 da mi również wiele satysfakcji z jazdy i nie będę się musiał martwić o mechaniczny wtrysk jak to było w wypadku 2.3 ( co prawda niby się nie psują ale jak już coś się stanie to może być trudne do wyeliminowania)
Środek oryginalny beżowy, jeden fotel Recaro z pełną elektryką oraz podgrzewaniem, o ile mi się uda dostać taki kolejny to pewnie go zamontuje, ponieważ ten jest bardzo wygodny.
Car Audio brak, co gorsza kable wycięte jakby nożem ;/ ale to się będzie dało zrobić.
Przebieg 173tys km, wygląda na prawdziwy chociaż ten niedziałający prędkościomierz może sugerować że coś mogło być grzebane przy przebiegu, mam nadzieję że uda mi się to zweryfikować inaczej niż po wpisie do książki serwisowej.
Z mankamentów to biją przeguby i mechanicznie poza tym jest ok. Tarcze i klocki wymienione na oryginalne.
Pewnie się zapytacie co planuje z nim zrobić Jestem zwolennikiem utrzymania autka w oryginalnym stylu, jedyne co chciałbym zmienić to założyć soczewki, ten drugi fotel Recaro, i felunek zmienić na coś od OZ lub Oxigin 16" lub 17".
Auto kupiłem do jazdy, aczkolwiek wydaje mi się że wiele nie będzie nim jeżdżone ze względu na samochód służbowy, którym będę się poruszał.
Tak to w skrócie wygląda <ok>
Wszystkie sugestie dotyczące sprawdzenia przebiegu itd oraz co można w autku jeszcze zamontować z oryginalnych części mile widziane