[B3] 1.8 quattro
: 11 sie 2009, 21:38
Witam!
Na początku chciałem się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. Wasze auta oglądam już od dłuższego czasu ale dopiero teraz zarejestrowałem się
Auto, którym aktualnie jeżdżę to Audi 80 b3 1.8 quattro z '88 roku. Zostało sprowadzone przez mojego ojca w '96 roku po lekkiej "przygodzie" z tyłu i służy dzielnie do tej pory. Ogólnie auto jest w bdb stanie. Silnik ma prawie 200 tys. km przebiegu (i raczej jest prawdziwy, bo w chwili sprowadzenia miała niecałe 80 tys.) jest suchutki i nie bierze ani grama oleju. Blacha również w stanie wzorowym - dzięki ocynkowi :mrgreen: Aktualnie autko stoi na 14 calowych felgach firmy ATS - całkiem solidne, bo wytrzymały na polskich drogach 13 lat i jeszcze coś pewnie jeździły w Niemczech)
Wyposażenie (o ile jest )
- abs
- wspomaganie
- manualny szyberdach
- blokada tylnego dyferencjału
Jest to dosyć paliwożerny silnik, bo spalenie 10-12 litrów to żadne zaskoczenie :hyhy:
W planach:
- zmiana audio
- wymiana felg na 15''
- polerka
- konserwacja podwozia
Auto chcę zostawić w oryginalnym stanie, jedynie zmienię tylko felgi. Ale myślę również aby zakupić zderzaki od wersji USA - w kolorze nadwozia i z halogenami. Zastanawiam się też nad zamontowaniem lamp z wersji Avant - wtedy kierunkowskaz byłby czerwony.
A teraz foty. Sorry za jakość ale nie dało się nic zrobić z tym słońcem :lol:
Miłego oglądania <ok>
Pozdrawiam!
Na początku chciałem się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. Wasze auta oglądam już od dłuższego czasu ale dopiero teraz zarejestrowałem się
Auto, którym aktualnie jeżdżę to Audi 80 b3 1.8 quattro z '88 roku. Zostało sprowadzone przez mojego ojca w '96 roku po lekkiej "przygodzie" z tyłu i służy dzielnie do tej pory. Ogólnie auto jest w bdb stanie. Silnik ma prawie 200 tys. km przebiegu (i raczej jest prawdziwy, bo w chwili sprowadzenia miała niecałe 80 tys.) jest suchutki i nie bierze ani grama oleju. Blacha również w stanie wzorowym - dzięki ocynkowi :mrgreen: Aktualnie autko stoi na 14 calowych felgach firmy ATS - całkiem solidne, bo wytrzymały na polskich drogach 13 lat i jeszcze coś pewnie jeździły w Niemczech)
Wyposażenie (o ile jest )
- abs
- wspomaganie
- manualny szyberdach
- blokada tylnego dyferencjału
Jest to dosyć paliwożerny silnik, bo spalenie 10-12 litrów to żadne zaskoczenie :hyhy:
W planach:
- zmiana audio
- wymiana felg na 15''
- polerka
- konserwacja podwozia
Auto chcę zostawić w oryginalnym stanie, jedynie zmienię tylko felgi. Ale myślę również aby zakupić zderzaki od wersji USA - w kolorze nadwozia i z halogenami. Zastanawiam się też nad zamontowaniem lamp z wersji Avant - wtedy kierunkowskaz byłby czerwony.
A teraz foty. Sorry za jakość ale nie dało się nic zrobić z tym słońcem :lol:
Miłego oglądania <ok>
Pozdrawiam!