Audi 80 B4 1.9TD (AAZ) 12/1994 by Rafaello24
: 27 lis 2008, 02:32
Marka: Audi
Model: 80 B4
Rok prod.: 1994 (grudzień)
Silnik: 1.9TD
Symbol: AAZ
Skrzynia: Manualna 5 biegów
Oznaczenie skrzyni: "nie znam"
Autko posiada bardzo skromne wyposażenie
- centralny zamek pneumatyczny (obecnie sterowany na pilota + alarm + immobiliser + antynapad)
- elektryczne lusterka (podgrzewane)
- elektryczny szyberdach
- wspomaganie kierownicy
- ABS
- tarczowe hamulce z tyłu
- podświetlenie przy rączkach nad drzwiami
- dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem
- welurowa tapicerka
- ori alu 15" (dekielki już mam zakupione)
w środku auto na żywo wygląda "prawie" jak nowe (wiadomo, iż "prawie" robi wielką różnicę, ale w tym przypadku jest to nie wielka różnica) 8-) naprawdę jest zadbane, poprzedni właściciel jest marynarzem i rzadko nim jeździł
Rezane:
obrotomierz z benzyniaka (nie miałem pod ręką od TD/TDI)
podświetlane klamki wewnętrzne (diodami na czerwony kolorek)
Wymienione:
- BoostPin w pompie paliwowej na taki z silnika 1.6TD - przyrost mocy znacznie odczuwalny - nie mam obrotomierza, bo będąc na hamowni nie mogli wyskalować odpowiednio swoich przyrządów i wyszło im raptem 79,6km (seryjnie 75km ma) a na moją nogę myślę iż ma prawie 90km, bo miałem poprzednio Audiankę z silnikiem 1.8S (gaźnik) ~83km i powiem że ten dieselek teraz się lepiej zbiera niż tamta benzynka
- przednie fotele, bo oryginalne były w fatalnym stanie (no tu mi się kopniak należy iż nie wspomniałem iż te fotele pochodzą z Audianki kolegi majek13)
- nowiutkie oponki letnie 15"
- mieszek zmiany biegów (dodane zdjęcie z poprzednim mieszkiem)
- kierunki boczne w błotnikach zmienione na białe
- korektor siły hamowania (na nówkę funkiel 250zł bo stary miał przeciek)
- tylny lewy zacisk - (Dzięki koledze Duo zacisk już wymieniony i hamulce teraz brzytewka)
Do wymiany:
- szkła halogenów w zderzakach z przodu
- wyklepać prawe tylne drzwi bo jest mały wgniocik (niestety zrobiony przypadkiem przeze mnie podczas zawracania na wąskiej uliczce <osohozi> )
CarAudio:
napędzane przez Pioneer'a DEH-2900MP, głośniki w konsoli na podszybiu standardowe Pioneer, z tyłu w półce 20cm basy (Dibiesi, 180W, 4OHm) i sopraniki koło nich ustawione aby po uszach grały i do tego jeszcze głośniki w drzwiach tylnych, oryginalne niestety nie wytrzymywały już i zostały wymienione na lepszy model (chyba lepszy) - planuje zakupić taschki na drzwi do przodu, bo mi brakuje basów w przedniej części auta, siedząc z tyłu jest go wystarczająco dużo.
DODANE: 2011-12-07
Jednak mało mi było basu i zakupiłem za niecałe 400zł wzmaka Blaupunkt GTA 2100
a z do niego dostałem własnej roboty zamkniętą skrzynkę z głośnikiem JBL GTO 1202D
do tego poprzez wejście AUX podpinam HTC Desire Z i oglądam sobie teledyski podczas jazdy albo małemu bajkę puszczam jak jedziemy do babci
i teraz basiku mam aż nadto jak dla mnie
no nic to byłoby na tyle jak coś mi się przypomni to dopiszę, dodam fotek jak porobię
małe fotostory (po kliknięciu otworzy się w nowym oknie full rozmiar zdjęcia - może się długo wczytywać, w zależności od prędkości neta)
- ta po lewej to obecna ta w środku to moja była B3 z przeszczepionym przodem z B4 (po wypadku ją sprzedałem) a ta po prawej to ojca 1.6 TD '88
Poniższe fotki robione telefonem Nokia N70
zaraz po kupnie autka (prawy tylny profilek - nie ma jeszcze wgniota)
fota po zmianie mieszka
na tle fontanny (jeszcze na starych blachach) :mrgreen:
zima nas zaskoczyła (22-11-2008)
fotka robiona podczas jazdy po ulicach Sz-na (przy okazji ukazująca jakie to głośniki w półce musiałem zamontować, na focie nie ma jeszcze tweeterków które stanęły między głośnikiem a słupkiem - tak samo z drugiej strony)
DODANO: 27-01-2009
CarAudio po rezanku:
nadal napędza to samo radyjko
głośniki przód: zastaw Helix Dark Blue 62.1 (midbasy zamontowane w taszkach [w końcu])
podłączone poprzez zwrotnicę 3drożną (jako średniotonówki grają oryginalne głośniki z podszybia)
tył: głośniki bez zmian ale podpięte poprzez zwrotnice z głośników Helix
tylne głośniki w drzwiach zostały całkiem odłączone, chyba że wymienię na mocniejsze te głośniki z półki i podepnę je pod wzmak to wtedy te z tylnych drzwi będą z powrotem podpięte pod radio
krótki filmik z ukazaniem jak "to" gra teraz:
gra to to naprawdę dobrze teraz mimo, iż nie wygłuszyłem drzwi montując taschki ponieważ było na to za zimno, ale materiał potrzeby już leży i czeka na ocieplenie
DODANO 31-01-2009
korzystając z tego iż odwiedziłem myjkę bo już strasznie poprzez tą pogodę samochodzik był brudny zrobiłem sobie małą sesyjkę na placyku
wybaczcie za jakość zdjęć ponieważ robione komórką N70 ale i tak chyba całkiem niezła jakość?
________________________________________________________________
Dodane: 02-07-2009r.
no w końcu znalazłem chwilkę czasu i lepszej pogody, aby umyć autko i przylepić wlepkę
________________________________________________________________
Dodane: 25-05-2010r.
No i nadszedł dzień, którego kierowcy i właściciele aut nie lubią
jadąc w poniedziałek z rana do pracy nie miałem żadnych szans, aby ominąć ciężarną sarnę, która centralnie przed maskę mi się wpier....liła, szkoda mi jej i jej małych, ale bardziej szkoda mi mojej Audianki
a tak wygląda samochód po zdarzeniu:
a tak sprawca:
do wymiany jak widać na zdjęciach:
- lewa lampa (dawno temu wymieniona - używka) 50zł
- lewy halogen (oba wymienione na nowe) 120zł komplet
- zderzak (nowy, wymieniony już) 320zł
- chłodnica (nowa, wymieniona już) 290zł z TDi
do wyprostowania maska (lewa strona grilla) i ten pas między lampami
podłużnica nawet nie drgnięta, całe uderzenie przejął zderzak, dlatego aż tak wygląda
koszt jaki mi mechanik tak na szybkiego wyliczył będzie w przedziale 800-1000zł z częściami i robocizną.
2012-03-06
na chwilę obecną samochód jest na chodzie od prawie 7 miechów
PS. wszelkie komentarze mile widziane
Model: 80 B4
Rok prod.: 1994 (grudzień)
Silnik: 1.9TD
Symbol: AAZ
Skrzynia: Manualna 5 biegów
Oznaczenie skrzyni: "nie znam"
Autko posiada bardzo skromne wyposażenie
- centralny zamek pneumatyczny (obecnie sterowany na pilota + alarm + immobiliser + antynapad)
- elektryczne lusterka (podgrzewane)
- elektryczny szyberdach
- wspomaganie kierownicy
- ABS
- tarczowe hamulce z tyłu
- podświetlenie przy rączkach nad drzwiami
- dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem
- welurowa tapicerka
- ori alu 15" (dekielki już mam zakupione)
w środku auto na żywo wygląda "prawie" jak nowe (wiadomo, iż "prawie" robi wielką różnicę, ale w tym przypadku jest to nie wielka różnica) 8-) naprawdę jest zadbane, poprzedni właściciel jest marynarzem i rzadko nim jeździł
Rezane:
obrotomierz z benzyniaka (nie miałem pod ręką od TD/TDI)
podświetlane klamki wewnętrzne (diodami na czerwony kolorek)
Wymienione:
- BoostPin w pompie paliwowej na taki z silnika 1.6TD - przyrost mocy znacznie odczuwalny - nie mam obrotomierza, bo będąc na hamowni nie mogli wyskalować odpowiednio swoich przyrządów i wyszło im raptem 79,6km (seryjnie 75km ma) a na moją nogę myślę iż ma prawie 90km, bo miałem poprzednio Audiankę z silnikiem 1.8S (gaźnik) ~83km i powiem że ten dieselek teraz się lepiej zbiera niż tamta benzynka
- przednie fotele, bo oryginalne były w fatalnym stanie (no tu mi się kopniak należy iż nie wspomniałem iż te fotele pochodzą z Audianki kolegi majek13)
- nowiutkie oponki letnie 15"
- mieszek zmiany biegów (dodane zdjęcie z poprzednim mieszkiem)
- kierunki boczne w błotnikach zmienione na białe
- korektor siły hamowania (na nówkę funkiel 250zł bo stary miał przeciek)
- tylny lewy zacisk - (Dzięki koledze Duo zacisk już wymieniony i hamulce teraz brzytewka)
Do wymiany:
- szkła halogenów w zderzakach z przodu
- wyklepać prawe tylne drzwi bo jest mały wgniocik (niestety zrobiony przypadkiem przeze mnie podczas zawracania na wąskiej uliczce <osohozi> )
CarAudio:
napędzane przez Pioneer'a DEH-2900MP, głośniki w konsoli na podszybiu standardowe Pioneer, z tyłu w półce 20cm basy (Dibiesi, 180W, 4OHm) i sopraniki koło nich ustawione aby po uszach grały i do tego jeszcze głośniki w drzwiach tylnych, oryginalne niestety nie wytrzymywały już i zostały wymienione na lepszy model (chyba lepszy) - planuje zakupić taschki na drzwi do przodu, bo mi brakuje basów w przedniej części auta, siedząc z tyłu jest go wystarczająco dużo.
