Audi Coupe typ 85 2.2 KV :*
: 25 sty 2010, 20:11
Witam,
wcześniej nie było czasu a teraz chciałabym zaprezenować moje ukochane autko jakim jest Kędzior . Jest to 25-cio letni staruszek z bardzo mocnym serduszkiem.
Silnik zaraz po kupnie przeszedł generalny remont (głowica, uszczelnienie, rozrząd, wydech itp itd).
Jest to 5-cio cylindrowa jednostka 2.2 KV o mocy 136 KM. Pomruk silnika słychać z daleka- poezja dla uszu .
Moje Kochanie ma 17-sto calowe aluminiowe felgi ATS z oponami Pirelli 215/40/17 a w zimie przyodziane jest w 15-stki oryginalne Audi . Zawieszenie jest obniżone -60/-40. Jak dla mnie auto b. dobrze trzyma się drogi i jest w miarę komfortowe jak na takie opony (gdyby tylko nie to spalanie, ale co tam ...).
Jeżeli chodzi o lakier to z wyjatkiem 2 elementów jest to fabryka. Lakier zaraz po kupnie został poddany polerowaniu i nakleiłam dekory znaczka AUDI.
We wnętrzu pachnie amerykańską skórzaną, szarą tapicerką z Coupe B2 USA (kanapa + 4 boczki w nienagannym stanie). Do pełnego szczęcia brakuje przednich foteli (niestety jak narazie nie udało mi się takowych zdobyć- ale czas nie nagli wiec spokojnie ). Jak narazie przód to skórzane fotele z C4.
Dotakowo zmieniłam kierownicę na skórzaną, trójramienną z Audi Coupe/Cabrio oraz tylna oryginalna półka z oryginalnymi głośnikami Nokia-Audi, które mnie zaskoczyły, ponieważ po podłączeniu pod wzmacniacz grają powiedzmy skromnie dobrze .
W ostatnim tygodniu zostały przyciemnione wszystkie szyby i dodatkowo na szybie czołowej pojawił się szeroki pas przyciemniający (fotki później).
Auto posiadam już prawie pół roku i myślę że jak na taki okres czasu to już dużo z nim się działo (jak dla mnie same pozytywne rzeczy ). Zapomniałam dodać, że po remonce silnika zostało parę groszy i zakupiłam oświetlenie Bi-Xenon i wnętrza reflekorów pomalowano na czarny-mat, a na maskę trafiła BRA.
Co do jakiegoś dodatkowego wyposażenia to posiada w pełni sprawny szyberdach.
W piwnicy czekają już nowe, tylne zaciski hamulcowe z Audi A3, które w najbliższym czasie chciałabym wymienić i szukam przedniego zderzaka (najlepiej w moim kolorze ).
Czas na odsłonę Kędziora (fotki wnętrza jak zostanie w pełni skompletowane):
Dziękuję za uwagę .
REANIMACJA ZACISKÓW:
Witam,
po dłuższej nieobecności czas na foto-story z reanimacji tylnych hamulców w moim Kędziorku <urodziny> . Cała zabawa zaczęła się od znalezienia zacisków, które w miarę by pasowały do Coupe B2, nie zapiekały się i żeby wkońcu działał hamulec postojowy :mrgreen: .
Po przymiarkach decyzja padła na zaciski aluminiowe z Audi A3/Golf IV. Zaraz po kupnie zostały one oczyszczone.
Przyszedł dzień "zabawy" i niespodzianek. Zdemontowanie zacisków 25-cio letnich nie było takie proste. Odkrecenie przewodów elastycznych i sztywnych- hmmm... bez szlifierki nie obeszło się. A więc TNIU TNIU TNIU .
Po zdemontowaniu starych zacisków przymiarka nowych (oczywiście jażma pozostały ze starych zacisków- przy okazji wymieniłam łożysko tylnego kółka <ok> ).
Po spasowaniu przyszedł czas na przewody. Musiałam dorobić dwa miedziane i dokupić jeden łącznik elastyczny (stary pocięty) i dodatkowo (wydaje mi się że najgorsze) poszukiwanie elastycznych przewodów pasujących do zacisku od A3/Golf IV (chodziło o to że te były stanowczo za krótkie).
