Audi 80 91r. B3 1.8s PM ::WYPADEK str. 1/4 ::
: 16 lis 2008, 17:11
[center]...:::Moje Audi 80:::...[/center]
Nadwozie: Audi 80 B3 Sedan
Silnik: 1.8s kat. 90KM 66Kw, oznaczenie PM
Kolor: Srebrny metalik
Rok produkcji: 1991
Data pierwszej rejestracji: 15.05.1992
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 11.07.2005
Gaz od: 12.07.2005
[center]...:::Wyposażenie:::...[/center]
wspomaganie kierownicy
centralny zamek w kluczyku i pilocie(ten już niestety psuje całą centralkę)
alarm
hak(fabryczny Bosal)
tylne halogeny
ogrzewanie tylnej szyby
[center]...:::Wcześniejsze modyfikacje:::...[/center]
drążki stabilizatora
butla LPG taka jak w koło obudowana styropianem i na wierzchu płyta wiórowa obita filcem
radio Alpine CDE-9870R
głośniki 165 DBTronic
skórzany mieszek
żarówki Philips Blue Vision
[center]...:::Plany:::...[/center]
doprowadzić do pełnej sprawności mechanicznej
wymiana części na bieżąco /jest
poprawki lakiernicze
osobne zasilanie dla radia /jest
białe kierunki przód /jest
czerwone kierunki tył
blenda w klapę
wyświetlacz temp. zew.
AC
wymiana tapicerki
podświetlenie zegarów, klamek i pokręteł /jest
podświetlana gałka
ringi na zegary
kierownica z B4
kontrolka świateł mijania /jest
alufelgi
zabudowa bagażnika
siłownik maski /jest
tłumik z B4 nezyna /jest
polerka tłumika /jest
podświetlenie pod maską /jest
porządne CA
ori filtr pyłkowy /jest
Zobaczymy co z tego będzie > teraz żyletki
[center]...:::Galeria:::...[/center]
21.11.2008
III
III
III
I
Nowy mieszek(skórka):
Nowe buty zimowe na przód(ma być dobra firma i trochę kosztowały):
15.11.2008
Wymiana fabrycznego zasilania radia:Klik
6.12.2008
Wymiana podświetlenia zegarów i pokręteł od nawiewów na czerwone:
Wymieniłem w starych cokołach żarówki białe na czerwone.
IIII
2.01.2009
Dziś trochę części dostałem, z których wymieniłem kierunki.
I
III
17.01.2009
Ori obudowa filtra pyłkowego z B4. Teraz skończy się kurzenie w samochodzie :mrgreen: Trochę była uszkodzona uszczelka. Wypad do sklepu po uszczelkę do drzwi i naprawione
II
Przy okazji grzebania pod maską wyczyściłem też kilka plastików i wypolerowałem zatrzaski od osłony filtra powietrza i paska rozrządu.
I
Oświetlenie kabiny z A6, będzie nad tylną kanapą. Do tego żarówka "beczka". Wstawiłem ją w oświetlenie kabiny i teraz jest jasno w środku. Polecam taki bajer.
I
Kolejne graty.
