Moja kochana audiolka B3 1,8S
: 09 lut 2010, 01:37
Witam oto moja audiczka
Autko kupiłem w maju 2009 od starszego pana.
Jest to oczywiście audi B3, jej rok 1986 a zatem jest to 1 B3. przebieg w momęcie zakupu 230 tyś km . Jak na swoje lata trzyma się naprawdę dobrze, choć już z 2 serduchem
wyposażenie
środek jak w oryginale żadnych tuningowych wynalasków
kierownica z B4
jasne wnętrze
szyber dach na korbkę
centralny zamek
nadwosie
blacharka jest ogólnie w bardzo dobrym stanie jedynie malowanie jest do niewielkich poprawek
przednia maska z b4
silnik
1,8 S ( kiedyś 85 kM teraz prawdopodobnie 90 kM )
na gaźniku
kiesyć silnik typ. SF009191
teraz silnik typ PM13805
na gazie
Moje zmiany, naprawy
tusz po zakupie oczywiście zmiana pasków, napinacza, filtrów, oleju, świece, kable, kopułka, palec
delikatne poprawki wewnątrz auta plastików wymiana żarówek podświetlających liczni nawiew ,w schowku itp.
remont zawieszenia przedniego:sforznie, końcówki drąszków, jeden przegub, gumy stabilizatora reszta w dobrym stanie
nowe popychacze zaworowe
Najpoważniejszy zabieg wykonany niespełna tydzień temu wymiana silnika
stary silnik był po prostu zużyty miał przedmuchy troche brał olej spory garb na cylindrach
głowica pozostała z mojego starego serducha z wymienionymi uszczelkami pod kolektorami ,nowym simeringiem na wałek rozrządu
aktualny nowy silnik tata sama jednostka w stanie idealnym bez garbów z rozbitka miał przejechane 100 tyś km
oczywiście wymienione wszystkie mozliwe uszczelki simeringi
nowa tarcza sprzęgłowa i łożysko
Wszystkie te czynności wykonałem wraz moim kumplem
Plany na przyszłość prawdopodobnie na wiosnę
wymiana amortyzatorów i sprężyn na twardsze sportowe
zakup aluminiowych felg
dopieszczanie pucowanie
oceniajcie komentujcie :mrgreen:
Autko kupiłem w maju 2009 od starszego pana.
Jest to oczywiście audi B3, jej rok 1986 a zatem jest to 1 B3. przebieg w momęcie zakupu 230 tyś km . Jak na swoje lata trzyma się naprawdę dobrze, choć już z 2 serduchem
wyposażenie
środek jak w oryginale żadnych tuningowych wynalasków
kierownica z B4
jasne wnętrze
szyber dach na korbkę
centralny zamek
nadwosie
blacharka jest ogólnie w bardzo dobrym stanie jedynie malowanie jest do niewielkich poprawek
przednia maska z b4
silnik
1,8 S ( kiedyś 85 kM teraz prawdopodobnie 90 kM )
na gaźniku
kiesyć silnik typ. SF009191
teraz silnik typ PM13805
na gazie
Moje zmiany, naprawy
tusz po zakupie oczywiście zmiana pasków, napinacza, filtrów, oleju, świece, kable, kopułka, palec
delikatne poprawki wewnątrz auta plastików wymiana żarówek podświetlających liczni nawiew ,w schowku itp.
remont zawieszenia przedniego:sforznie, końcówki drąszków, jeden przegub, gumy stabilizatora reszta w dobrym stanie
nowe popychacze zaworowe
Najpoważniejszy zabieg wykonany niespełna tydzień temu wymiana silnika
stary silnik był po prostu zużyty miał przedmuchy troche brał olej spory garb na cylindrach
głowica pozostała z mojego starego serducha z wymienionymi uszczelkami pod kolektorami ,nowym simeringiem na wałek rozrządu
aktualny nowy silnik tata sama jednostka w stanie idealnym bez garbów z rozbitka miał przejechane 100 tyś km
oczywiście wymienione wszystkie mozliwe uszczelki simeringi
nowa tarcza sprzęgłowa i łożysko
Wszystkie te czynności wykonałem wraz moim kumplem
Plany na przyszłość prawdopodobnie na wiosnę
wymiana amortyzatorów i sprężyn na twardsze sportowe
zakup aluminiowych felg
dopieszczanie pucowanie
oceniajcie komentujcie :mrgreen: