[Audi 80 B4 1Z TDI]chip i alu 17" sprzedany jest A4
: 07 maja 2009, 15:13
Oto moje audi :mrgreen: 80 B4 z 1992 roku z silnikiem 1Z na Bosch-u.
Auto jeździ naprawdę fajnie
Zakupione we wrześniu 2008r i od tego czasu auto przeszło kilka zmian
1. Nowe amortyzatory na przód KYB (gazowe - 36550) na tyle SRL (gazowe)
2. Wyremontowane kompleksowo zawieszenie z przodu i tyłu
3. Filtry knecht-a olej 10w40 Mobil super s turbo diesel
4. Alu 15" z oponkami 205/60/15
5. Wymieniony komputer z D06T na D09T zrobiony nowy mocny softem (chip)
6 Wtryski 0.216
7. zawór redukcyjny do MAP sensora
8. wolna odma i czyste ssanie dla turbinki która pompuje 1.5 bara
Itd.
Po tych zabiegach z Audi jestem bardzo zadowolony, jeździ naprawdę szybko.
tak wyglądała jak zaraz po zakupie
zmiany zrezane w roku 2009
Audi od przodu razem z czarnymi ramkami i kierunkami
z boku
od tyłu
silnik na 0.216 wolna odma i czyste ssanie dla turbinki która pompuje 1.4 bara
8 lipiec 2009
zrezany czarny grill ale z niklowanym OOOO bo tak mi się bardziej podoba
21 lipca 2009
odma
nowe alu 8J17 borbet RS T18 8J17
przeprowadziłem płukanie silnika zalałem zetorka teraz 5w40 Petro-canad zmieniłem wszystkie filtry Knechta, paliwa,powietrza, oleju, założone nowe uszczelniacze na pompę i wysprzęgnik sprzęgła wymieniony, płyn hamulcowy febi, chłodniczy g12, olej wspomagania febi, klocki przód ferrodo, okładziny tył 4max itd.
obecnie w 9 sek robi 100km/h
7 listopad 2009
zmieniony został sterownik silnika z 08A907401A D06T na 08A907401B D09T w nowym sterowniku zmieniony procek :mrgreen: , ram oraz zmienione mapy tzn zrobiony mocny program :shock: podniesione ciśnienie turbo na 1.5 bara,oryginalny IC z 2 wentylatorami.
obecnie jest zrobiony jeszcze mocniejszy soft, czarny dym to potęga
Proszę o opinie na temat mojego zetorka
Z przykrością oznajmiam iż moja audi 80 tdi sprzedana
:cry: :cry:
Auto jeździ naprawdę fajnie
Zakupione we wrześniu 2008r i od tego czasu auto przeszło kilka zmian
1. Nowe amortyzatory na przód KYB (gazowe - 36550) na tyle SRL (gazowe)
2. Wyremontowane kompleksowo zawieszenie z przodu i tyłu
3. Filtry knecht-a olej 10w40 Mobil super s turbo diesel
4. Alu 15" z oponkami 205/60/15
5. Wymieniony komputer z D06T na D09T zrobiony nowy mocny softem (chip)
6 Wtryski 0.216
7. zawór redukcyjny do MAP sensora
8. wolna odma i czyste ssanie dla turbinki która pompuje 1.5 bara
Itd.
Po tych zabiegach z Audi jestem bardzo zadowolony, jeździ naprawdę szybko.
tak wyglądała jak zaraz po zakupie
zmiany zrezane w roku 2009
Audi od przodu razem z czarnymi ramkami i kierunkami
z boku
od tyłu
silnik na 0.216 wolna odma i czyste ssanie dla turbinki która pompuje 1.4 bara
8 lipiec 2009
zrezany czarny grill ale z niklowanym OOOO bo tak mi się bardziej podoba
21 lipca 2009
odma
nowe alu 8J17 borbet RS T18 8J17
przeprowadziłem płukanie silnika zalałem zetorka teraz 5w40 Petro-canad zmieniłem wszystkie filtry Knechta, paliwa,powietrza, oleju, założone nowe uszczelniacze na pompę i wysprzęgnik sprzęgła wymieniony, płyn hamulcowy febi, chłodniczy g12, olej wspomagania febi, klocki przód ferrodo, okładziny tył 4max itd.
obecnie w 9 sek robi 100km/h
7 listopad 2009
zmieniony został sterownik silnika z 08A907401A D06T na 08A907401B D09T w nowym sterowniku zmieniony procek :mrgreen: , ram oraz zmienione mapy tzn zrobiony mocny program :shock: podniesione ciśnienie turbo na 1.5 bara,oryginalny IC z 2 wentylatorami.
obecnie jest zrobiony jeszcze mocniejszy soft, czarny dym to potęga
Proszę o opinie na temat mojego zetorka
Z przykrością oznajmiam iż moja audi 80 tdi sprzedana
:cry: :cry: