[Typ89 1,8S]Kamei. Nakładka grila Votex str.84
: 30 sie 2009, 19:48
Witam
Chciałbym zaprezentować moja 80kę. Jest to Audi 80 typ89, wyprodukowane w grudniu 1988r. w Ingolstadt. Jestem jego szczęśliwym 4tym właścicielem, pierwszym była wypożyczalnia samochodów "AVIS" Monachium która kupiła auto 1 lutego 1989r. 17.01.1990r auto kupił Hans Dieter-Muller mieszkający Schwalbach. Następnie w 1994r. trafiło do Polski, gdzie jeździło do 2007r. Niestety poprzedni właściciel kupił inne auto, a to 80ka przez 2lata marnowała się stojąc pod gołym niebem. Doprowadziło to do paru usterek, dzięki którym udało się tanio ją odkupić w sierpniu 2009r. Ogólny stan auta był średni, widać ze auto było bardzo zmęczone życiem, dodatkowo w aucie od nowości nie było nic wymieniane oprócz tarcz,klocków i rzeczy eksploatacyjnych. Była lekko uderzona z przodu z lewej strony, ale podłużnica nie ucierpiała. Przez ponad dwa lata odkąd ją mam udało mi się doprowadzić auto do wręcz idealnego stanu mechanicznego, wymieniłem cała zawieche z przodu, przewody hamulcowe na miedziane, tarcze,klocki, rozrząd, czujnik temp, zakonserwowałem podwozie i bagażnik plus masa innych pierdół. Auto utrzymuję w stanie zbliżonym do oryginalnego, wszystkie zmiany są z epoki.
Odkąd mam ją nigdy mnie nie zawiodła, czy było -20 czy plus 30 zawsze odpala za 1szym razem. Nie zamierzam się pozbywać tego auta bo bardzo sie z nim związałem, teraz już takich nie robią <ok>
Model:Audi 80 Typ89
Data produkcji: 12/1988 sprzedana w roku modelowym 1989 w Monachium
Silnik:EA 827 1,8 90KM/145NM oznaczenie PM wtrysk jednopunktowy Bosch Mono-Jetronic. Ciśnienie sprężania na każdym cylindrze: 10,50
0-100km/h ok 11s http://w202.wrzuta.pl/film/9se9uvL5ibD/1_8s
Kolor: LZ3Z Kupferrot
Przebieg w momencie zakupu : 159200
Wyposażenie fabryczne:
szyberdach
fotel kierowcy z regulacja wysokości
fabrycznie radio Audi Beta II, dwa głośniki w podszybiu
szyby i lusterka barwione na niebiesko
Dodatkowo niemiec dodał :
opcjonalny spoiler gumowy Kamei
alufelgi ATS 70515 6J14 ET33, 5 sztuk , opony 175/70
Ja dodałem:
opcjonalna blenda Hella Rot
schowek na kasety Fischer
Duo Sound Audi Design
kierownica Audi Coupe/Cabrio
dodatkowe zegary w konsolę starego typu, nowe czujniki ciśnienia i temp. oleju
rygielki drzwi sprzed 1989 z systemu Procon Ten
radio Audi Gamma II, głośniki z tyłu z ori maskownicami
oryginalne alufelgi Ronal Aero Design 6J14 ET45 lub oryginalne kołpaki
ori pokrowiec na koło zapasowe
ori uchwyt na gaśnice
ori skórzana gałka i mieszek
kubełkowe fotele welurowe z Audi 90 "Serret"
ori wygłuszenie maski
lampy Hella Black
Początek - zakup 10.08.2009:
Jak widać jeszcze była na czarnych blachach, miała tylko jednego właściciela w Polsce który sprowadził ją w 1994r, jeździł nia do 2007 później była tylko przepalana bo kupił inne auto.
