B2q 2.3 20V 190KM/225Nm
: 25 gru 2008, 01:03
witam , czas na maly opis po roku posiadania quattro .
Samochod nabyty rok temu, w spontanicznej nocnej wyprawie z emciorem i sprinterem ]:->
Po miesiacu trafila na warsztat rozbita b2-ka 4000CS, z ktorej przygarnolem pare fajnych taili :rotfl: ,
tylna blenda plus czerwony motip, biale kierunki i nowe zimoweczki :>
Na wiosne nadszedl czas na zmiane zawieszenia, caly setup z mlodszego modelu z wiekszymi hamulcami ,przod 276mm plus zaciski dwutloczkowe,nowe stalowe przewody hamulcowe Goodrige oraz springi Weitec -35mm.
Calos posadzona na kolach 16 cali
Przez pol roku samochod sprawowal sie rewelacyjnie i dawal wiele frajdy :jupi: :jupi:
W wakacje nadszedl czas na starego preznego KV-a,
a na jego miejsce trafilo 2.3 20V z nowym wiekszym sprzeglem i lekkim kolem zamachowym (6 kg)
pod caloscia oslona alu
Samochod nabyty rok temu, w spontanicznej nocnej wyprawie z emciorem i sprinterem ]:->
Po miesiacu trafila na warsztat rozbita b2-ka 4000CS, z ktorej przygarnolem pare fajnych taili :rotfl: ,
tylna blenda plus czerwony motip, biale kierunki i nowe zimoweczki :>
Na wiosne nadszedl czas na zmiane zawieszenia, caly setup z mlodszego modelu z wiekszymi hamulcami ,przod 276mm plus zaciski dwutloczkowe,nowe stalowe przewody hamulcowe Goodrige oraz springi Weitec -35mm.
Calos posadzona na kolach 16 cali
Przez pol roku samochod sprawowal sie rewelacyjnie i dawal wiele frajdy :jupi: :jupi:
W wakacje nadszedl czas na starego preznego KV-a,
a na jego miejsce trafilo 2.3 20V z nowym wiekszym sprzeglem i lekkim kolem zamachowym (6 kg)
pod caloscia oslona alu