[Audi Coupe] Moja żabka end of story
: 01 lut 2009, 15:46
Witam,
Chciałbym w kilku słowach zaprezentować moją Żabkę. Jest to Audi Coupe z listopada 1991 roku z silnikiem 2.3 NG. Auto kupiłem w opłakanym stanie. Dla poprzedniego właściciela powinno się ręce uciąć za to jak użytkował i naprawiał coupe'tke.
Jest w moim posiadaniu od grudnia 2007 i cały czas pracuje nad tym żeby doprowadzić ją do stanu idealnego...
Kolor: tytanowy metalik LY7P (a docelowo niebieska perła w klimacie RS)
Początek 2008 roku
Z wyposażenia posiada:
- sportowe zawieszenie Jamex (-40 mm) i amory Bilstein;
- wspomaganie kierownicy
- c. zamek z pilotem
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- el. regulacja wysokości świateł
- wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- kontrola trakcji
- ABS
- białe kierunkowskazy
- podgrzewane fotele
- klimatyzacja manualna
- dodatkowe zegary VDO
- dzielona tylna kanapa
- felgi Borbet 8x17 model F z oponami 215/45ZR17 (poprzednio 205/40ZR17)
- felgi Melber 7x15 z oponami 195/65R15
- wydech Remus'a
Od zakupu wykonano:
- usunięte folie przyciemniające szyby (były beznadziejnie położone i nic nie było przez nie widać)
- wymiana podświetlenia wnętrza na seryjne (grudzień 2007)
- zakup felg na zime Melber (grudzień 2007)
- zakup ori dywaników gumowych ze stoperami (styczeń 2008)
- zakup pierścieni do felg Borbet (marzec 2008)
- usunięta instalacja LPG (październik 2008)
- prace nad silnikiem i instalacją elektryczną (październik-listopad 2008)
- wstawienie pilota do centralnego zamka (styczeń 2009)
- usunięte emblematy fabryczne (marzec 2009)
- naprawa ABS'u (kwiecień 2009)
- wymiana elementów zawieszenia (kwiecień 2009)
- ramki zegarów od DIDO - polecam każdemu świetne ringi i ekspresowa dostawa (maj 2009)
- krwisto czerwone podświetlenie zegarów (maj 2009)
- prostowanie felg i opony 215/45R17 (maj/czerwiec 2009)
- sportowe sprężyny Jamex -40mm (czerwiec 2009)
- wymiana czujnika temperatury (czerwiec 2009)
- dywaniki welurowe ze stoperami (lipiec 2009)
- wymiana kilku czujników (lipiec 2009)
- naprawa ustawienia szyby elektrycznej w drzwiach kierowcy (lipiec 2009)
- sportowa kierownica Raid HP 32 cm (lipiec 2009)
- ringi pokręteł nawiewu (lipiec 2009)
- ringi wlotów na podszybiu (lipiec 2009)
- polerka ringów wokół dodatkowych zegarów VDO (sierpień 2009)
- nowy akumulator (sierpień 2009)
- wymiana prawego klosza lampy zespolonej (sierpień 2009)
- malowanie zacisków hamulcowych na czerwono (sierpień 2009)
- naprawa aparatu zapłonowego (wrzesień 2009)
- grill bez oznaczeń FK (wrzesień 2009)
- ramki klubowe Audi 80 Polska (listopad 2009)
- maskownice głośników do tylnich boczków (grudzień 2009)
Zdjęcia z 2009 roku
2010:
Życie ma to do siebie, że modyfikuje nasze plany. Auto zostało sprzedane.
Chciałbym w kilku słowach zaprezentować moją Żabkę. Jest to Audi Coupe z listopada 1991 roku z silnikiem 2.3 NG. Auto kupiłem w opłakanym stanie. Dla poprzedniego właściciela powinno się ręce uciąć za to jak użytkował i naprawiał coupe'tke.
Jest w moim posiadaniu od grudnia 2007 i cały czas pracuje nad tym żeby doprowadzić ją do stanu idealnego...
Kolor: tytanowy metalik LY7P (a docelowo niebieska perła w klimacie RS)
Początek 2008 roku
Z wyposażenia posiada:
- sportowe zawieszenie Jamex (-40 mm) i amory Bilstein;
- wspomaganie kierownicy
- c. zamek z pilotem
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- el. regulacja wysokości świateł
- wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- kontrola trakcji
- ABS
- białe kierunkowskazy
- podgrzewane fotele
- klimatyzacja manualna
- dodatkowe zegary VDO
- dzielona tylna kanapa
- felgi Borbet 8x17 model F z oponami 215/45ZR17 (poprzednio 205/40ZR17)
- felgi Melber 7x15 z oponami 195/65R15
- wydech Remus'a
Od zakupu wykonano:
- usunięte folie przyciemniające szyby (były beznadziejnie położone i nic nie było przez nie widać)
- wymiana podświetlenia wnętrza na seryjne (grudzień 2007)
- zakup felg na zime Melber (grudzień 2007)
- zakup ori dywaników gumowych ze stoperami (styczeń 2008)
- zakup pierścieni do felg Borbet (marzec 2008)
- usunięta instalacja LPG (październik 2008)
- prace nad silnikiem i instalacją elektryczną (październik-listopad 2008)
- wstawienie pilota do centralnego zamka (styczeń 2009)
- usunięte emblematy fabryczne (marzec 2009)
- naprawa ABS'u (kwiecień 2009)
- wymiana elementów zawieszenia (kwiecień 2009)
- ramki zegarów od DIDO - polecam każdemu świetne ringi i ekspresowa dostawa (maj 2009)
- krwisto czerwone podświetlenie zegarów (maj 2009)
- prostowanie felg i opony 215/45R17 (maj/czerwiec 2009)
- sportowe sprężyny Jamex -40mm (czerwiec 2009)
- wymiana czujnika temperatury (czerwiec 2009)
- dywaniki welurowe ze stoperami (lipiec 2009)
- wymiana kilku czujników (lipiec 2009)
- naprawa ustawienia szyby elektrycznej w drzwiach kierowcy (lipiec 2009)
- sportowa kierownica Raid HP 32 cm (lipiec 2009)
- ringi pokręteł nawiewu (lipiec 2009)
- ringi wlotów na podszybiu (lipiec 2009)
- polerka ringów wokół dodatkowych zegarów VDO (sierpień 2009)
- nowy akumulator (sierpień 2009)
- wymiana prawego klosza lampy zespolonej (sierpień 2009)
- malowanie zacisków hamulcowych na czerwono (sierpień 2009)
- naprawa aparatu zapłonowego (wrzesień 2009)
- grill bez oznaczeń FK (wrzesień 2009)
- ramki klubowe Audi 80 Polska (listopad 2009)
- maskownice głośników do tylnich boczków (grudzień 2009)
Zdjęcia z 2009 roku
2010:
Życie ma to do siebie, że modyfikuje nasze plany. Auto zostało sprzedane.