Pierwsze zmiany- grill ze znaczkiem, podkładka pod tablice, kratki w zderzak
Kierownica z Coupe, tunel z boxem na kasety Fischer, nowy skórzany meiszek
Blenda od Audi 90
Żółte żarówki przednie, wymiana wszystkich żarówek przednich
Odnowiłem alufelgi, tak prezentowała się na sezon 2010
Niklowany wkład popielniczki, Duo Sound, głośniki z tyłu z ori maskownicami
Dodatkowe zegary, konsola, wkłąd popielniczki i ramka nad zegary, czujniki i wymienione podświetlenie w zegarach oraz nowe radio Audi Gamma 4X6W
Nie zniszczona osłona recznego
Dokładka Kamei z laminatu pomalowana na czarno z ori naklejką Kamei, obecnie jeżdże bez niej i juz raczej nie wróci na auto
Felgi Ronal Aero 14
Wiosna 2012
Pokrowiec na koło zapasowe
Kubełkowe fotele welurowe z Audi 90
24 yahre jubileum
Koniec czarnej dziury
Ori uchwyt na gaśnice
Ori skórzana gałka i mieszek
Ori wygłuszenie maski
Jasna półka z Duo Sound i syczkami
Układ wydechowy 2'cale od kolektora, usunięty katalizator, środkowy tłumik przelotowy, końcowy komorowy z dwoma końcówkami 70mm
Hella Black
Chciałbym zaprezentować moja 80kę. Jest to Audi 80 typ89, wyprodukowane w grudniu 1988r. w Ingolstadt. Jestem jego szczęśliwym 4tym właścicielem, pierwszym była wypożyczalnia samochodów "AVIS" Monachium która kupiła auto 1 lutego 1989r. 17.01.1990r auto kupił Hans Dieter-Muller mieszkający Schwalbach. Następnie w 1994r. trafiło do Polski, gdzie jeździło do 2007r. Niestety poprzedni właściciel kupił inne auto, a to 80ka przez 2lata marnowała się stojąc pod gołym niebem. Doprowadziło to do paru usterek, dzięki którym udało się tanio ją odkupić w sierpniu 2009r. Ogólny stan auta był średni, widać ze auto było bardzo zmęczone życiem, dodatkowo w aucie od nowości nie było nic wymieniane oprócz tarcz,klocków i rzeczy eksploatacyjnych. Była lekko uderzona z przodu z lewej strony, ale podłużnica nie ucierpiała. Przez ponad dwa lata odkąd ją mam udało mi się doprowadzić auto do wręcz idealnego stanu mechanicznego, wymieniłem cała zawieche z przodu, przewody hamulcowe na miedziane, tarcze,klocki, rozrząd, czujnik temp, zakonserwowałem podwozie i bagażnik plus masa innych pierdół. Auto utrzymuję w stanie zbliżonym do oryginalnego, wszystkie zmiany są z epoki.
Odkąd mam ją nigdy mnie nie zawiodła, czy było -20 czy plus 30 zawsze odpala za 1szym razem. Nie zamierzam się pozbywać tego auta bo bardzo sie z nim związałem, teraz już takich nie robią <ok>
Model:Audi 80 Typ89
Data produkcji: 12/1988 sprzedana w roku modelowym 1989 w Monachium
Silnik:EA 827 1,8 90KM/145NM oznaczenie PM wtrysk jednopunktowy Bosch Mono-Jetronic. Ciśnienie sprężania na każdym cylindrze: 10,50
0-100km/h ok 11s http://w202.wrzuta.pl/film/9se9uvL5ibD/1_8s
Kolor: LZ3Z Kupferrot
Przebieg w momencie zakupu : 159200
Wyposażenie fabryczne:
szyberdach
fotel kierowcy z regulacja wysokości
fabrycznie radio Audi Beta II, dwa głośniki w podszybiu
szyby i lusterka barwione na niebiesko
Dodatkowo niemiec dodał :
opcjonalny spoiler gumowy Kamei
alufelgi ATS 70515 6J14 ET33, 5 sztuk , opony 175/70
Ja dodałem:
opcjonalna blenda Hella Rot
schowek na kasety Fischer
Duo Sound Audi Design
kierownica Audi Coupe/Cabrio
dodatkowe zegary w konsolę starego typu, nowe czujniki ciśnienia i temp. oleju
rygielki drzwi sprzed 1989 z systemu Procon Ten
radio Audi Gamma II, głośniki z tyłu z ori maskownicami
oryginalne alufelgi Ronal Aero Design 6J14 ET45 lub oryginalne kołpaki
ori pokrowiec na koło zapasowe
ori uchwyt na gaśnice
ori skórzana gałka i mieszek
kubełkowe fotele welurowe z Audi 90 "Serret"
ori wygłuszenie maski
lampy Hella Black
Początek - zakup 10.08.2009:
Jak widać jeszcze była na czarnych blachach, miała tylko jednego właściciela w Polsce który sprowadził ją w 1994r, jeździł nia do 2007 później była tylko przepalana bo kupił inne auto.
Pierwsze zmiany- grill ze znaczkiem, podkładka pod tablice, kratki w zderzak
Kierownica z Coupe, tunel z boxem na kasety Fischer, nowy skórzany meiszek
Blenda od Audi 90
Żółte żarówki przednie, wymiana wszystkich żarówek przednich
Odnowiłem alufelgi, tak prezentowała się na sezon 2010
Niklowany wkład popielniczki, Duo Sound, głośniki z tyłu z ori maskownicami
Dodatkowe zegary, konsola, wkłąd popielniczki i ramka nad zegary, czujniki i wymienione podświetlenie w zegarach oraz nowe radio Audi Gamma 4X6W
Nie zniszczona osłona recznego
Dokładka Kamei z laminatu pomalowana na czarno z ori naklejką Kamei, obecnie jeżdże bez niej i juz raczej nie wróci na auto
Felgi Ronal Aero 14
Wiosna 2012
Pokrowiec na koło zapasowe
Kubełkowe fotele welurowe z Audi 90
24 yahre jubileum
Koniec czarnej dziury
Ori uchwyt na gaśnice
Ori skórzana gałka i mieszek
Ori wygłuszenie maski
Jasna półka z Duo Sound i syczkami
Układ wydechowy 2'cale od kolektora, usunięty katalizator, środkowy tłumik przelotowy, końcowy komorowy z dwoma końcówkami 70mm
Hella Black