[2.0 ABK '94] Cabriolecik...
: 06 sty 2010, 15:24
Witam.
Przedstawiam mojego Cabriolecika, którego jestem właścicielem od 2008r...
Jest on z 1994 roku i posiada silnik 2.0 115KM. Od 12.01.10 będzie również zasilanie LPG.
Dach jest manualny, szyty na nowo w Niemczech w 2005 roku. We wnętrzu są półskóry, trochę "drewna", elektryka szyb, wspomaganie kierownicy, poduszka kierowcy i to co lubię czyli grzanie foteli...
Audio gra, jednostka centralna to LG cd/usb...
Generalnie podstawa...
Koła na lato to wzór s-Line z A8 7,5x17 ET35 + dystans 2cm D&W.
Zimą auto śmiga na alu 15 z oponami 185/65.
Auto obniżone jest o 30mm.
Kierownicę dałem do obszycia (wyszło tak sobie) a mama uszyła mi pokrowiec na windschota . Kupiłem też nowe dywaniki...
A tu takie drobne dodatki...
Plany są zawsze, jak zwykle uzależnione od finansów ale napewno jakiś poważnych zmian nie będzie. Bankowo założę lampy US na tył co podobało mi się już bardzo dawno, kiedy jeszcze nie miałem Audika. Raczej zmienię tłumik końcowy, może zapodam kierownicę s-Line i chyba wymienię opony na trochę wyższe czyli 205/45 i może kiedyś zmienię felgi na bardziej kultowe 17 lub coś z 18 ale to jest narazie najmniej istotne gdyż na tych co mam też mi się podoba...
Pozdrawiam.
:idea: 15-01-2010
W aucie zainstalowana została sekwencyjna instalacja gazowa (stag4 / scorpion mini / matrix hd344) i przy okazji auto dostało nowe świece NGK, sondę Lambda BOSCH oraz czujnik temperatury silnika dający sygnał na komputer.
Jest też nowy akumulator...
:idea: 23-02-2010
Nowe klocki hamulcowe na tyle.
Zakupiłem również nowy tłumik montażowy ULTER z końcówką N2-70RS.
:idea: kwiecień 2010
Polerka felg...
:idea: czerwiec 2010
Lampki US/Japan... :mrgreen:
:idea: sierpień 2010
Nowa pompa hamulcowa LCC oraz płyn hamulcowy, ringi zegarów od DIDO, wymiana 2 przepalonych żaróweczek podświetlenia zegarów...
:idea: wrzesień 2010
Auto dzisiaj dostało nowe amorki SACHS z odbojami na przodzie, nawiercane i nacinane tarcze MIKODA z klockami TRW - przód, osłonę prawego przegubu i nowego krzyżaka (czy jak to się nazywa) który trzyma czujniki temperatury silnika gdyż miał wyciek płynu chłodzącego...
:idea: styczeń 2011
Bagażnik FAPA...
:idea: marzec 2011
Nowy palec + kopułka BERU
:idea: czerwiec 2011
Nowe tuleje wachaczy, nowa osłona lewego przegubu.
:idea: lipiec 2011
Nowa osłona prawego przegubu.
:idea: luty 2012
Nowa pompa wody (Ruville).
Nowy rozrząd (Ruville, Continental).
:idea: styczeń 2013
Nowe tuleje na sankach
Nowe tuleje prawego wachacza.
:idea: marzec 2013
Zamiana przednich Eibach'ów -30 na H&R -40
Pomalowanie felunku 2xRAL2000 ; 2xRAL5015
2 x opony Firenza ST-08 205/45
:idea: czerwiec 2013
Nowa osłona prawego przegubu.
:idea: październik 2013
Olej, filtr oleju + powietrza.
Tarcze ham. przód + klocki.
Przegub wachacza lewy.
Poduszki amortyzatorów przód.
:idea: listopad 2013
Nowy akumulator.
:idea: grudzień 2013
Nowa listwa wtryskowa gazu oraz nowy reduktor - a to ci peszek
:idea: maj 2014
Nowy przegub prawy.
Nowe tarcze + klocki tył.
Reanimacja prawego zacisku tył.
:idea: grudzień 2014
Łącznik stabilizatora lewy.
Przedstawiam mojego Cabriolecika, którego jestem właścicielem od 2008r...
Jest on z 1994 roku i posiada silnik 2.0 115KM. Od 12.01.10 będzie również zasilanie LPG.
Dach jest manualny, szyty na nowo w Niemczech w 2005 roku. We wnętrzu są półskóry, trochę "drewna", elektryka szyb, wspomaganie kierownicy, poduszka kierowcy i to co lubię czyli grzanie foteli...
Audio gra, jednostka centralna to LG cd/usb...
Generalnie podstawa...
Koła na lato to wzór s-Line z A8 7,5x17 ET35 + dystans 2cm D&W.
Zimą auto śmiga na alu 15 z oponami 185/65.
Auto obniżone jest o 30mm.
Kierownicę dałem do obszycia (wyszło tak sobie) a mama uszyła mi pokrowiec na windschota . Kupiłem też nowe dywaniki...
A tu takie drobne dodatki...
Plany są zawsze, jak zwykle uzależnione od finansów ale napewno jakiś poważnych zmian nie będzie. Bankowo założę lampy US na tył co podobało mi się już bardzo dawno, kiedy jeszcze nie miałem Audika. Raczej zmienię tłumik końcowy, może zapodam kierownicę s-Line i chyba wymienię opony na trochę wyższe czyli 205/45 i może kiedyś zmienię felgi na bardziej kultowe 17 lub coś z 18 ale to jest narazie najmniej istotne gdyż na tych co mam też mi się podoba...
Pozdrawiam.
:idea: 15-01-2010
W aucie zainstalowana została sekwencyjna instalacja gazowa (stag4 / scorpion mini / matrix hd344) i przy okazji auto dostało nowe świece NGK, sondę Lambda BOSCH oraz czujnik temperatury silnika dający sygnał na komputer.
Jest też nowy akumulator...
:idea: 23-02-2010
Nowe klocki hamulcowe na tyle.
Zakupiłem również nowy tłumik montażowy ULTER z końcówką N2-70RS.
:idea: kwiecień 2010
Polerka felg...
:idea: czerwiec 2010
Lampki US/Japan... :mrgreen:
:idea: sierpień 2010
Nowa pompa hamulcowa LCC oraz płyn hamulcowy, ringi zegarów od DIDO, wymiana 2 przepalonych żaróweczek podświetlenia zegarów...
:idea: wrzesień 2010
Auto dzisiaj dostało nowe amorki SACHS z odbojami na przodzie, nawiercane i nacinane tarcze MIKODA z klockami TRW - przód, osłonę prawego przegubu i nowego krzyżaka (czy jak to się nazywa) który trzyma czujniki temperatury silnika gdyż miał wyciek płynu chłodzącego...
:idea: styczeń 2011
Bagażnik FAPA...
:idea: marzec 2011
Nowy palec + kopułka BERU
:idea: czerwiec 2011
Nowe tuleje wachaczy, nowa osłona lewego przegubu.
:idea: lipiec 2011
Nowa osłona prawego przegubu.
:idea: luty 2012
Nowa pompa wody (Ruville).
Nowy rozrząd (Ruville, Continental).
:idea: styczeń 2013
Nowe tuleje na sankach
Nowe tuleje prawego wachacza.
:idea: marzec 2013
Zamiana przednich Eibach'ów -30 na H&R -40
Pomalowanie felunku 2xRAL2000 ; 2xRAL5015
2 x opony Firenza ST-08 205/45
:idea: czerwiec 2013
Nowa osłona prawego przegubu.
:idea: październik 2013
Olej, filtr oleju + powietrza.
Tarcze ham. przód + klocki.
Przegub wachacza lewy.
Poduszki amortyzatorów przód.
:idea: listopad 2013
Nowy akumulator.
:idea: grudzień 2013
Nowa listwa wtryskowa gazu oraz nowy reduktor - a to ci peszek
:idea: maj 2014
Nowy przegub prawy.
Nowe tarcze + klocki tył.
Reanimacja prawego zacisku tył.
:idea: grudzień 2014
Łącznik stabilizatora lewy.