[80 B4 TDI] 1Z na Boschu + 216tki + chip
: 08 lis 2009, 12:51
Witam wszystkich, nazywam się Radek, Pochodzę z Lubania ale w tygodniu bardziej można mnie spotkać w Jeleniej Górze, bo tam obecnie próbuje zdobyć wyższe wykształcenie. :mrgreen:
Dobra, teraz coś na temat, czyli trochę o aucie - Audi 80 1,9TDI z 1992r, a więc na przepływce Boscha ( ). Autko kupiłem w maju tego roku za w sumie nieduże pieniądze, z uszkodzonym nastawnikiem pompy wtryskowej, na początku był z tym mały problem, bo cholernie ciężko znaleźć nastawnik potencjometryczny w dobrym stanie (z tym akurat to chyba ameryki nie odkryłem :mrgreen: ), a nowy kosztuje w Intercarsie ponad 1500zł, ale w końcu udało mi się znaleźć dobry nastawnik z BMW 525TDS (jest identyczny jak w audi, różni się jedynie wtyczką, którą musiałem przelutować). Od tego czasu minęło już jakieś 15 000km i jak na razie jeśli chodzi o awarie to padło mi łożysko w tylnym kole i strzelił pasek od alternatora (powrót do domu bez świateł z pod Poznania - bezcenne :lol: ), czyli bilans dość dobry.
Wyposażenie ? Bez rewelacji:
-wspomaganie
-el. szyberdach
-klima (obecnie uszkodzona chłodniczka, także klima nie działa)
-ori alusy 15'
-hak
-przeciwmgielne z przodu
-centralny zamek ze scyzorykiem
Centralny i przeciwmgielne to już moja radosna twórczość, na początku tego nie było. Ogólnie auto jest w pełni seryjne, ale w przyszłości możecie się spodziewać małych zmian, co konkretnie to jeszcze się okaże, na razie mam jeszcze parę rzeczy, które trzeba w niej ogarnąć, dopiero potem zabiorę się za "upiększanie".
Kilka fotek:
Jak widać 1z na Boschu też potrafi. 8-)
Grudzień 2009
Wtryski 216 + przewody do nich + chip
Dobra, teraz coś na temat, czyli trochę o aucie - Audi 80 1,9TDI z 1992r, a więc na przepływce Boscha ( ). Autko kupiłem w maju tego roku za w sumie nieduże pieniądze, z uszkodzonym nastawnikiem pompy wtryskowej, na początku był z tym mały problem, bo cholernie ciężko znaleźć nastawnik potencjometryczny w dobrym stanie (z tym akurat to chyba ameryki nie odkryłem :mrgreen: ), a nowy kosztuje w Intercarsie ponad 1500zł, ale w końcu udało mi się znaleźć dobry nastawnik z BMW 525TDS (jest identyczny jak w audi, różni się jedynie wtyczką, którą musiałem przelutować). Od tego czasu minęło już jakieś 15 000km i jak na razie jeśli chodzi o awarie to padło mi łożysko w tylnym kole i strzelił pasek od alternatora (powrót do domu bez świateł z pod Poznania - bezcenne :lol: ), czyli bilans dość dobry.
Wyposażenie ? Bez rewelacji:
-wspomaganie
-el. szyberdach
-klima (obecnie uszkodzona chłodniczka, także klima nie działa)
-ori alusy 15'
-hak
-przeciwmgielne z przodu
-centralny zamek ze scyzorykiem
Centralny i przeciwmgielne to już moja radosna twórczość, na początku tego nie było. Ogólnie auto jest w pełni seryjne, ale w przyszłości możecie się spodziewać małych zmian, co konkretnie to jeszcze się okaże, na razie mam jeszcze parę rzeczy, które trzeba w niej ogarnąć, dopiero potem zabiorę się za "upiększanie".
Kilka fotek:
Jak widać 1z na Boschu też potrafi. 8-)
Grudzień 2009
Wtryski 216 + przewody do nich + chip