DODANE: 2011-12-07
Jednak mało mi było basu i zakupiłem za niecałe 400zł wzmaka Blaupunkt GTA 2100
a z do niego dostałem własnej roboty zamkniętą skrzynkę z głośnikiem JBL GTO 1202D
do tego poprzez wejście AUX podpinam HTC Desire Z i oglądam sobie teledyski podczas jazdy albo małemu bajkę puszczam jak jedziemy do babci
i teraz basiku mam aż nadto jak dla mnie
no nic to byłoby na tyle jak coś mi się przypomni to dopiszę, dodam fotek jak porobię
małe fotostory (po kliknięciu otworzy się w nowym oknie full rozmiar zdjęcia - może się długo wczytywać, w zależności od prędkości neta)
- ta po lewej to obecna ta w środku to moja była B3 z przeszczepionym przodem z B4 (po wypadku ją sprzedałem) a ta po prawej to ojca 1.6 TD '88
Poniższe fotki robione telefonem Nokia N70
zaraz po kupnie autka (prawy tylny profilek - nie ma jeszcze wgniota)
fota po zmianie mieszka
na tle fontanny (jeszcze na starych blachach) :mrgreen:
zima nas zaskoczyła (22-11-2008)
fotka robiona podczas jazdy po ulicach Sz-na (przy okazji ukazująca jakie to głośniki w półce musiałem zamontować, na focie nie ma jeszcze tweeterków które stanęły między głośnikiem a słupkiem - tak samo z drugiej strony)
DODANO: 27-01-2009
CarAudio po rezanku:
nadal napędza to samo radyjko
głośniki przód: zastaw Helix Dark Blue 62.1 (midbasy zamontowane w taszkach [w końcu])
podłączone poprzez zwrotnicę 3drożną (jako średniotonówki grają oryginalne głośniki z podszybia)
tył: głośniki bez zmian ale podpięte poprzez zwrotnice z głośników Helix
tylne głośniki w drzwiach zostały całkiem odłączone, chyba że wymienię na mocniejsze te głośniki z półki i podepnę je pod wzmak to wtedy te z tylnych drzwi będą z powrotem podpięte pod radio
krótki filmik z ukazaniem jak "to" gra teraz:
gra to to naprawdę dobrze teraz mimo, iż nie wygłuszyłem drzwi montując taschki ponieważ było na to za zimno, ale materiał potrzeby już leży i czeka na ocieplenie
DODANO 31-01-2009
korzystając z tego iż odwiedziłem myjkę bo już strasznie poprzez tą pogodę samochodzik był brudny zrobiłem sobie małą sesyjkę na placyku
wybaczcie za jakość zdjęć ponieważ robione komórką N70 ale i tak chyba całkiem niezła jakość?
________________________________________________________________
Dodane: 02-07-2009r.
no w końcu znalazłem chwilkę czasu i lepszej pogody, aby umyć autko i przylepić wlepkę
________________________________________________________________
Dodane: 25-05-2010r.
No i nadszedł dzień, którego kierowcy i właściciele aut nie lubią
jadąc w poniedziałek z rana do pracy nie miałem żadnych szans, aby ominąć ciężarną sarnę, która centralnie przed maskę mi się wpier....liła, szkoda mi jej i jej małych, ale bardziej szkoda mi mojej Audianki
a tak wygląda samochód po zdarzeniu:
a tak sprawca:
do wymiany jak widać na zdjęciach:
- lewa lampa (dawno temu wymieniona - używka) 50zł
- lewy halogen (oba wymienione na nowe) 120zł komplet
- zderzak (nowy, wymieniony już) 320zł
- chłodnica (nowa, wymieniona już) 290zł z TDi
do wyprostowania maska (lewa strona grilla) i ten pas między lampami
podłużnica nawet nie drgnięta, całe uderzenie przejął zderzak, dlatego aż tak wygląda
koszt jaki mi mechanik tak na szybkiego wyliczył będzie w przedziale 800-1000zł z częściami i robocizną.
2012-03-06
na chwilę obecną samochód jest na chodzie od prawie 7 miechów
PS. wszelkie komentarze mile widziane