[B3 NG 90] Audi 90 2.3 1988
: 23 gru 2009, 12:53
...::: Audi 90 :::...
Historia:
Pierwsza rejestracja auta to 2.02.1988
Pierwsza rejestracja w kraju to 15.09.1997.
Auto zostało zakupione w roku 2009, w Bogatyni, za kwotę blisko 2500zł. Samochód był w dość słabej kondycji, gdyż elektronika była zaniedbana, zamek centralny nie chodził poprawnie, nie było ładowania, a regulator był uszkodzony, stąd na drugi dzień kable zostały sfajczone. Zupełny brak audio, brak głośnikó i radia. Ponadto pompa hamulcowa tłoczyła płyn do dwóch hamulców... Wybór padł na Audi 90, bo dość mocno zainteresował mnie silnik 5cio cylindrowy. Auto jest moim oczkiem w głowie i poświęcam każdy grosik na nie.
Silnik i osiągi:
Rzędowy, 5cio cylindrowy o pojemności 2309cm3 o ozn. NG.
KE-Jetronic
FWD.. Ale nie narzekam ;]
0-100km/h to ok 8,5sec (odelżone auto, benz. 100oct.)
0-200km/h ok 46sec przy podobnym setupie.
Moc to 136+PS
Co zrobiłem:
Doprowadzenie elektroniki do porządku
Alternator, regulator napięcia
Felgi ori Audi
Nowa pompa hamulcowa
Zbieżność i wyważenie kół.
Odrestaurowanie silnika, malowanie..
OCT
Kable NGK
Swiece NGK R
Audio (Kenwood 4x50W, przod Alpine+tweeters Boschmann, tył Alpine +
bassbox 80l/350W)
Wydech KLS dla N/A (był, teraz jest ori.)
Brak Katalizatora, wspawana sonda w rurę wylotową.
Brak tlumika srodkowego
Nowe wnętrze, doprowadzenie środka do prawie 100% doskonałości <ok>
Kable Bosch
Kopułka rozdzielacza Beru
Regulacja siły hamowania ok 70% przód i 30% tył (poprzednio był ustawiony
na odwrót, wyszło na jaw w zimie..)
Pompa wody oraz wymiana cieknących uszczelek.
Zdjęcia:
Zdjęcia:
Pierwsze zdjęcie Audioli
JESIEŃ
ZIMA:
Wydech odetkany i końcówka mojej roboty. Felgi stały się białe, chołd dla Audi URquattro.
WIOSNA:
JESIEŃ:
Ostatnimi czasy bardzo dużo się pozmieniało, niestety brak czasu na foty zastopował rozwój mojego postu... A zrobiło się:
Całkowicie nowe wnętrze, wygląda teraz jak prosto z fabryki...
nowe fotele, kanapa, boczki, deka rozdzielcza, zespół przełączników.. <ok>
CarAudio (na ukończeniu)
Olej 10W40, filtr
Była kierownica Audi sport, i Audi trójramienna
Nowe końcówki drążków
Dodatkowe zegary VDO <ok>
Nowa sonda lambda
i wiele innych malutkich pierdółek...
Aaa no i mogę się pochwalić że w środku każda lampka, każdy drobiazg działa jak fabryka nakazała <ok>
A oto fotki (ale jeszcze nie wszystkie...)
Oto nowe wnętrze...
I dodatkowe zegary VDO
Ostatnio zawitały nowe felgi 15" dzięki pomocy kolegi Kornika <ok>
Proszę o ocenkę : )
Historia:
Pierwsza rejestracja auta to 2.02.1988
Pierwsza rejestracja w kraju to 15.09.1997.
Auto zostało zakupione w roku 2009, w Bogatyni, za kwotę blisko 2500zł. Samochód był w dość słabej kondycji, gdyż elektronika była zaniedbana, zamek centralny nie chodził poprawnie, nie było ładowania, a regulator był uszkodzony, stąd na drugi dzień kable zostały sfajczone. Zupełny brak audio, brak głośnikó i radia. Ponadto pompa hamulcowa tłoczyła płyn do dwóch hamulców... Wybór padł na Audi 90, bo dość mocno zainteresował mnie silnik 5cio cylindrowy. Auto jest moim oczkiem w głowie i poświęcam każdy grosik na nie.
Silnik i osiągi:
Rzędowy, 5cio cylindrowy o pojemności 2309cm3 o ozn. NG.
KE-Jetronic
FWD.. Ale nie narzekam ;]
0-100km/h to ok 8,5sec (odelżone auto, benz. 100oct.)
0-200km/h ok 46sec przy podobnym setupie.
Moc to 136+PS
Co zrobiłem:
Doprowadzenie elektroniki do porządku
Alternator, regulator napięcia
Felgi ori Audi
Nowa pompa hamulcowa
Zbieżność i wyważenie kół.
Odrestaurowanie silnika, malowanie..
OCT
Kable NGK
Swiece NGK R
Audio (Kenwood 4x50W, przod Alpine+tweeters Boschmann, tył Alpine +
bassbox 80l/350W)
Wydech KLS dla N/A (był, teraz jest ori.)
Brak Katalizatora, wspawana sonda w rurę wylotową.
Brak tlumika srodkowego
Nowe wnętrze, doprowadzenie środka do prawie 100% doskonałości <ok>
Kable Bosch
Kopułka rozdzielacza Beru
Regulacja siły hamowania ok 70% przód i 30% tył (poprzednio był ustawiony
na odwrót, wyszło na jaw w zimie..)
Pompa wody oraz wymiana cieknących uszczelek.
Zdjęcia:
Zdjęcia:
Pierwsze zdjęcie Audioli
JESIEŃ
ZIMA:
Wydech odetkany i końcówka mojej roboty. Felgi stały się białe, chołd dla Audi URquattro.
WIOSNA:
JESIEŃ:
Ostatnimi czasy bardzo dużo się pozmieniało, niestety brak czasu na foty zastopował rozwój mojego postu... A zrobiło się:
Całkowicie nowe wnętrze, wygląda teraz jak prosto z fabryki...
nowe fotele, kanapa, boczki, deka rozdzielcza, zespół przełączników.. <ok>
CarAudio (na ukończeniu)
Olej 10W40, filtr
Była kierownica Audi sport, i Audi trójramienna
Nowe końcówki drążków
Dodatkowe zegary VDO <ok>
Nowa sonda lambda
i wiele innych malutkich pierdółek...
Aaa no i mogę się pochwalić że w środku każda lampka, każdy drobiazg działa jak fabryka nakazała <ok>
A oto fotki (ale jeszcze nie wszystkie...)
Oto nowe wnętrze...
I dodatkowe zegary VDO
Ostatnio zawitały nowe felgi 15" dzięki pomocy kolegi Kornika <ok>
Proszę o ocenkę : )