A więc katalog części VAGa i poszukiwanie jakiś dłuższych przewodów (średnica otworu w zacisku do śruby przelotowej 12 mm). Padło na przewód od VW Passata B5 do roku '99 (nietety były one bez tych wcześniej wspomnianych przelotowych śrub (i tu zdziwko- wg Audi/VW samych śrub się nie dostanie). Więc Allegro i szukanie rozbitków .
Uff udało się. Są i śrubki. Po założeniu i sprawdzeniu szczelności układu czas na odpowietrzenie- dłuuuuuuuuuuugotrwałe z powodu przymusowego skierowania odpowietrzników ku dołowi.
Napisałam się a teraz fotki .
OSTANIE FOTY NA ZIMÓWKACH:
Niedługo kierownica będzie na sprzedaż Po ciągłym przesiadywaniu na allegro znalazłam baaardzo zacny rarytasik, jakiego nie widziałam do tej pory w żadnej audi <ok> Trzeba tylko obszyć i pomalować :mrgreen:
Powrót siedemnastek w pierwszy dzień wiosny:)
Z nowymi bucikami na przodzie:)
ZNOWU COŚ
O takich kierunkach dawno myslałam i się doczekałam <ok>
A dekoratory przy okazji
24.04.2010 Wymiana tarczy i klocków w warunkach polowych <ok>
Jak wyżej, Kędzior w końcu dostał nowe tarcze i klocki na tył,a że na week była ładna pogoda to nie było na co czekać Nie obyło się oczywiście bez pomocy większej siły przy imbusach i prowadnicach :mrgreen:
Lewarek, kobyłka i heya :lol:
Dobrane są juz linki do ręcznego, więc tylko przedłużyć cięgno i będzie rękaw <ok>
28.04.2010 Prawie kompletny układ wydechowy <ok>
Jak juz szaleć to szaleć :mrgreen:
Dziś Kędzior dostał trzecią (tą przy kolektorze) część układu wydechowego Gdyż tamtej były policzone dni a nawet godziny...
Tak więc cały układ jest wymieniony na seryjny w stu procentach, bez żadnych udziwnień :mrgreen:
Jak na razie zamiast początkowego ma rurkę, ale wszystko w swoim czasie jak to mówią <ok>
30.04.2010 – FINALNY DZIEŃ Z HAMULCAMI
Po bardzo długiej walce z hamulcami, problemami, doborami części w końcu nastąpiło to co miało już dawno nastąpić, tj. w pełni działający tylny układ hamulcowy wraz z hamulcem postojowym… uff (oczywiście nie obyło się jak to już przy Kędziorze bez przeszkód- rozwiercanie mocowań po oryginalnych linkach, dorobienie cięgna, poszerzenie mocowań przy jak ja to nazywam „motylku”).
Jeżeli ktoś z właścicieli Audi B2 chciałby podjąć się tematu zmiany tylnych hamulców to podaję spis części, które wykorzystałam przy swoim aucie:
- tylne zaciski od VW Golf 4/Audi A3 (u mnie z silnika 1.6 16V);
- jarzma z prowadnicami oryginalne Audi B2;
- tylne klocki hamulcowe VW Golf 4 (wersja z czujnikiem zużycia);
- elastyczne przewody hamulcowe od VW Passat B5 wersja po 1999 roku z silnikiem 1.9 TDi (od Golfa 4 nie pasują bo są za krótkie, przewody te są bez tych śrub przelotowych, więc nie obyło się bez wizyty na szrocie i znalezieniu Passata B5 TDi);
- nowe miedziane przewody hamulcowe (plus zmiana ich prowadzenia);
- nowe odpowietrzniki;
- pręt do wydłużenia cięgna hamulca ręcznego (jak komuś się nie urwie to ten punkt omija <ok> );
- linki hamulca pomocniczego od Audi B3 1.8 Quattro;
Poniżej fotki z montażu linek:
WEEKEND MAJOWY 2010
Jak na załączonych niżej obrazkach widać, że weekend majowy nie minął leniwie
Polerka łącznie trwała jakieś dziesięć godzin,ale jak najbardziej było warto <ok>
26.05.2010r. NAZNACZONY I REGENERACJA ALTERNATORA
Po tygodniowym postoju Kędzior znów odżył Alternatorek wygląda jak nowy, a przy odpalaniu już się nie świeci kontrolka ładowania
A do tego Mały dołączył do Mafi Audi 80 <ok>
16.06.2010 r. Przedwczesny urodzinowy prezencik :mrgreen:
Jak wyżej, moja połówka obdarowała mnie urodzinowym prezentem, a że moje prezenty=prezenty Kędziora więc wszystko jasne <ok>
19.06.2010- wymiana przednich tarcz i klocków hamulcowych + lakierowanie (warunki polowe <ok> ):
A więc zabezpieczenie uniesionego Kędziora i do roboty:
Wciskanie tłoczka w zacisku :mrgreen: - sporo siły poszło .
