Strona 1 z 4
Audi Coupe Quattro 4.2 V8 Rally Edition
: 06 lip 2010, 23:26
autor: Furti
: 06 lip 2010, 23:30
autor: michael80b3
No zapowiada się fajna rajdówka, silnik będzie modyfikowany czy pozostanie w serii ?
: 06 lip 2010, 23:35
autor: trepek
Seryjny silnik z S6 w tej budzie zapewni moc wrażeń
A jak skrzynia biegów trafi do tego potworka? Będzie to 6 gang?
: 06 lip 2010, 23:35
autor: Niki20
No widzę bardzo ciekawy projekt się szykuje.
Nic tylko powodzenia życzyć. <ok>
: 06 lip 2010, 23:41
autor: Słonik
Ciekawie sie szykuje, jednak ludzie sie nie opitalaja tak jak ja wieczorami :mrgreen:
Bede sledzil temat z ciekawoscia
Przekatne w klatce nie powinny sie laczyc na skrzyzowaniu tylko swobodnie przechodzic obok siebie, wtedy calosc ma wieksza sile podparcia ale tak tez powinno dawac rade
: 06 lip 2010, 23:49
autor: trepek
Słonik pisze:
Przekatne w klatce nie powinny sie laczyc na skrzyzowaniu tylko swobodnie przechodzic obok siebie, wtedy calosc ma wieksza sile podparcia ale tak tez powinno dawac rade
A czy wtedy rurki nie będą lekko "odgięte" od swojej płaszczyzny? Co z wyboczeniami i mimośrodą podczas naprężeń?
: 07 lip 2010, 00:32
autor: Słonik
Nie beda
: 07 lip 2010, 07:33
autor: Leo
powodzenia....
: 07 lip 2010, 08:11
autor: fiaton
wzmocnij przednie podłużnice wypuszczjąc do przedniej ich częśći wyprofilowane rury od kielichów tak jak robi to Koraszewski, dość istota sprawa przy tak mocno ociążonym przodzie w Coupe.Poszukam gdzieś tego zdjęcia jak to jest zrobione.
A i widze że zrobiliście podparcia rur dachu z pałąkiem głównym za fotelami ( tą co widać po otwarciu drzwi), a przymierzaliście fotele i próbowaliście siedzieć tam jest strasznie mało miejsca. Obadajcie to.
A i ten sam błąd zrobiliście co ja ale to już za póżno. musi tak zostać <ok>
: 07 lip 2010, 08:18
autor: Furti
Klatka jest dobrze pospawana.Wszystko jest tak jak powinno być.Całe nadwozie zostało solidnie obspawane.Przygotowaniem nadwozia zajął się znajomy który pracuje w Symtech Racing, więc wie jak ma to wyglądać, aby spełniało swoją rolę:)
: 07 lip 2010, 08:22
autor: fiaton
ja rozumiem i nie ruszam tematu spawania, ale chodzi mi o pozycje za fotelem. Ja montowałem klatkę od Ireco.
A rury do przednich podłużnic pomyślcie o tym, wiem jak wygląda przód po niezłym skoku na hopie. To naprawde mocno pracuje gdyż silnik wisi mocno z przodu. Ja mam 2.2 20v T tutaj będzie V8 .
: 07 lip 2010, 08:36
autor: luk_OP_Q89
Furti, No i potworek ujrzał światło dzienne
Czy klatka jest zgodna z załącznikiem "J" ?
Tylko to się liczy.
Sorki że nie załatwiłem tej 6-biegówki , nie wiedziałem że w tym temacie będzie taka lipa.
Ale jak tylko na moim terenie ktoś przyłoży s4 to skrzynia będzie :mrgreen:
: 07 lip 2010, 08:50
autor: Furti
Klatka jest zgodna z zał.J, na wszystkie rury jest atest, na spawy certyfikat.Klatka jest wzorowana na najnowszych spec.Zastrzały do kielichów,2 krzyże za plecami,w drzwiach i solidny krzyż na dachu.
fiaton pisze:A rury do przednich podłużnic pomyślcie o tym, wiem jak wygląda przód po niezłym skoku na hopie.
Podeślij zdjęcie jak to wygląda;)Skoro mówisz, że przydało by się wzmocnić, to tak trzeba będzie zrobić;)
: 07 lip 2010, 08:52
autor: julekF1
gdzieś już to widziałem
powodzenia
: 07 lip 2010, 08:57
autor: levis1991
noo teraz ktoś z audi będzie reprezentował na wyścigach