..::Competition quattro by ezu::.. Napisy końcowe
: 07 gru 2008, 00:51
[center]Przedstawiam moją taczkę do latania po wsi,
Audi 80 Competition quattro :mrgreen: [/center]
[center]Compi jest z marca 1994 roku, kolor Vulkanschwarz Perleffekt.[/center]
Wyposażenie :
- quattro
- ABS
- el. lusterka podgrzewane
- el. szyberdach
- el. przednie szyby
- el. regulacja świateł mijania
- roleta tylnej szyby (dołożona)
- antena radia w tylnej szybie
- instalacja LPG
Planowane mody :
- co mi do dekla wpadnie
Zrezane :
- kiera Coupe/Cabrio zamiast ori kiery z airbagiem
- ringi na zegary
- sportowe tarcze hamulcowe ATM Mikoda GT
- dywaniki szary welur
- osłona aku Audi Style
- US obrysówki
- ori soczewki !!
- xenon 4300k
- pomarańczowe kierunki na przód
- tył US
- gleba -50
- białe stalufelgi
- prędkościomierz w milach (do 160 MPH)
- lusterko wew. szachownica
- felgi imitacje BBS RS 16"/8" i 9"
- soczewki & halogeny black edition
- wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- tuleje wahaczy poliuretan żółty na przodzie
Car Audio :
- jednostka sterująca Alpine CDE-101RM
- przód => Alpine SPG-10C2
- tylne drzwi => seria
- bagażnik => piecyk- JBL GT2060 240W RMS, max 400W || subwoofer- JBL GT5-12 450W RMS, max 1100W
5.12.2008 - Dzień zakupu
Fotki robione już po ciemku i na szybciora.
Od razu założyłem moją kiere wspaniałą <cieszy>
12.2008 - Niunia umyta i gotowa na porządną prezentację.
Założyłem od razu również znaczek quattro w grill który został ściągnięty przez poprzedniego właściciela "dla niepoznaki"
9,12,2008 - Sesja w świetle dziennym :
Teraz chyba wszystko widać ? Sorka za brud, ale taka pogoda. <ok>
10.12.2008 - Piecyk i subwoofer na pokładzie :
Było trochę walki z tym, ale ostatecznie działa i bucha ładnie <ok>
12.12.2008 - Założone ringi na zegary i powrót znaczka "quattro" na tylą klapę :
To jest to, będą jeszcze ringi na dodatkowe zegary, tylko dowiem się jak się je rozbiera.
21.12.2008 - Mały klubowy akcent : <ok>
24.12.2008 - Mała świąteczna sesyjka, moja niunia w roli Świętego Quattrołaja. W tle widać ślady po zapinaniu boków :mrgreen: <mikolaj>
1.1.2009 - Pierwsze rezanko w 2009 roku, wreszcie założone ringi na zegary dodatkowe, teraz jest komplet <yes>
13.01.2009 - Dziś pożegnałem się z xenonem, uznałem że do czasu jak nie mam soczewek nie będzie xenonu. Na jego miejsce Philips Premium +30% i zwykłe żarówki postojowe w miejsce niebiesko-białych ledów. Zrezałem również tylne lampy na styl color edition, do compi jakoś nie pasują ori klosze...teraz wygląda o wiele lepiej <ok>
17.01.2009 - Jest śnieg, jest zabawa <ok>
Mały filmik który udało mi się zmontować, mam nadzieje że się spodoba <lol>
28-31.01.2009 - Grill zmieniony na czarną wersję bez emblematu oraz mały stylistyczny akcent pod maską. Po dłuższym myśleniu jednak wróciłem do ori grilla, kółka muszą być tak jak fabryka przykazała.
8.02.2009 - Mały unfal mnie spotkał na samy końcu spotu Audi Klubu Śląsk w Plazie Sosnowiec.
Kolega b3-ką wjechał swoim tyłem, a dokładnie hakiem w mój prawy przód...efekty poniżej.
- pęknięty zderzak
- rozbity kierunek
- mocowanie lampy jedno pękło
- lekko wgnieciona jest krawędź błotnika przy lampie
23.02.2009 - Od czegoś trzeba zacząć, przyszedł zamówiony, nowy ori kierunek.
26.02.2009 - Nareszcie długo wyczekiwany konkretny felunek - BBS RX, jechałem po nie osobiście 200 km w jedną stronę. Trafił mi się komplet wraz z oponami Michelin 235/45, ale niedługo zostaną zmienione na węższe bo nie będę na takim laciu latał.
Trochę danych : 17" j7,5 et10
Na trasie nie obyło się bez przygód, jadąc wg mojej kochanej nawigacji przebijałem się jakąś zaśnieżoną drogą przez las i troszku mnie na "pobocze" ściągnęło. Ale quattro i mój kumpel co wybrał się ze mną na tę misje, oczywiście dali radę i pojechałem dalej. <ok>
Nowe papucie już załadowane na pokład -
I już w garażu, czekają na rozpoczęcie sezonu i porządne czyszczenie -
10.03.2009 - Wielki powrót, Compi odebrana od lakiernika i znów jest piękna, lśniąca i cała <yes>
Nie ma śladu po stłuczce, zderzak został pospawany, błotnik wyprostowany i przy okazji maska pozbyła się wgniecenia które było pod naklejką "Eibach". Wszystko zostało oryginalne :mrgreen: Był problem z dobraniem lakieru, ale ostatecznie się udało i efekt jest jak najbardziej pozytywny. Po malowaniu niunia przeszła całkowitą mechaniczną polerkę <lol>
28.03.2009 - Otwarcie sezonu 2009 <yes>
Fulunek już znacie, do niego doszły jeszcze konieczne pierścienie centrujące co by było jak należy. Przepolerowałem również końcówki wydechu żeby ładnie się prezentowały i pasowały do reszty, a co do samego felunku to już ocenie sami.
8.04.2009 - BBS'ki poszły w świat, a na ich miejsce przyszły Artec edition-L 8"
Dowiedziawszy się że zakupione BBS'y są dedykowane pod Peugoty pojawiło się wyjaśnienie czemu tak ciasno wchodzą w nie śruby i po co mają ET 10, padła decyzja na załatwienie kół pod Audi. Po ok. godzinnym przeszukiwaniu allegro znalazły się dobre kółka i to całkiem nie daleko mnie. Umówiłem się z typem na oględziny. Wszystko było OK, więc przygarnąłem poniższe Artec'ki <ok>
Są to Artec edition-L 17" (8" szerokie, 2-częściowe, ET 35), w najbliższym czasie będzie polerka rantów na lustro <cieszy>
24.04.2009 - German Style:początek
Padła decyzja, będzie german. Zmiany są widoczne, ale to dopiero początek. Na pierwszy ogień poszedł grill FK, usunięcie ( ()()() ) z tyłu(jedyne emblematy jakie zostawiam to quattro) i zdjęcie tylnej lotki. Ruszyła również polerka rantów w moich Artec'ach, na chwilę obecną kończę pierwszy <lol> . Piszcie co chcecie, ale kierunku modów już nie zmienię...będzie german <ok>
15.05.2009 - Czas na sprawy techniczne
Wymienione oleje w silniku, skrzyni i tylnym moście. Do silniczka standardowo Castrol Edge 10w60 vollsyntheze + filtr oleju Bosch, a do dyfra i skrzynki Castrol Taf-x 75w90. A że mi się nudziło to mała polerka góry ABS-u i napisu "16V DOHC" <ok>
22.05.2009 - Artec edition-L "wielki powrót"
Koła gotowe i lada dzień zakładam opony i będę je turlał po okolicy <ok>
25.05.2009 - Zakończenie prac wiosna 2009r.
Oto efekt końcowy, zobaczymy co przyniesie reszta sezonu <ok>
20.06.2009 - Czas trochę pogrzebać w mechanice, zakupione sportowe tarcze ATM Mikoda GT oraz klocuszki do nich TRW <ok>
19.07.2009 - Nowe dywaniki z grubego weluru, szare. Są porządnie wykonane ze stoperami tam gdzie trzeba, a szare przez to że fajnie się wyróżniają we wnętrzu Stare nie były nawet z Audi chyba...
27.07.2009 - Powrót ori grilla + ramka w czerń, postojówki ala US, czyszczenie zespolonek, wywalenie ramki z pod przedniej blachy oraz dwa drobne akcenty pod maską
Zaczęło się poważnie, gdzie mój przód ?!
Ale dalej już było wszystko wg założeń :
29.07.2009 - Jako że na razie nie stać mnie żeby zakupić jakieś ciekawe lampy na tył, to trza było sobie takowe zrezać
13.08.2009 - Po takim długim czasie marzenia i nich, wreszcie są - soczewki
Soczki są w stanie igła, rocznik '99, czyli z końcówki już produkcji :mryellow:
23.08.2009 - Są soczewki, jest i xenon. Wybór padł na 6000k, świeci ładnym cysto białym światłem
Żeby było śmieszniej, zakładany już po ciemku :mryellow:
3.09.2009 - Wreszcie wlepka AudiŚląsk zagościła na tylnej klapie
6.09.2009 - Pomarańczowe kierunki na przód, coraz bliżej do mojej wizji hamerykańskiej
23.09.2009 - Krótki filmik przedstawiający moją Compi w ciekawszy sposób
Audi 80 Competition quattro by Ezumaru
3-4.10.2009 - Finał "Tour de Śląsk z Audi" na torze w Wyrazowie. Compi nareszcie poszalała po tym do czego z założenia miała być Spisała się świetnie i zabawa była przednia, opony zostały dobrze dotarte 8-)
21.10.2009 - Długo się nic nie działo w temacie, ale ja nie śpię. Doszła gleba na przód (narazie) -40 wraz z wymianą wszystkiego w przednim zawiasie oraz rarytasik, lampy w klapę USA 8-)
10.12.2009 - Zimowy setup gotowy + car audio + nowe oświetlenie bagola. Stalufelgi w bieli, głośniki w podszybiu Alpine SPG-10C2, radio Alpine CDE-101RM, bagol oświetlony panelem 24 diody flux.
30.03.2010 - Jako że moim głównym celem jest US style nie mogło tego zabraknąć, prędkościomierz w milach. Ciężko trafić taki jaki potrzebowałem, gdyż mam ori licznik do 260 km/h, więc teraz będzie do 160 MPH 8-)
2.05.2010 - Wiosenna sesja z kolegą meir'em
Oraz stosowny do tego film :
Spring Session Szopienice
24.05.2010 - US kierunkowskazy
Zrezygnowałem z pozycyjnych obrysówek i zrezałem obrysówki jak należy, czyli w kierunkowskazie. Użyłem do tego żarówki dwuwłóknowej, obrysem świeci żarnik 5W, a migacz żarnikiem 21W. Pozycja wraca do zwykłego koloru bo za pomarańczowo się robiło.
(na zdjęciach nie świeci prawa pozycja, żarówce się umarło)
26.05.2010 - Kolejne rezanko, lusterko wewnętrzne w szachownicę
12.06.2010 - Wreszcie nadszedł ten dzień, Compi jest w pełni uglebiona.
Springi tył MTS Technik -40, po mojej ingerencji -50, czyli tak jak przód. Kilka roboczogodzin w pełnym słońcu ale jestem zadowolony z efektu
17.06.2010 - Wreszcie są gotowe, Brock b2 16"/9" et15 z oponkami 205/45 8-)
10.02.2011 - Pierwszy mod w 2011, soczewki black edition
Po dość długiej przerwie ruszamy dalej z rezaniem, Compi dostała dość mocny makijaż na oczka + dokładne wyczyszczenie soczewek
11.03.2011 - Sezon coraz bliżej, wszyscy coś rezają albo zbierają graty. Nie mogę zostawić tego bez odpowiedzi
Zrezana kolejna rzecz, halogeny w czerń z nowymi szkłami :
Zakupione nowe wahacze przednie pod tuleje poliuretanowe, olej, filtry, nowa podpora wału napędowego oraz na próbę Ceramizer(zobaczymy co to jest warte)
To jeszcze nie koniec, kolejne graty i mody w drodze
16.03.2011 - Wyświetlacz temp. zewnętrznej
Ori wyświetlacz z wiązką i czujnikiem temp. Wymiany wymagała żaróweczka podświetlenia wyświetlacza, założone i działa
30.03.2011 - Wreszcie można otwierać sezon 2011, koła gotowe.
15.04.2011 - Nowe wahacze przód z tulejami poliuretanowymi + komplet nowych śrub do felg
Pierwsze wrażenia po założeniu tulei, pozytywne. Jest odczuwalnie sztywniej, twardziej, układ kierowniczy precyzyjniej reaguje i nieco ciszej. Tuleje żółte, średnio twarde
Fotka dla jaj, fajnie by było mieć taką glebe
7-8.05.2011 - Otwarcie sezonu VAG Ossy 2011
Takie tam z vaga
20.06.2011 - Z konieczności nowe felgi, imitacje kultowego koła jakim jest BBS RS w rozmiarze 16" przód 8" ET 15 oraz tył 9" ET20. Felgi mimo że to imitacje to robią robotę.