Odtłuszczanie z czyszczeniem.
Po malowaniu i zlożeniu na nowych gratach.
FINAŁ <ok> .
03.07.2010- KOMPLETNE SKÓRZANE WNĘTRZE
I wkońcu stało się to co stać się powinno :mrgreen: . Po około 8 miesiącach poszukiwań odpowiednich kolorystycznie do reszty wnętrza foteli znalazłam takie jakie winny być <ok> . Są to fotele z Audi Cabrio (jak to mawiają 80 B4 :roll: ) z matami grzewczymi, więc w zimie będzie milutko :-> . Każdy z nas wie, że stelaże są prawie takie same, jednak diabeł tkwi w szczegółach :evil: . Dzięki tym szczegółom zdziebkę mi przygrzało słońce <osohozi> , czułam się jak kurczak z rożna.
A więć trzeba było mierzyć, ciąć i spawać (spawaniem zajął się profesjonalista, a reszty dokonały moje małe rączki i troszeczkę większe Loczka ). Troche to wszystko trwało, ale opłaciło się. W końcu mogę pokazać na forum wnętrze mojego kędziorka .
Teraz szukam wiązki przewodów do podgrzewania foteli od fotela do regulatora temperatury (przycisk) <ok> - jakby ktoś coś takiego miał to proszę o kontakt.
15.07.2010r. NOWE OCZKA :mrgreen:
Kolejnym nabytkiem dla Kędziora okazały się lampy ze zdrowymi lustrami
Lampy znalezione dzięki koledze z forum - dzięki orkabmx <ok>
Poprzednie lampy miały już dość zniszczone lustra:
Obecne są wręcz idealne :mrgreen:
Nie tracąc czasu zabraliśmy się za czyszczenie czterech lamp, a nawet została podjęta próba demonatarzu luster która zakończyła się sukcesem, teraz tylko złożyć
Dalszy ciąg po zamontowaniu lamp na miejsce <ok> .
21.07.2010 - MONTAŻ PRZEDNICH REFLEKTORÓW:
Po południu nadszedł czas na zamontowanie wczęśniej przygotoowanych lamp (zostały rozebrane na części pierwsze, oczyszczone, uszczelnione i złożone na nowo :mrgreen: ).
Standardowo nie obeszło się bez problemów, ale już przywykłam do tego <osohozi> .
Jak już lampy zostały osadzone na miejscu nadszedł czas na wstępne spasowanie, podłączenie xenonów i założenie listewek i grilla. Jutro będą światła ustawione na przyrządzie i sapasowany zostanie zderzak i reszta. Oto fotki jak wygląda na nowych oczach <urodziny> :
Oczywiście trzeba było porządnie go umyć po tygodniu stania <ok>
A po myju myju nocny lans <mikolaj> i sprawdzenie oczek :lol:
25.07.2010- NOWE CAR-AUDIO
Auto jest jak hazard, masz dużo ale i tak chcesz więcej <ok>
Tak więc jak wyżej, Kędzior dostał nowe radyjko Pioneer'a i wzmacniacz Blaupunkt'a. <urodziny>
Tuba została, gdyż z tym radiem i wzmacniaczem brzmi nieziemsko :mrgreen:
Dziękujemy Loczek :oops:
30.07.2010r. - POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI
Mam już ten zaszczyt mieć w posiadaniu Kędziora 11miesięcy :oops:
I wiele zmieniło się przez ten czas- z czego BARDZO się cieszę
Tak wyglądał przed zakupem:
A tak wygląda teraz:
Jego stare wnętrze:
Oraz nowe:
Jak widać Mały zmienił się z zewnątrz i wewnątrz i zmieniać się będzie nadal-na lepsze
Jak już wspominać to wspominać...
...Auto w którym jako pierwszym się zakochałam i którego nigdy nie zapomnę...
29.08.2010- IDEALNE LEWE OCZKO
Jak wyżej Kędzior ma idealną lewą lampe,która została mi ofiarowana przez Loczka <ok> a ja ją ofiarowałam małemu :mrgreen:
Tak wyglądał na poprzedniej:
A tak wygląda nowy nabytek:
17.09.2010r. - DEMONTAŻ TUNELU
Jak wyżej, doszło do demontażu tunelu w celu wymiany mechanizmu sterowania nawiewem. W tym celu dolna część deski poszła w dół :mrgreen:
Więc było czym się pobawić
Dodatkowo pogłośnił się obieg wody więc trzeba przeczyścić regulator ciepłe/zimne powietrze.
19.09.2010r.- "NOWY" NABYTEK
Jak wyżej, Kędzior znowu coś dostał, tym razem jest to kierownica HELLA, wypatrzona i zakupiona na wrocławskiej giełdzie przez Misia
Jest ona tak wyprofilowana jakby specjalnie do moich łapek, że mam już ochotę prowadzić dwiema rękami Jedyne co nie działa to klakson, mam nadzieje że to jedynie kwestia czasu
Mam jeszcze malutkie wątpliwości czy ona czy kiera Sporta, ale raczej na pewno zostanie ta
Oto kilka fotek:
Lub:
23.09.2010r.- DECYZJA OSTATECZNA
Została podjęta decyzja co do kierownicy
08.10.2010r. - DIGITAL <ok>
A więc doszła nowa zabawka
Wystarczy pogłówkować nad schematami i digital zawita w Kędziorze :mrgreen:
26.11.2010r. - ORI LAMPY SPORTA <hura> :mrgreen:
Tutaj nie trzeba nic komentować <ok>
I dla porównania <ok>
31.01.2011r.- PRACE RUSZYŁY <ok>
Jako, że sezon już tuż tuż trzeba się wziąć do pracy :mrgreen:
A że na pierwszym miejscu w mojej jakże dłuuuuugiej liście jest DIGITAL, to od niego zaczynam przygotowania
Jak narazie podpięcie na krótko i opis schematów, myślę że do końca lutego zdążę <mikolaj>
04.02.2011r.- NOWE OPONY 215/40/17
14.02.2011r.- WIĄZKA PODGRZEWANIA FOTELI <ok>
W końcu zawitała długo oczekiwana wiązka podgrzewanych foteli. Pod koniec zimy bo pod koniec, ale dobre i to <ok> .
27.02.2011r.- "NOWY" ZDERZAK :mrgreen:
Trafiła się okazja na alledrogo więc się ją wykorzystało, zderzak spasował się idealnie - zakup spowodowany idealną belką w zderzak <ok> - czego nie robi się dla Coupe :oops: :
Teraz tylko oddać zderzak do lakiernika i będzie malina :mrgreen: .
A przy okazji ciepłego popołudnia i żadkiego jeżdżenia zmiana kól na letnie.... Nie odbylo się bez małego nieposłuszeństwa Kędziora- padła pompa paliwa i trzeba było auto jakoś dostarczyć do domu <osohozi> .
18.03.2011- NOWY ZDERZAK
Odebranie nowo zakupionego zderzaka od lakiernika i zakup kpl. wnętrza z Audi A4 B5 (dawca skóry):
A o to efekty <ok>
29.03.2011- ZREGENEROWANA TYLNA KANAPA
Tak wyglądała PRZED:
A tak PO :mrgreen: :
15.04.2011-NOWY NABYTEK
I już nie długo zawitają na aucie TYLKO -80/-60, ale mamy czas <ok>
16.04.2011- NOWE SZYBKI
W końcu przyszedł czas na wymianę czołowej szyby, gdyż już kompletnie nie było nic widać.
Nastała również długo oczekiwana chwila ukazania wnętrza Małego w całości <ok>
Przednie boczne, zostały wymienione na nieporysowane i NIEPRZYCIEMNIONE :lol:
Reszta się odciemni w najbliższym czasie :mrgreen:
02.05.20011r.- "Jeżdżę na glebie, grunt to zawieszenie. Jedziesz??" <ok> <lol>
Zloty się zaczynają, więc czas na pójście w dół i tak też się stało (-80/-60) <ok> 8-)
10.05.2011r.- BIAŁE "BOKI" <ok>
Przyszedł czas na zmianę kierunków, decyzja padła na białe :mrgreen:
wcześniej nie było czasu a teraz chciałabym zaprezenować moje ukochane autko jakim jest Kędzior . Jest to 25-cio letni staruszek z bardzo mocnym serduszkiem.