31.01.2009
Witam :mrgreen:
Wczoraj od Duo, zakupiłem tłumik od B4 benzynka. Po cięciu, dopasowywaniu, spawaniu i malowaniu, efekt zamierzony osiągnięty <rotfl>
Przerobione trzymanie, zamalowane farbą żaroodporną pordzewiałe miejsca, a tłumiczek gra i buczy <ok>
II
W tym tyg. naprawiłem jeszcze nawiew więc hula na 1 i 2, oraz wymieniłem tylą popielniczkę, bo tamta miała blokadę wyłamaną <ok>
28.02.2009
Kontrolka świateł mijania, na razie ikona kierunków, innej nie mam:
Link do rezania:Klik
Oświetlenie pod maską, oprawka za 5zł, bo ori nie mogłem znaleźć w całości. Podłączyłem pod czujnik, więc pełna automatyka :mrgreen:
I
Na koniec, trochę piękności :mrgreen: Dupcia dostała nowy design
I
08.03.2009
Jako że udało się mi i bratu sprzedać Corse, udaliśmy się na giełdę. Wynukałem u jednego z gości siłownik do maski i dokupiłem jeszcze uniwersalne trzymanie do maski Na dniach montaż
I
09.03.2009
Audi z dniem dzisiejszym skończyło swój żywot
Po wczorajszej sprzedaży Corsy, pożyczyłem, bratu audi. Pojechał do szkoły i wracając wyprzedał gościa, który podczas jego manewru zaczął wyprzedać pieszego. Brejdak po hamulcach, obróciło go kilka razy i w rów(30cm od słupa). Ściął śliwkę i skasował prawy bok i wyłamało siedzenie kierowcy :shock: . Jemu nic się nie stało, tylko w szoku, jak wyszedł to aż upadł. Niby błotnik tylko stuknięty, ale naruszona jest całość i ukł. kierowniczy :shock: Odrysował się nawet tylny lewy błotnik. Były problemy z wyciągnięciem, ale tel. po sąsiada z dźwigiem i audiczka poszła do góry. Ostatnią jazdę pokonała tylko ze mną, a ostatnią bo sam lakiernik(tu było pytanych 3) chcą około 1500zł za samą robotę. Koszty wyniosły by około 2500zł co jest nie opłacalne, a do tego cały tył był by wspawany.
Zdjęcia z miejsca wypadku:
III
III
A to już w domu:
III
III
A tu lewy tylny błotnik, drzwi odstają 1,5cm:
Jak zobaczyłem z daleka jak siedzi srebrna w rowie to przypomniało mi się sobotnie mycie i ciągłe wnerwy, że zaraz będzie brudna. Jak dojechałem, to nie wydawało się tak źle, ale jak zobaczyliśmy w domu na kanale że jest niezbyt kolorowo, to już złe samopoczucie.
A dziś siłownik miał być wspawany
Jeszcze krótka historyjka jak się o tym dowiedziałem:
Tyle zostało mi z sreberka, musiałem coś zabrać:
Nadwozie: Audi 80 B3 Sedan
Silnik: 1.8s kat. 90KM 66Kw, oznaczenie PM
Kolor: Srebrny metalik
Rok produkcji: 1991
Data pierwszej rejestracji: 15.05.1992
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 11.07.2005
Gaz od: 12.07.2005
[center]...:::Wyposażenie:::...[/center]
wspomaganie kierownicy
centralny zamek w kluczyku i pilocie(ten już niestety psuje całą centralkę)
alarm
hak(fabryczny Bosal)
tylne halogeny
ogrzewanie tylnej szyby
[center]...:::Wcześniejsze modyfikacje:::...[/center]
drążki stabilizatora
butla LPG taka jak w koło obudowana styropianem i na wierzchu płyta wiórowa obita filcem
radio Alpine CDE-9870R
głośniki 165 DBTronic
skórzany mieszek
żarówki Philips Blue Vision
[center]...:::Plany:::...[/center]
doprowadzić do pełnej sprawności mechanicznej
wymiana części na bieżąco /jest
poprawki lakiernicze
osobne zasilanie dla radia /jest
białe kierunki przód /jest
czerwone kierunki tył
blenda w klapę
wyświetlacz temp. zew.
AC
wymiana tapicerki
podświetlenie zegarów, klamek i pokręteł /jest
podświetlana gałka
ringi na zegary
kierownica z B4
kontrolka świateł mijania /jest
alufelgi
zabudowa bagażnika
siłownik maski /jest
tłumik z B4 nezyna /jest
polerka tłumika /jest
podświetlenie pod maską /jest
porządne CA
ori filtr pyłkowy /jest
Zobaczymy co z tego będzie > teraz żyletki
[center]...:::Galeria:::...[/center]
21.11.2008
III
III
III
I
Nowy mieszek(skórka):
Nowe buty zimowe na przód(ma być dobra firma i trochę kosztowały):
15.11.2008
Wymiana fabrycznego zasilania radia:Klik
6.12.2008
Wymiana podświetlenia zegarów i pokręteł od nawiewów na czerwone:
Wymieniłem w starych cokołach żarówki białe na czerwone.
IIII
2.01.2009
Dziś trochę części dostałem, z których wymieniłem kierunki.
I
III
17.01.2009
Ori obudowa filtra pyłkowego z B4. Teraz skończy się kurzenie w samochodzie :mrgreen: Trochę była uszkodzona uszczelka. Wypad do sklepu po uszczelkę do drzwi i naprawione
II
Przy okazji grzebania pod maską wyczyściłem też kilka plastików i wypolerowałem zatrzaski od osłony filtra powietrza i paska rozrządu.
I
Oświetlenie kabiny z A6, będzie nad tylną kanapą. Do tego żarówka "beczka". Wstawiłem ją w oświetlenie kabiny i teraz jest jasno w środku. Polecam taki bajer.
I
Kolejne graty.
31.01.2009
Witam :mrgreen:
Wczoraj od Duo, zakupiłem tłumik od B4 benzynka. Po cięciu, dopasowywaniu, spawaniu i malowaniu, efekt zamierzony osiągnięty <rotfl>
Przerobione trzymanie, zamalowane farbą żaroodporną pordzewiałe miejsca, a tłumiczek gra i buczy <ok>
II
W tym tyg. naprawiłem jeszcze nawiew więc hula na 1 i 2, oraz wymieniłem tylą popielniczkę, bo tamta miała blokadę wyłamaną <ok>
28.02.2009
Kontrolka świateł mijania, na razie ikona kierunków, innej nie mam:
Link do rezania:Klik
Oświetlenie pod maską, oprawka za 5zł, bo ori nie mogłem znaleźć w całości. Podłączyłem pod czujnik, więc pełna automatyka :mrgreen:
I
Na koniec, trochę piękności :mrgreen: Dupcia dostała nowy design
I
08.03.2009
Jako że udało się mi i bratu sprzedać Corse, udaliśmy się na giełdę. Wynukałem u jednego z gości siłownik do maski i dokupiłem jeszcze uniwersalne trzymanie do maski Na dniach montaż
I
09.03.2009
Audi z dniem dzisiejszym skończyło swój żywot
Po wczorajszej sprzedaży Corsy, pożyczyłem, bratu audi. Pojechał do szkoły i wracając wyprzedał gościa, który podczas jego manewru zaczął wyprzedać pieszego. Brejdak po hamulcach, obróciło go kilka razy i w rów(30cm od słupa). Ściął śliwkę i skasował prawy bok i wyłamało siedzenie kierowcy :shock: . Jemu nic się nie stało, tylko w szoku, jak wyszedł to aż upadł. Niby błotnik tylko stuknięty, ale naruszona jest całość i ukł. kierowniczy :shock: Odrysował się nawet tylny lewy błotnik. Były problemy z wyciągnięciem, ale tel. po sąsiada z dźwigiem i audiczka poszła do góry. Ostatnią jazdę pokonała tylko ze mną, a ostatnią bo sam lakiernik(tu było pytanych 3) chcą około 1500zł za samą robotę. Koszty wyniosły by około 2500zł co jest nie opłacalne, a do tego cały tył był by wspawany.
Zdjęcia z miejsca wypadku:
III
III
A to już w domu:
III
III
A tu lewy tylny błotnik, drzwi odstają 1,5cm:
Jak zobaczyłem z daleka jak siedzi srebrna w rowie to przypomniało mi się sobotnie mycie i ciągłe wnerwy, że zaraz będzie brudna. Jak dojechałem, to nie wydawało się tak źle, ale jak zobaczyliśmy w domu na kanale że jest niezbyt kolorowo, to już złe samopoczucie.
A dziś siłownik miał być wspawany
Jeszcze krótka historyjka jak się o tym dowiedziałem:
Projekt zamknięty <placze>Lekcja Systemy Operacyjne:
JA:No to kiedy kończysz?
Brejdak:Audi skasowałem.
JA:Weź nie pier... tylko gadaj kiedy.
Brejdak:No nie pier... tylko siedzę w rowie, ściąłem śliwkę.
JA:O kur..!!!(wykrzyczane)
Wychowawca:Darek, kultury trochę i opanuj się.
JA:Sorze, brejdak mi auto skasował.
Wychowawca:A to jesteś usprawiedliwiony.
Klasa w brecht, a mi nie do śmiechu.
JA:Sorze, ja jadę zobaczyć co tam się stało.
Wychowawca:Dobra jedź, usprawiedliwię Ci.
Tyle zostało mi z sreberka, musiałem coś zabrać: