Audi Cabrio 1.9 TDi 1Z by Loczek
: 25 sty 2010, 10:19
Witam,
po długiej mojej nieobecności pragnę napisać co nastąpiło...
Audi B2 Coupe zostało sprzedane z bólem serca i łzami w oczach i trafilo w ręce forumowicza tego klubu (całe szczęście- mam nadzieję, że i jemu będzie wiernie służyć i przyniesie wiele radości, zabawy i sam go nie zaniedba).
Miejsce Coupety nie mogło zastąpić inne auto niż Audi. Na początku wybór pomiędzy Audi A8 D2 a Audi B4 Cabrio... Po długich rozmyślaniach ZA i PRZECIW padło na Cabrio.
Poszukiwania trwały b. długo... rozmowy telefonieczne i jak to zawsze słyszymy "bezwypadkowy i nie kręcony"- no cóż trzeba było to sprawdzić. Na miejscu jak się okazywało były to zaniedbane, bite auta.
Aż trafiłem na egzemplarz, który chciałbym przedstawić.
Jest to Audi B4 Cabrio z silnikiem TDi 90 KM chipowanym na 110 KM. Jest to wersja poliftingowa, więc ma:
- półskórzane, kubełkowe fotele;
- skórzana kierownica S-Line;
- windshot;
- soczewkowe reflektory z xenonem;
- w przednim zderzaku halogeny i kierunkowskazy by Porsche;
- szczelny dach :d;
- niestukające i nieszumiące szyby :p;
- trzecie światło STOPu;
- elektryczne szyby 4x;
- elektryczne i podgrzewane lusterka;
- 4x AIR BAG - wersja limitowana z poduszkami w fotelach i dodatkową rączką w fotelu pasażera "łamiącą" oparcie;
- składany dach ;p;
- telefon;
Auto świeżo nabyte, więc i fotki mało ciekawe, z czasem dodam nowe. Pozdrawiam.
Modyfikacja 20.04.2010- nowe felgi ALU 17" ET37 7,5' z oponami 235/40/17:
Zapraszam do komentowania .
Acha... i taki mały detal jak to u większośći - RINGI- zakupione dla mnie przez moją Kobietkę :
W majowy weekend razem z narzeczoną robiliśmy polerkę lakieru ( ja w swoim ona w swoim- standardowo nie pozwoliła mi pomóc ):
P.S. Po polerce spadł deszcz <ok> .
29.08.2010- przedwczesny prezencik urodzinowy od Czarnej :
KRATKA:
BEZ KRATKI:
Z KRATKA:
28.09.2010 - USUWANIE AKWARIUM:
W dniu dzisiejszym wkońcu (lepszej pogody na to nie mogłem wybrać ) wziąłem się za wybebeszenie wnętrza Bezdasznika. Powodem całej imprezy było:
- parowanie szyb;
- woda na dywaniku przednim-prawym i tylnym prawym (i/oraz jak się okazało na tylnym-lewym);
- świecąca kontrolka AIR-BAG (akurat w tym przypadku poduszki foteli);
Przyczyną całego zamieszania jest uszkodzona/odkształcowa prawa część podszybia, przez którą woda dostaje się przez ów podszybie do pojemnika na filtr kabinowy, wentylator nadmuchu aż wkoncu do wnętrza pojazdu.
Teraz muszę wyciagnać całą wodę, wysuszyć/wymienić wykladzinę, uszczelnić/wymienić podszybie (szkoda, że pada ).
To ta strona lekko mokra:
A tutaj akwarium dla żółwia Tadzika <ok> :
I ujście "wodospadu":
21.11.2010:
Kompletne matowe czarne wnętrza reflektorów:
A niedługo II etap VIRUS'a .
09.05.2011- Hmm... trochę niżej do matki natury (glebka <ok> ):
I wjazd do domku :
po długiej mojej nieobecności pragnę napisać co nastąpiło...
Audi B2 Coupe zostało sprzedane z bólem serca i łzami w oczach i trafilo w ręce forumowicza tego klubu (całe szczęście- mam nadzieję, że i jemu będzie wiernie służyć i przyniesie wiele radości, zabawy i sam go nie zaniedba).
Miejsce Coupety nie mogło zastąpić inne auto niż Audi. Na początku wybór pomiędzy Audi A8 D2 a Audi B4 Cabrio... Po długich rozmyślaniach ZA i PRZECIW padło na Cabrio.
Poszukiwania trwały b. długo... rozmowy telefonieczne i jak to zawsze słyszymy "bezwypadkowy i nie kręcony"- no cóż trzeba było to sprawdzić. Na miejscu jak się okazywało były to zaniedbane, bite auta.
Aż trafiłem na egzemplarz, który chciałbym przedstawić.
Jest to Audi B4 Cabrio z silnikiem TDi 90 KM chipowanym na 110 KM. Jest to wersja poliftingowa, więc ma:
- półskórzane, kubełkowe fotele;
- skórzana kierownica S-Line;
- windshot;
- soczewkowe reflektory z xenonem;
- w przednim zderzaku halogeny i kierunkowskazy by Porsche;
- szczelny dach :d;
- niestukające i nieszumiące szyby :p;
- trzecie światło STOPu;
- elektryczne szyby 4x;
- elektryczne i podgrzewane lusterka;
- 4x AIR BAG - wersja limitowana z poduszkami w fotelach i dodatkową rączką w fotelu pasażera "łamiącą" oparcie;
- składany dach ;p;
- telefon;
Auto świeżo nabyte, więc i fotki mało ciekawe, z czasem dodam nowe. Pozdrawiam.
Modyfikacja 20.04.2010- nowe felgi ALU 17" ET37 7,5' z oponami 235/40/17:
Zapraszam do komentowania .
Acha... i taki mały detal jak to u większośći - RINGI- zakupione dla mnie przez moją Kobietkę :
W majowy weekend razem z narzeczoną robiliśmy polerkę lakieru ( ja w swoim ona w swoim- standardowo nie pozwoliła mi pomóc ):
P.S. Po polerce spadł deszcz <ok> .
29.08.2010- przedwczesny prezencik urodzinowy od Czarnej :
KRATKA:
BEZ KRATKI:
Z KRATKA:
28.09.2010 - USUWANIE AKWARIUM:
W dniu dzisiejszym wkońcu (lepszej pogody na to nie mogłem wybrać ) wziąłem się za wybebeszenie wnętrza Bezdasznika. Powodem całej imprezy było:
- parowanie szyb;
- woda na dywaniku przednim-prawym i tylnym prawym (i/oraz jak się okazało na tylnym-lewym);
- świecąca kontrolka AIR-BAG (akurat w tym przypadku poduszki foteli);
Przyczyną całego zamieszania jest uszkodzona/odkształcowa prawa część podszybia, przez którą woda dostaje się przez ów podszybie do pojemnika na filtr kabinowy, wentylator nadmuchu aż wkoncu do wnętrza pojazdu.
Teraz muszę wyciagnać całą wodę, wysuszyć/wymienić wykladzinę, uszczelnić/wymienić podszybie (szkoda, że pada ).
To ta strona lekko mokra:
A tutaj akwarium dla żółwia Tadzika <ok> :
I ujście "wodospadu":
21.11.2010:
Kompletne matowe czarne wnętrza reflektorów:
A niedługo II etap VIRUS'a .
09.05.2011- Hmm... trochę niżej do matki natury (glebka <ok> ):
I wjazd do domku :