Silnik zaraz po kupnie przeszedł generalny remont (głowica, uszczelnienie, rozrząd, wydech itp itd).
Jest to 5-cio cylindrowa jednostka 2.2 KV o mocy 136 KM. Pomruk silnika słychać z daleka- poezja dla uszu .
Moje Kochanie ma 17-sto calowe aluminiowe felgi ATS z oponami Pirelli 215/40/17 a w zimie przyodziane jest w 15-stki oryginalne Audi . Zawieszenie jest obniżone -60/-40. Jak dla mnie auto b. dobrze trzyma się drogi i jest w miarę komfortowe jak na takie opony (gdyby tylko nie to spalanie, ale co tam ...).
Jeżeli chodzi o lakier to z wyjatkiem 2 elementów jest to fabryka. Lakier zaraz po kupnie został poddany polerowaniu i nakleiłam dekory znaczka AUDI.
We wnętrzu pachnie amerykańską skórzaną, szarą tapicerką z Coupe B2 USA (kanapa + 4 boczki w nienagannym stanie). Do pełnego szczęcia brakuje przednich foteli (niestety jak narazie nie udało mi się takowych zdobyć- ale czas nie nagli wiec spokojnie ). Jak narazie przód to skórzane fotele z C4.
Dotakowo zmieniłam kierownicę na skórzaną, trójramienną z Audi Coupe/Cabrio oraz tylna oryginalna półka z oryginalnymi głośnikami Nokia-Audi, które mnie zaskoczyły, ponieważ po podłączeniu pod wzmacniacz grają powiedzmy skromnie dobrze .
W ostatnim tygodniu zostały przyciemnione wszystkie szyby i dodatkowo na szybie czołowej pojawił się szeroki pas przyciemniający (fotki później).
Auto posiadam już prawie pół roku i myślę że jak na taki okres czasu to już dużo z nim się działo (jak dla mnie same pozytywne rzeczy ). Zapomniałam dodać, że po remonce silnika zostało parę groszy i zakupiłam oświetlenie Bi-Xenon i wnętrza reflekorów pomalowano na czarny-mat, a na maskę trafiła BRA.
Co do jakiegoś dodatkowego wyposażenia to posiada w pełni sprawny szyberdach.
W piwnicy czekają już nowe, tylne zaciski hamulcowe z Audi A3, które w najbliższym czasie chciałabym wymienić i szukam przedniego zderzaka (najlepiej w moim kolorze ).
Czas na odsłonę Kędziora (fotki wnętrza jak zostanie w pełni skompletowane):
Dziękuję za uwagę .
REANIMACJA ZACISKÓW:
Witam,
po dłuższej nieobecności czas na foto-story z reanimacji tylnych hamulców w moim Kędziorku <urodziny> . Cała zabawa zaczęła się od znalezienia zacisków, które w miarę by pasowały do Coupe B2, nie zapiekały się i żeby wkońcu działał hamulec postojowy :mrgreen: .
Po przymiarkach decyzja padła na zaciski aluminiowe z Audi A3/Golf IV. Zaraz po kupnie zostały one oczyszczone.
Przyszedł dzień "zabawy" i niespodzianek. Zdemontowanie zacisków 25-cio letnich nie było takie proste. Odkrecenie przewodów elastycznych i sztywnych- hmmm... bez szlifierki nie obeszło się. A więc TNIU TNIU TNIU .
Po zdemontowaniu starych zacisków przymiarka nowych (oczywiście jażma pozostały ze starych zacisków- przy okazji wymieniłam łożysko tylnego kółka <ok> ).
Po spasowaniu przyszedł czas na przewody. Musiałam dorobić dwa miedziane i dokupić jeden łącznik elastyczny (stary pocięty) i dodatkowo (wydaje mi się że najgorsze) poszukiwanie elastycznych przewodów pasujących do zacisku od A3/Golf IV (chodziło o to że te były stanowczo za krótkie).
