[B4 Avant 1Z+] Kompletna renowacja + lekki tuning.
: 08 lip 2010, 10:19
Witam Serdecznie!
Koledzy mam Wam do zaprezentowania moją Audi B4 Avant z 1994/1995. W ostatnim miesiącu przeszła ona kompletną odnowę:
-remont silnika (2600)
-zewnętrzna renowacja + malowanie całości (5000)
-wydech od turbiny aż do końcowego "Montii" (800)
Nie mam zbytnio czasu na wymienianie poszczególnych części w silniku które zostały wymienione na nowe, ale wszystkie elementy są wymieniane na oryginalne, tak jak Audi zostało wypuszczone z fabryki.
Auto jest kupione przez mojego tatę w salonie w Niemczech w 1995 roku, a ja odziedziczyłem ją 5 lat temu i od tego czasu dbam o nią jak tylko mogę.
Zewnętrzne zmiany również będą dla Was zauważalne, więc rozpisywanie się specjalnie nie ma sensu.
Co do wydechu to został on pozbawiony katalizatora i tłumika środkowego, całość została zastąpiona rurą prostą od turbiny aż po sam tłumik końcowy który został wymieniony na model T22x2N1 firmy Montii.
Efekty wizualne, odczucia w jeździe i dźwięk dochodzący z tyłu są na najwyższym poziomie, ale to jest jak narazie moje zdanie, więc teraz oddaję głos kolegom.
Dziękuję za uwagę, a więcej zdjęć (również te w trakcie remontu) i dodatkowo fajna prezentacja + dźwięk wydechu są tutaj:
Koledzy mam Wam do zaprezentowania moją Audi B4 Avant z 1994/1995. W ostatnim miesiącu przeszła ona kompletną odnowę:
-remont silnika (2600)
-zewnętrzna renowacja + malowanie całości (5000)
-wydech od turbiny aż do końcowego "Montii" (800)
Nie mam zbytnio czasu na wymienianie poszczególnych części w silniku które zostały wymienione na nowe, ale wszystkie elementy są wymieniane na oryginalne, tak jak Audi zostało wypuszczone z fabryki.
Auto jest kupione przez mojego tatę w salonie w Niemczech w 1995 roku, a ja odziedziczyłem ją 5 lat temu i od tego czasu dbam o nią jak tylko mogę.
Zewnętrzne zmiany również będą dla Was zauważalne, więc rozpisywanie się specjalnie nie ma sensu.
Co do wydechu to został on pozbawiony katalizatora i tłumika środkowego, całość została zastąpiona rurą prostą od turbiny aż po sam tłumik końcowy który został wymieniony na model T22x2N1 firmy Montii.
Efekty wizualne, odczucia w jeździe i dźwięk dochodzący z tyłu są na najwyższym poziomie, ale to jest jak narazie moje zdanie, więc teraz oddaję głos kolegom.
Dziękuję za uwagę, a więcej zdjęć (również te w trakcie remontu) i dodatkowo fajna prezentacja + dźwięk wydechu są tutaj: