Audi 80 B4 2,3E 10V by DEDHI
: 30 lip 2009, 01:15
Witam wszystkich władców pierścieni :mrgreen: ; Mam na imię Adam i przedstawiłem już auto na AKP 80 ale co tam ; Moja audiola to audi 80 B4 sedan 2,3E 10V z roku 1993. W mojej rodzinie już jest od 2005 roku a ja jestem właścicielem od 2008 i użytkuje je okazjonalnie jako 3 auto :mrgreen: . Traktuje ją jak członka rodziny, nie oszczędzam na częściach i serwisie , dlatego auto jest w bardzo dobrej formie pomimo swojego wieku. Szukałem w PL auta zadbanego i zrobiłem naprawdę sporo kilometrów , szukałem po komisach , ogłoszeniach. Niepotrzebnie traciłem czas i pieniądze. Długo szukałem tego auta aż znalazłem, czy warto było osądźcie sami . Auto nie bite <ok> zadbane. Auto garażowane więc lakier nie wyblaknięty <ok> ; a przebieg po zakupie w 2005 miało ok. 210.000km, Najbardziej podoba mi się krzywa momentu obrotowego no i ten fantastyczny gang silnika R5 przy przyspieszaniu niedostępny dla 4-ro cylindrowów <ok> ;
WYPOSAŻENIE:
Silnik 2,3E NG 133km ach ten gang silnika :mrgreen: )
Skrzynia manualna 5 biegów (napęd oska)
Jasno szara deska rozdzielcza (rarytasik)
Jasno szare welurowe fotele
Tylna kanapa dzielona (składana) z zagłówkami
Elektryczne szyby przód
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Elektryczny szyberdach
Elektrycznie regulowane światła
Halogeny przód
Rączki z lampkami dla pasażerów
Obrotomierz z zegarkiem w serii
Szyby barwione atermiczne
Centralny zamek z domykaniem szyb + alarm
Wspomaganie kierownicy
Filtr przeciwpyłkowy
ABS
Alufelgi 15"
Zabezpiecznia mechaniczne i elektroniczne
MODYFIKACJE:
Światło 3-cie stop z A4 B5
Obszycie kierownicy i mieszka biegów skórą
Wypolerowanie końcówki wydechu z kwasówki
Powrót do radyjka Audi gamma ORI
Zmiana alusów z 15"; na 17" Borbet 8J+ opony 225/17/45
+ kilka pomysłów ; gleba napewno <ok>
NAPRAWY przez 4 lata eksploatacji:
Kompletny rozrząd + wszystkie filtry + olej Mobil super S 10W40 + olej w skrzyni
Pasek klinowy
Płyn hamulcowy + płyn wspomagania
Klocki hamulcowe ATE
Świece i przewody WN Bosch
4 amory gazowe Sachs
Końcówki drążków+ silent bloki
Wymienione 2 przeguby z osłonami
Nowa chłodnica Nissens + gumy + trójnik
Płyn chłodniczy G12
Pompa wody
Pompa wspomagania (poprzedni właściciel)
Czujnik temperatury 3pin Beru + 2 pinowy Beru
Wyłącznik dmuchawy 2- biegowy (nowy)
Kompletne sprzęgło Sachsa z dociskiem i łożyskiem oporowym
Nowe amortyzatory tylnej klapy (bez spojlera)
Remont alternatora (łożyska, szczotki) + nowy regulator napięcia
Remont rozrusznika (łożyska, szczotki, nowe uzwojenie BOSCH)
Fabrycznie nowa pompa paliwa BOSCH z czujnikiem ...
spalona na własne życzenie (
Nowy akumulator
aby fotki były dużych rozmiarów otwieraj w nowym oknie
AUTKO PO ZAKUPIE W 2006
REZANIE SWIATŁA STOP
https://audi80.pl/80-b4-sedan-dodatk ... t24365.htm
OBSZYCIE SKÓRĄ KIERKI
TAK BYŁO NA 15-ACH
NOWE GRATY
POLEROWANIE KOŃCÓWKI WYDECHU
TAK BYŁO
TAK JEST
NOWE BORBETY 17-KI <ok>
Przepraszam za słabą jakość zdjeć a i same zdjecia robione na szybko tak wiec i auto nie umyte nastepne mody w toku :mrgreen:
WRÓCIŁO SERYJNE RADIO
WYPOSAŻENIE:
Silnik 2,3E NG 133km ach ten gang silnika :mrgreen: )
Skrzynia manualna 5 biegów (napęd oska)
Jasno szara deska rozdzielcza (rarytasik)
Jasno szare welurowe fotele
Tylna kanapa dzielona (składana) z zagłówkami
Elektryczne szyby przód
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Elektryczny szyberdach
Elektrycznie regulowane światła
Halogeny przód
Rączki z lampkami dla pasażerów
Obrotomierz z zegarkiem w serii
Szyby barwione atermiczne
Centralny zamek z domykaniem szyb + alarm
Wspomaganie kierownicy
Filtr przeciwpyłkowy
ABS
Alufelgi 15"
Zabezpiecznia mechaniczne i elektroniczne
MODYFIKACJE:
Światło 3-cie stop z A4 B5
Obszycie kierownicy i mieszka biegów skórą
Wypolerowanie końcówki wydechu z kwasówki
Powrót do radyjka Audi gamma ORI
Zmiana alusów z 15"; na 17" Borbet 8J+ opony 225/17/45
+ kilka pomysłów ; gleba napewno <ok>
NAPRAWY przez 4 lata eksploatacji:
Kompletny rozrząd + wszystkie filtry + olej Mobil super S 10W40 + olej w skrzyni
Pasek klinowy
Płyn hamulcowy + płyn wspomagania
Klocki hamulcowe ATE
Świece i przewody WN Bosch
4 amory gazowe Sachs
Końcówki drążków+ silent bloki
Wymienione 2 przeguby z osłonami
Nowa chłodnica Nissens + gumy + trójnik
Płyn chłodniczy G12
Pompa wody
Pompa wspomagania (poprzedni właściciel)
Czujnik temperatury 3pin Beru + 2 pinowy Beru
Wyłącznik dmuchawy 2- biegowy (nowy)
Kompletne sprzęgło Sachsa z dociskiem i łożyskiem oporowym
Nowe amortyzatory tylnej klapy (bez spojlera)
Remont alternatora (łożyska, szczotki) + nowy regulator napięcia
Remont rozrusznika (łożyska, szczotki, nowe uzwojenie BOSCH)
Fabrycznie nowa pompa paliwa BOSCH z czujnikiem ...
spalona na własne życzenie (
Nowy akumulator
aby fotki były dużych rozmiarów otwieraj w nowym oknie
AUTKO PO ZAKUPIE W 2006
REZANIE SWIATŁA STOP
https://audi80.pl/80-b4-sedan-dodatk ... t24365.htm
OBSZYCIE SKÓRĄ KIERKI
TAK BYŁO NA 15-ACH
NOWE GRATY
POLEROWANIE KOŃCÓWKI WYDECHU
TAK BYŁO
TAK JEST
NOWE BORBETY 17-KI <ok>
Przepraszam za słabą jakość zdjeć a i same zdjecia robione na szybko tak wiec i auto nie umyte nastepne mody w toku :mrgreen:
WRÓCIŁO SERYJNE RADIO