15.01.2012 - Compi odjechała, historia się zakończyła. Świetne 3 lata...
Audi 80 Competition quattro :mrgreen: [/center]
[center]Compi jest z marca 1994 roku, kolor Vulkanschwarz Perleffekt.[/center]
Wyposażenie :
- quattro
- ABS
- el. lusterka podgrzewane
- el. szyberdach
- el. przednie szyby
- el. regulacja świateł mijania
- roleta tylnej szyby (dołożona)
- antena radia w tylnej szybie
- instalacja LPG
Planowane mody :
- co mi do dekla wpadnie
Zrezane :
- kiera Coupe/Cabrio zamiast ori kiery z airbagiem
- ringi na zegary
- sportowe tarcze hamulcowe ATM Mikoda GT
- dywaniki szary welur
- osłona aku Audi Style
- US obrysówki
- ori soczewki !!
- xenon 4300k
- pomarańczowe kierunki na przód
- tył US
- gleba -50
- białe stalufelgi
- prędkościomierz w milach (do 160 MPH)
- lusterko wew. szachownica
- felgi imitacje BBS RS 16"/8" i 9"
- soczewki & halogeny black edition
- wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- tuleje wahaczy poliuretan żółty na przodzie
Car Audio :
- jednostka sterująca Alpine CDE-101RM
- przód => Alpine SPG-10C2
- tylne drzwi => seria
- bagażnik => piecyk- JBL GT2060 240W RMS, max 400W || subwoofer- JBL GT5-12 450W RMS, max 1100W
5.12.2008 - Dzień zakupu
Fotki robione już po ciemku i na szybciora.
Od razu założyłem moją kiere wspaniałą <cieszy>
12.2008 - Niunia umyta i gotowa na porządną prezentację.
Założyłem od razu również znaczek quattro w grill który został ściągnięty przez poprzedniego właściciela "dla niepoznaki"
9,12,2008 - Sesja w świetle dziennym :
Teraz chyba wszystko widać ? Sorka za brud, ale taka pogoda. <ok>
10.12.2008 - Piecyk i subwoofer na pokładzie :
Było trochę walki z tym, ale ostatecznie działa i bucha ładnie <ok>
12.12.2008 - Założone ringi na zegary i powrót znaczka "quattro" na tylą klapę :
To jest to, będą jeszcze ringi na dodatkowe zegary, tylko dowiem się jak się je rozbiera.
21.12.2008 - Mały klubowy akcent : <ok>
24.12.2008 - Mała świąteczna sesyjka, moja niunia w roli Świętego Quattrołaja. W tle widać ślady po zapinaniu boków :mrgreen: <mikolaj>
1.1.2009 - Pierwsze rezanko w 2009 roku, wreszcie założone ringi na zegary dodatkowe, teraz jest komplet <yes>
13.01.2009 - Dziś pożegnałem się z xenonem, uznałem że do czasu jak nie mam soczewek nie będzie xenonu. Na jego miejsce Philips Premium +30% i zwykłe żarówki postojowe w miejsce niebiesko-białych ledów. Zrezałem również tylne lampy na styl color edition, do compi jakoś nie pasują ori klosze...teraz wygląda o wiele lepiej <ok>
17.01.2009 - Jest śnieg, jest zabawa <ok>
Mały filmik który udało mi się zmontować, mam nadzieje że się spodoba <lol>
28-31.01.2009 - Grill zmieniony na czarną wersję bez emblematu oraz mały stylistyczny akcent pod maską. Po dłuższym myśleniu jednak wróciłem do ori grilla, kółka muszą być tak jak fabryka przykazała.
8.02.2009 - Mały unfal mnie spotkał na samy końcu spotu Audi Klubu Śląsk w Plazie Sosnowiec.
Kolega b3-ką wjechał swoim tyłem, a dokładnie hakiem w mój prawy przód...efekty poniżej.
- pęknięty zderzak
- rozbity kierunek
- mocowanie lampy jedno pękło
- lekko wgnieciona jest krawędź błotnika przy lampie
23.02.2009 - Od czegoś trzeba zacząć, przyszedł zamówiony, nowy ori kierunek.
26.02.2009 - Nareszcie długo wyczekiwany konkretny felunek - BBS RX, jechałem po nie osobiście 200 km w jedną stronę. Trafił mi się komplet wraz z oponami Michelin 235/45, ale niedługo zostaną zmienione na węższe bo nie będę na takim laciu latał.
Trochę danych : 17" j7,5 et10
Na trasie nie obyło się bez przygód, jadąc wg mojej kochanej nawigacji przebijałem się jakąś zaśnieżoną drogą przez las i troszku mnie na "pobocze" ściągnęło. Ale quattro i mój kumpel co wybrał się ze mną na tę misje, oczywiście dali radę i pojechałem dalej. <ok>
Nowe papucie już załadowane na pokład -
I już w garażu, czekają na rozpoczęcie sezonu i porządne czyszczenie -
10.03.2009 - Wielki powrót, Compi odebrana od lakiernika i znów jest piękna, lśniąca i cała <yes>
Nie ma śladu po stłuczce, zderzak został pospawany, błotnik wyprostowany i przy okazji maska pozbyła się wgniecenia które było pod naklejką "Eibach". Wszystko zostało oryginalne :mrgreen: Był problem z dobraniem lakieru, ale ostatecznie się udało i efekt jest jak najbardziej pozytywny. Po malowaniu niunia przeszła całkowitą mechaniczną polerkę <lol>
28.03.2009 - Otwarcie sezonu 2009 <yes>
Fulunek już znacie, do niego doszły jeszcze konieczne pierścienie centrujące co by było jak należy. Przepolerowałem również końcówki wydechu żeby ładnie się prezentowały i pasowały do reszty, a co do samego felunku to już ocenie sami.
8.04.2009 - BBS'ki poszły w świat, a na ich miejsce przyszły Artec edition-L 8"
Dowiedziawszy się że zakupione BBS'y są dedykowane pod Peugoty pojawiło się wyjaśnienie czemu tak ciasno wchodzą w nie śruby i po co mają ET 10, padła decyzja na załatwienie kół pod Audi. Po ok. godzinnym przeszukiwaniu allegro znalazły się dobre kółka i to całkiem nie daleko mnie. Umówiłem się z typem na oględziny. Wszystko było OK, więc przygarnąłem poniższe Artec'ki <ok>
Są to Artec edition-L 17" (8" szerokie, 2-częściowe, ET 35), w najbliższym czasie będzie polerka rantów na lustro <cieszy>
24.04.2009 - German Style:początek
Padła decyzja, będzie german. Zmiany są widoczne, ale to dopiero początek. Na pierwszy ogień poszedł grill FK, usunięcie ( ()()() ) z tyłu(jedyne emblematy jakie zostawiam to quattro) i zdjęcie tylnej lotki. Ruszyła również polerka rantów w moich Artec'ach, na chwilę obecną kończę pierwszy <lol> . Piszcie co chcecie, ale kierunku modów już nie zmienię...będzie german <ok>
15.05.2009 - Czas na sprawy techniczne
Wymienione oleje w silniku, skrzyni i tylnym moście. Do silniczka standardowo Castrol Edge 10w60 vollsyntheze + filtr oleju Bosch, a do dyfra i skrzynki Castrol Taf-x 75w90. A że mi się nudziło to mała polerka góry ABS-u i napisu "16V DOHC" <ok>
22.05.2009 - Artec edition-L "wielki powrót"
Koła gotowe i lada dzień zakładam opony i będę je turlał po okolicy <ok>
25.05.2009 - Zakończenie prac wiosna 2009r.
Oto efekt końcowy, zobaczymy co przyniesie reszta sezonu <ok>
20.06.2009 - Czas trochę pogrzebać w mechanice, zakupione sportowe tarcze ATM Mikoda GT oraz klocuszki do nich TRW <ok>
19.07.2009 - Nowe dywaniki z grubego weluru, szare. Są porządnie wykonane ze stoperami tam gdzie trzeba, a szare przez to że fajnie się wyróżniają we wnętrzu Stare nie były nawet z Audi chyba...
27.07.2009 - Powrót ori grilla + ramka w czerń, postojówki ala US, czyszczenie zespolonek, wywalenie ramki z pod przedniej blachy oraz dwa drobne akcenty pod maską
Zaczęło się poważnie, gdzie mój przód ?!
Ale dalej już było wszystko wg założeń :
29.07.2009 - Jako że na razie nie stać mnie żeby zakupić jakieś ciekawe lampy na tył, to trza było sobie takowe zrezać
13.08.2009 - Po takim długim czasie marzenia i nich, wreszcie są - soczewki
Soczki są w stanie igła, rocznik '99, czyli z końcówki już produkcji :mryellow:
23.08.2009 - Są soczewki, jest i xenon. Wybór padł na 6000k, świeci ładnym cysto białym światłem
Żeby było śmieszniej, zakładany już po ciemku :mryellow:
3.09.2009 - Wreszcie wlepka AudiŚląsk zagościła na tylnej klapie
6.09.2009 - Pomarańczowe kierunki na przód, coraz bliżej do mojej wizji hamerykańskiej
23.09.2009 - Krótki filmik przedstawiający moją Compi w ciekawszy sposób
Audi 80 Competition quattro by Ezumaru
3-4.10.2009 - Finał "Tour de Śląsk z Audi" na torze w Wyrazowie. Compi nareszcie poszalała po tym do czego z założenia miała być Spisała się świetnie i zabawa była przednia, opony zostały dobrze dotarte 8-)
21.10.2009 - Długo się nic nie działo w temacie, ale ja nie śpię. Doszła gleba na przód (narazie) -40 wraz z wymianą wszystkiego w przednim zawiasie oraz rarytasik, lampy w klapę USA 8-)
10.12.2009 - Zimowy setup gotowy + car audio + nowe oświetlenie bagola. Stalufelgi w bieli, głośniki w podszybiu Alpine SPG-10C2, radio Alpine CDE-101RM, bagol oświetlony panelem 24 diody flux.
30.03.2010 - Jako że moim głównym celem jest US style nie mogło tego zabraknąć, prędkościomierz w milach. Ciężko trafić taki jaki potrzebowałem, gdyż mam ori licznik do 260 km/h, więc teraz będzie do 160 MPH 8-)
2.05.2010 - Wiosenna sesja z kolegą meir'em
Oraz stosowny do tego film :
Spring Session Szopienice
24.05.2010 - US kierunkowskazy
Zrezygnowałem z pozycyjnych obrysówek i zrezałem obrysówki jak należy, czyli w kierunkowskazie. Użyłem do tego żarówki dwuwłóknowej, obrysem świeci żarnik 5W, a migacz żarnikiem 21W. Pozycja wraca do zwykłego koloru bo za pomarańczowo się robiło.
(na zdjęciach nie świeci prawa pozycja, żarówce się umarło)
26.05.2010 - Kolejne rezanko, lusterko wewnętrzne w szachownicę
12.06.2010 - Wreszcie nadszedł ten dzień, Compi jest w pełni uglebiona.
Springi tył MTS Technik -40, po mojej ingerencji -50, czyli tak jak przód. Kilka roboczogodzin w pełnym słońcu ale jestem zadowolony z efektu
17.06.2010 - Wreszcie są gotowe, Brock b2 16"/9" et15 z oponkami 205/45 8-)
10.02.2011 - Pierwszy mod w 2011, soczewki black edition
Po dość długiej przerwie ruszamy dalej z rezaniem, Compi dostała dość mocny makijaż na oczka + dokładne wyczyszczenie soczewek
11.03.2011 - Sezon coraz bliżej, wszyscy coś rezają albo zbierają graty. Nie mogę zostawić tego bez odpowiedzi
Zrezana kolejna rzecz, halogeny w czerń z nowymi szkłami :
Zakupione nowe wahacze przednie pod tuleje poliuretanowe, olej, filtry, nowa podpora wału napędowego oraz na próbę Ceramizer(zobaczymy co to jest warte)
To jeszcze nie koniec, kolejne graty i mody w drodze
16.03.2011 - Wyświetlacz temp. zewnętrznej
Ori wyświetlacz z wiązką i czujnikiem temp. Wymiany wymagała żaróweczka podświetlenia wyświetlacza, założone i działa
30.03.2011 - Wreszcie można otwierać sezon 2011, koła gotowe.
15.04.2011 - Nowe wahacze przód z tulejami poliuretanowymi + komplet nowych śrub do felg
Pierwsze wrażenia po założeniu tulei, pozytywne. Jest odczuwalnie sztywniej, twardziej, układ kierowniczy precyzyjniej reaguje i nieco ciszej. Tuleje żółte, średnio twarde
Fotka dla jaj, fajnie by było mieć taką glebe
7-8.05.2011 - Otwarcie sezonu VAG Ossy 2011
Takie tam z vaga
20.06.2011 - Z konieczności nowe felgi, imitacje kultowego koła jakim jest BBS RS w rozmiarze 16" przód 8" ET 15 oraz tył 9" ET20. Felgi mimo że to imitacje to robią robotę.
15.01.2012 - Compi odjechała, historia się zakończyła. Świetne 3 lata...