[80 B4 ABT 2.0] Czerwona diablica by Janek
: 31 sty 2010, 16:50
Witam.
Pochwalę się swoją "salonową" Audiczką
Zakupiona 21 stycznia 2008r. z rąk pierwszego polskiego właściciela. W podejrzanie dobrym stanie okazała się jednak wierną przyjaciółką od ponad dwóch lat.
Niunia jest prawie pełnoletnia bo urodziła się w końcówce 1993 roku.
Autko sprawuje się bez zarzutu (pierwsza i jedyna awaria miała miejsce 25 stycznia ) i cieszy mnie niskie koszta eksploatacji połączone z komfortem jazdy.
Śmiga na LPG, jak zasłuży to na benzynce (głównie w mrozy). Spalanie rzędu 10-11l / 100km w cyklu mieszanym.
Autko jest zadbane, dopieszczone i zawsze czuwam aby nie doszło do usterek. Do tego garażowane i na 99% zostawiam je do końca 2010.
Z racji tego że nie znalazłem niczego godnego do 20k plnów to wole dalej ciułać i latać rewelacyjną 80'ką!
Dokładniejszy opis:
- silnik B4 ABT 2.0 90km - służy do jeżdżenia a nie wyścigów
- ABS
- wspomaganie
- klimatyzacja
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- autoalarm
- pilot
Boli mnie właściwie tylko brak elektrycznych szyb. Rozważałem ich montaż ale jednak koszta jak na tego typu "luksus" są za duże.
Co było robione w ramach eksploatacji:
- standardowe drobne wymiany przy zakupie - obyło się bez inwestycji w części czy naprawy
- wymiana akumulatora na nowy
- remont przy zawieszeniu - tuleje, końcówki, wahacze, gumy, sworzeń, zwrotnica, łożyska i okazjonalna geometria po naprawcza, prawy przegub = to przez cały rok 2009 a nie na raz
- ostatnia naprawa - wymiana gumy na maglownicy i wymiana metalowego łącznika + geometria = mój mały fart po-weekendowy
- zakup opon barum bravuris 195/65r15h x 4 - letnie funkiel nówki z 36mc gw
- zakup opon barum polaris 2 - kupione w końcówce 2009 - oczywiście nowe i na gwarancji
Co było zmienione na życzenie kierowcy:
- zakup radia Pioneer DEH-4000UB
- wymiana mieszka i gałki zmiany biegów na podświetlaną z napisem Audi
- kołpaki audi jak na zdjęciach
Co kierowca chciałbym zmienić:
- praktycznie nic
- wymiana podstawowych głośników na firmowe i nowe
- kupno cb z wyższej półki (okazjonalnie montuje midlanda + antenę sirio na dłuższe trasy)
ZDJĘCIA
Pochwalę się swoją "salonową" Audiczką
Zakupiona 21 stycznia 2008r. z rąk pierwszego polskiego właściciela. W podejrzanie dobrym stanie okazała się jednak wierną przyjaciółką od ponad dwóch lat.
Niunia jest prawie pełnoletnia bo urodziła się w końcówce 1993 roku.
Autko sprawuje się bez zarzutu (pierwsza i jedyna awaria miała miejsce 25 stycznia ) i cieszy mnie niskie koszta eksploatacji połączone z komfortem jazdy.
Śmiga na LPG, jak zasłuży to na benzynce (głównie w mrozy). Spalanie rzędu 10-11l / 100km w cyklu mieszanym.
Autko jest zadbane, dopieszczone i zawsze czuwam aby nie doszło do usterek. Do tego garażowane i na 99% zostawiam je do końca 2010.
Z racji tego że nie znalazłem niczego godnego do 20k plnów to wole dalej ciułać i latać rewelacyjną 80'ką!
Dokładniejszy opis:
- silnik B4 ABT 2.0 90km - służy do jeżdżenia a nie wyścigów
- ABS
- wspomaganie
- klimatyzacja
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- autoalarm
- pilot
Boli mnie właściwie tylko brak elektrycznych szyb. Rozważałem ich montaż ale jednak koszta jak na tego typu "luksus" są za duże.
Co było robione w ramach eksploatacji:
- standardowe drobne wymiany przy zakupie - obyło się bez inwestycji w części czy naprawy
- wymiana akumulatora na nowy
- remont przy zawieszeniu - tuleje, końcówki, wahacze, gumy, sworzeń, zwrotnica, łożyska i okazjonalna geometria po naprawcza, prawy przegub = to przez cały rok 2009 a nie na raz
- ostatnia naprawa - wymiana gumy na maglownicy i wymiana metalowego łącznika + geometria = mój mały fart po-weekendowy
- zakup opon barum bravuris 195/65r15h x 4 - letnie funkiel nówki z 36mc gw
- zakup opon barum polaris 2 - kupione w końcówce 2009 - oczywiście nowe i na gwarancji
Co było zmienione na życzenie kierowcy:
- zakup radia Pioneer DEH-4000UB
- wymiana mieszka i gałki zmiany biegów na podświetlaną z napisem Audi
- kołpaki audi jak na zdjęciach
Co kierowca chciałbym zmienić:
- praktycznie nic
- wymiana podstawowych głośników na firmowe i nowe
- kupno cb z wyższej półki (okazjonalnie montuje midlanda + antenę sirio na dłuższe trasy)
ZDJĘCIA