A więc katalog części VAGa i poszukiwanie jakiś dłuższych przewodów (średnica otworu w zacisku do śruby przelotowej 12 mm). Padło na przewód od VW Passata B5 do roku '99 (nietety były one bez tych wcześniej wspomnianych przelotowych śrub (i tu zdziwko- wg Audi/VW samych śrub się nie dostanie). Więc Allegro i szukanie rozbitków .
Uff udało się. Są i śrubki. Po założeniu i sprawdzeniu szczelności układu czas na odpowietrzenie- dłuuuuuuuuuuugotrwałe z powodu przymusowego skierowania odpowietrzników ku dołowi.
Napisałam się a teraz fotki .
OSTANIE FOTY NA ZIMÓWKACH:
Niedługo kierownica będzie na sprzedaż Po ciągłym przesiadywaniu na allegro znalazłam baaardzo zacny rarytasik, jakiego nie widziałam do tej pory w żadnej audi <ok> Trzeba tylko obszyć i pomalować :mrgreen:
Powrót siedemnastek w pierwszy dzień wiosny:)
Z nowymi bucikami na przodzie:)
ZNOWU COŚ
O takich kierunkach dawno myslałam i się doczekałam <ok>
A dekoratory przy okazji
24.04.2010 Wymiana tarczy i klocków w warunkach polowych <ok>
Jak wyżej, Kędzior w końcu dostał nowe tarcze i klocki na tył,a że na week była ładna pogoda to nie było na co czekać Nie obyło się oczywiście bez pomocy większej siły przy imbusach i prowadnicach :mrgreen:
Lewarek, kobyłka i heya :lol:
Dobrane są juz linki do ręcznego, więc tylko przedłużyć cięgno i będzie rękaw <ok>
28.04.2010 Prawie kompletny układ wydechowy <ok>
Jak juz szaleć to szaleć :mrgreen:
Dziś Kędzior dostał trzecią (tą przy kolektorze) część układu wydechowego Gdyż tamtej były policzone dni a nawet godziny...
Tak więc cały układ jest wymieniony na seryjny w stu procentach, bez żadnych udziwnień :mrgreen:
Jak na razie zamiast początkowego ma rurkę, ale wszystko w swoim czasie jak to mówią <ok>
30.04.2010 – FINALNY DZIEŃ Z HAMULCAMI
Po bardzo długiej walce z hamulcami, problemami, doborami części w końcu nastąpiło to co miało już dawno nastąpić, tj. w pełni działający tylny układ hamulcowy wraz z hamulcem postojowym… uff (oczywiście nie obyło się jak to już przy Kędziorze bez przeszkód- rozwiercanie mocowań po oryginalnych linkach, dorobienie cięgna, poszerzenie mocowań przy jak ja to nazywam „motylku”).
Jeżeli ktoś z właścicieli Audi B2 chciałby podjąć się tematu zmiany tylnych hamulców to podaję spis części, które wykorzystałam przy swoim aucie:
- tylne zaciski od VW Golf 4/Audi A3 (u mnie z silnika 1.6 16V);
- jarzma z prowadnicami oryginalne Audi B2;
- tylne klocki hamulcowe VW Golf 4 (wersja z czujnikiem zużycia);
- elastyczne przewody hamulcowe od VW Passat B5 wersja po 1999 roku z silnikiem 1.9 TDi (od Golfa 4 nie pasują bo są za krótkie, przewody te są bez tych śrub przelotowych, więc nie obyło się bez wizyty na szrocie i znalezieniu Passata B5 TDi);
- nowe miedziane przewody hamulcowe (plus zmiana ich prowadzenia);
- nowe odpowietrzniki;
- pręt do wydłużenia cięgna hamulca ręcznego (jak komuś się nie urwie to ten punkt omija <ok> );
- linki hamulca pomocniczego od Audi B3 1.8 Quattro;
Poniżej fotki z montażu linek:
WEEKEND MAJOWY 2010
Jak na załączonych niżej obrazkach widać, że weekend majowy nie minął leniwie
Polerka łącznie trwała jakieś dziesięć godzin,ale jak najbardziej było warto <ok>
26.05.2010r. NAZNACZONY I REGENERACJA ALTERNATORA
Po tygodniowym postoju Kędzior znów odżył Alternatorek wygląda jak nowy, a przy odpalaniu już się nie świeci kontrolka ładowania
A do tego Mały dołączył do Mafi Audi 80 <ok>
16.06.2010 r. Przedwczesny urodzinowy prezencik :mrgreen:
Jak wyżej, moja połówka obdarowała mnie urodzinowym prezentem, a że moje prezenty=prezenty Kędziora więc wszystko jasne <ok>
19.06.2010- wymiana przednich tarcz i klocków hamulcowych + lakierowanie (warunki polowe <ok> ):
A więc zabezpieczenie uniesionego Kędziora i do roboty:
Wciskanie tłoczka w zacisku :mrgreen: - sporo siły poszło .
Odtłuszczanie z czyszczeniem.
Po malowaniu i zlożeniu na nowych gratach.
FINAŁ <ok> .
03.07.2010- KOMPLETNE SKÓRZANE WNĘTRZE
I wkońcu stało się to co stać się powinno :mrgreen: . Po około 8 miesiącach poszukiwań odpowiednich kolorystycznie do reszty wnętrza foteli znalazłam takie jakie winny być <ok> . Są to fotele z Audi Cabrio (jak to mawiają 80 B4 :roll: ) z matami grzewczymi, więc w zimie będzie milutko :-> . Każdy z nas wie, że stelaże są prawie takie same, jednak diabeł tkwi w szczegółach :evil: . Dzięki tym szczegółom zdziebkę mi przygrzało słońce <osohozi> , czułam się jak kurczak z rożna.
A więć trzeba było mierzyć, ciąć i spawać (spawaniem zajął się profesjonalista, a reszty dokonały moje małe rączki i troszeczkę większe Loczka ). Troche to wszystko trwało, ale opłaciło się. W końcu mogę pokazać na forum wnętrze mojego kędziorka .
Teraz szukam wiązki przewodów do podgrzewania foteli od fotela do regulatora temperatury (przycisk) <ok> - jakby ktoś coś takiego miał to proszę o kontakt.
15.07.2010r. NOWE OCZKA :mrgreen:
Kolejnym nabytkiem dla Kędziora okazały się lampy ze zdrowymi lustrami
Lampy znalezione dzięki koledze z forum - dzięki orkabmx <ok>
Poprzednie lampy miały już dość zniszczone lustra:
Obecne są wręcz idealne :mrgreen:
Nie tracąc czasu zabraliśmy się za czyszczenie czterech lamp, a nawet została podjęta próba demonatarzu luster która zakończyła się sukcesem, teraz tylko złożyć
Dalszy ciąg po zamontowaniu lamp na miejsce <ok> .
21.07.2010 - MONTAŻ PRZEDNICH REFLEKTORÓW:
Po południu nadszedł czas na zamontowanie wczęśniej przygotoowanych lamp (zostały rozebrane na części pierwsze, oczyszczone, uszczelnione i złożone na nowo :mrgreen: ).
Standardowo nie obeszło się bez problemów, ale już przywykłam do tego <osohozi> .
Jak już lampy zostały osadzone na miejscu nadszedł czas na wstępne spasowanie, podłączenie xenonów i założenie listewek i grilla. Jutro będą światła ustawione na przyrządzie i sapasowany zostanie zderzak i reszta. Oto fotki jak wygląda na nowych oczach <urodziny> :
Oczywiście trzeba było porządnie go umyć po tygodniu stania <ok>
A po myju myju nocny lans <mikolaj> i sprawdzenie oczek :lol:
25.07.2010- NOWE CAR-AUDIO
Auto jest jak hazard, masz dużo ale i tak chcesz więcej <ok>
Tak więc jak wyżej, Kędzior dostał nowe radyjko Pioneer'a i wzmacniacz Blaupunkt'a. <urodziny>
Tuba została, gdyż z tym radiem i wzmacniaczem brzmi nieziemsko :mrgreen:
Dziękujemy Loczek :oops:
30.07.2010r. - POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI
Mam już ten zaszczyt mieć w posiadaniu Kędziora 11miesięcy :oops:
I wiele zmieniło się przez ten czas- z czego BARDZO się cieszę
Tak wyglądał przed zakupem:
A tak wygląda teraz:
Jego stare wnętrze:
Oraz nowe:
Jak widać Mały zmienił się z zewnątrz i wewnątrz i zmieniać się będzie nadal-na lepsze
Jak już wspominać to wspominać...
...Auto w którym jako pierwszym się zakochałam i którego nigdy nie zapomnę...
