Strona 1 z 4

Audi Coupe Quattro 4.2 V8 Rally Edition

: 06 lip 2010, 23:26
autor: Furti
Na prośbę kolegi zakładam temat w którym będziemy opisywać budowę rajdówki na bazie Audi Coupe.Pierwotnie jednostką napędową był 2.3 NG, ale w najbliższym czasie zadomowi się tam 4.2 V8 z S6, który leży na palecie i czeka na wsadzenie;)Powoli kompletujemy części i niedługo zacznie się składanie wszystkiego do kupy:)Na dzień dzisiejszy w garażu mamy już parę gratów m.in hamulce Brembo z Range Rovera Sport.Poszukujemy Kitu z laminatu

Wszelkie informacje na temat budowy takiego potwora mile widziane:)

Auto przeszło już pierwszy etap: Rozbiórka auta, wybebeszenie i budowa max rozbudowanej klatki bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów.

Na dzień dzisiejszy buda wygląda tak:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: 06 lip 2010, 23:30
autor: michael80b3
No zapowiada się fajna rajdówka, silnik będzie modyfikowany czy pozostanie w serii ?

: 06 lip 2010, 23:35
autor: trepek
Seryjny silnik z S6 w tej budzie zapewni moc wrażeń ;-)

A jak skrzynia biegów trafi do tego potworka? Będzie to 6 gang?

: 06 lip 2010, 23:35
autor: Niki20
No widzę bardzo ciekawy projekt się szykuje. ;-) Nic tylko powodzenia życzyć. <ok>

: 06 lip 2010, 23:41
autor: Słonik
Ciekawie sie szykuje, jednak ludzie sie nie opitalaja tak jak ja wieczorami :mrgreen:
Bede sledzil temat z ciekawoscia :-)
Przekatne w klatce nie powinny sie laczyc na skrzyzowaniu tylko swobodnie przechodzic obok siebie, wtedy calosc ma wieksza sile podparcia ale tak tez powinno dawac rade ;-)

: 06 lip 2010, 23:49
autor: trepek
Słonik pisze: Przekatne w klatce nie powinny sie laczyc na skrzyzowaniu tylko swobodnie przechodzic obok siebie, wtedy calosc ma wieksza sile podparcia ale tak tez powinno dawac rade ;-)
A czy wtedy rurki nie będą lekko "odgięte" od swojej płaszczyzny? Co z wyboczeniami i mimośrodą podczas naprężeń?

: 07 lip 2010, 00:32
autor: Słonik
Nie beda ;-)

: 07 lip 2010, 07:33
autor: Leo
powodzenia....

: 07 lip 2010, 08:11
autor: fiaton
wzmocnij przednie podłużnice wypuszczjąc do przedniej ich częśći wyprofilowane rury od kielichów tak jak robi to Koraszewski, dość istota sprawa przy tak mocno ociążonym przodzie w Coupe.Poszukam gdzieś tego zdjęcia jak to jest zrobione.
A i widze że zrobiliście podparcia rur dachu z pałąkiem głównym za fotelami ( tą co widać po otwarciu drzwi), a przymierzaliście fotele i próbowaliście siedzieć tam jest strasznie mało miejsca. Obadajcie to.
A i ten sam błąd zrobiliście co ja ale to już za póżno. musi tak zostać <ok>

: 07 lip 2010, 08:18
autor: Furti
Klatka jest dobrze pospawana.Wszystko jest tak jak powinno być.Całe nadwozie zostało solidnie obspawane.Przygotowaniem nadwozia zajął się znajomy który pracuje w Symtech Racing, więc wie jak ma to wyglądać, aby spełniało swoją rolę:)

: 07 lip 2010, 08:22
autor: fiaton
ja rozumiem i nie ruszam tematu spawania, ale chodzi mi o pozycje za fotelem. Ja montowałem klatkę od Ireco.
A rury do przednich podłużnic pomyślcie o tym, wiem jak wygląda przód po niezłym skoku na hopie. To naprawde mocno pracuje gdyż silnik wisi mocno z przodu. Ja mam 2.2 20v T tutaj będzie V8 .

: 07 lip 2010, 08:36
autor: luk_OP_Q89
Furti, No i potworek ujrzał światło dzienne ;-)

Czy klatka jest zgodna z załącznikiem "J" ?

Tylko to się liczy.

Sorki że nie załatwiłem tej 6-biegówki , nie wiedziałem że w tym temacie będzie taka lipa.

Ale jak tylko na moim terenie ktoś przyłoży s4 to skrzynia będzie :mrgreen:

: 07 lip 2010, 08:50
autor: Furti
Klatka jest zgodna z zał.J, na wszystkie rury jest atest, na spawy certyfikat.Klatka jest wzorowana na najnowszych spec.Zastrzały do kielichów,2 krzyże za plecami,w drzwiach i solidny krzyż na dachu.
fiaton pisze:A rury do przednich podłużnic pomyślcie o tym, wiem jak wygląda przód po niezłym skoku na hopie.
Podeślij zdjęcie jak to wygląda;)Skoro mówisz, że przydało by się wzmocnić, to tak trzeba będzie zrobić;)

: 07 lip 2010, 08:52
autor: julekF1
gdzieś już to widziałem :-D
powodzenia

: 07 lip 2010, 08:57
autor: levis1991
noo teraz ktoś z audi będzie reprezentował na wyścigach :)