Audi S2 360KM/440Nm
: 03 lut 2010, 21:38
Po ponad miesiącu prac audi uzyskało zadowalający wynik i przepiękny moment już od samego dołu o ponad 1000 obr. wcześniej niż poprzedni, zakupiony oryginalnie w aucie setup.
Można założyć większe/nowsze turbo ale auto ma służyć do zabawy na drodze a nie do 1/4 mili więc bardziej elastyczność jest celem.
Lista modyfikacji:
- turbo RS2 z powiększoną zimną stroną
- kolektor dolotowy RS2 - polerowany
- kolektor wydechowy Wagner
- wałki asymetryczne rally cross Schrick
- wtryski 630ccm
- wydajniejsza pompa paliwa
- konwersja zapłonu 3B na cewki z RS6
- sterowanie KMS z dedykowaną wiązką elektryczną S2
- zewnętrzny wyświetlacz parametrów pracy silnika
- sonda szerokopasmowa KMS
- wydajniejszy FMIC
- sprzęgło spiekowe
Auto ma jeździć jak najdłużej bezawaryjnie, wszystko zestrojone z dużym marginesem bezpieczeństwa - jest na sprzedaż.
Jak się tuner nudzi to robi dziwne zdjęcia
Aż miło popatrzeć jak młodszy brat RS6 pożycza bebechy staruszce S2
Czerwone jest szybsze... zawsze...
Kolektor Wagnera
Nowiutkie wałeczki asferyczne Schrick-a
No i w końcu wydajny FMIC - 20 hamowań przy strojeniu i ledwie 25 stC
Można założyć większe/nowsze turbo ale auto ma służyć do zabawy na drodze a nie do 1/4 mili więc bardziej elastyczność jest celem.
Lista modyfikacji:
- turbo RS2 z powiększoną zimną stroną
- kolektor dolotowy RS2 - polerowany
- kolektor wydechowy Wagner
- wałki asymetryczne rally cross Schrick
- wtryski 630ccm
- wydajniejsza pompa paliwa
- konwersja zapłonu 3B na cewki z RS6
- sterowanie KMS z dedykowaną wiązką elektryczną S2
- zewnętrzny wyświetlacz parametrów pracy silnika
- sonda szerokopasmowa KMS
- wydajniejszy FMIC
- sprzęgło spiekowe
Auto ma jeździć jak najdłużej bezawaryjnie, wszystko zestrojone z dużym marginesem bezpieczeństwa - jest na sprzedaż.
Jak się tuner nudzi to robi dziwne zdjęcia
Aż miło popatrzeć jak młodszy brat RS6 pożycza bebechy staruszce S2
Czerwone jest szybsze... zawsze...
Kolektor Wagnera
Nowiutkie wałeczki asferyczne Schrick-a
No i w końcu wydajny FMIC - 20 hamowań przy strojeniu i ledwie 25 stC