29.08.2010- IDEALNE LEWE OCZKO
Jak wyżej Kędzior ma idealną lewą lampe,która została mi ofiarowana przez Loczka <ok> a ja ją ofiarowałam małemu :mrgreen:
Tak wyglądał na poprzedniej:
A tak wygląda nowy nabytek:
17.09.2010r. - DEMONTAŻ TUNELU
Jak wyżej, doszło do demontażu tunelu w celu wymiany mechanizmu sterowania nawiewem. W tym celu dolna część deski poszła w dół :mrgreen:
Więc było czym się pobawić
Dodatkowo pogłośnił się obieg wody więc trzeba przeczyścić regulator ciepłe/zimne powietrze.
19.09.2010r.- "NOWY" NABYTEK
Jak wyżej, Kędzior znowu coś dostał, tym razem jest to kierownica HELLA, wypatrzona i zakupiona na wrocławskiej giełdzie przez Misia
Jest ona tak wyprofilowana jakby specjalnie do moich łapek, że mam już ochotę prowadzić dwiema rękami Jedyne co nie działa to klakson, mam nadzieje że to jedynie kwestia czasu
Mam jeszcze malutkie wątpliwości czy ona czy kiera Sporta, ale raczej na pewno zostanie ta
Oto kilka fotek:
Lub:
23.09.2010r.- DECYZJA OSTATECZNA
Została podjęta decyzja co do kierownicy
08.10.2010r. - DIGITAL <ok>
A więc doszła nowa zabawka
Wystarczy pogłówkować nad schematami i digital zawita w Kędziorze :mrgreen:
26.11.2010r. - ORI LAMPY SPORTA <hura> :mrgreen:
Tutaj nie trzeba nic komentować <ok>
I dla porównania <ok>
31.01.2011r.- PRACE RUSZYŁY <ok>
Jako, że sezon już tuż tuż trzeba się wziąć do pracy :mrgreen:
A że na pierwszym miejscu w mojej jakże dłuuuuugiej liście jest DIGITAL, to od niego zaczynam przygotowania
Jak narazie podpięcie na krótko i opis schematów, myślę że do końca lutego zdążę <mikolaj>
04.02.2011r.- NOWE OPONY 215/40/17
14.02.2011r.- WIĄZKA PODGRZEWANIA FOTELI <ok>
W końcu zawitała długo oczekiwana wiązka podgrzewanych foteli. Pod koniec zimy bo pod koniec, ale dobre i to <ok> .
27.02.2011r.- "NOWY" ZDERZAK :mrgreen:
Trafiła się okazja na alledrogo więc się ją wykorzystało, zderzak spasował się idealnie - zakup spowodowany idealną belką w zderzak <ok> - czego nie robi się dla Coupe :oops: :
Teraz tylko oddać zderzak do lakiernika i będzie malina :mrgreen: .
A przy okazji ciepłego popołudnia i żadkiego jeżdżenia zmiana kól na letnie.... Nie odbylo się bez małego nieposłuszeństwa Kędziora- padła pompa paliwa i trzeba było auto jakoś dostarczyć do domu <osohozi> .
18.03.2011- NOWY ZDERZAK
Odebranie nowo zakupionego zderzaka od lakiernika i zakup kpl. wnętrza z Audi A4 B5 (dawca skóry):
A o to efekty <ok>
29.03.2011- ZREGENEROWANA TYLNA KANAPA
Tak wyglądała PRZED:
A tak PO :mrgreen: :
15.04.2011-NOWY NABYTEK
I już nie długo zawitają na aucie TYLKO -80/-60, ale mamy czas <ok>
16.04.2011- NOWE SZYBKI
W końcu przyszedł czas na wymianę czołowej szyby, gdyż już kompletnie nie było nic widać.
Nastała również długo oczekiwana chwila ukazania wnętrza Małego w całości <ok>
Przednie boczne, zostały wymienione na nieporysowane i NIEPRZYCIEMNIONE :lol:
Reszta się odciemni w najbliższym czasie :mrgreen:
02.05.20011r.- "Jeżdżę na glebie, grunt to zawieszenie. Jedziesz??" <ok> <lol>
Zloty się zaczynają, więc czas na pójście w dół i tak też się stało (-80/-60) <ok> 8-)
10.05.2011r.- BIAŁE "BOKI" <ok>
Przyszedł czas na zmianę kierunków, decyzja padła na białe :mrgreen: