B3 1.8S JEDYNA TAKA W POLSCE
: 23 wrz 2010, 22:53
Oto moje B3
Auto sprowadzone z Niemiec w 2007 roku. Jest w naprawdę w świetnej kondycji technicznej. Nie ma nigdzie rdzy. Nie ma takiej wersji na allegro, a śmiało mogę powiedzieć, że nawet w Polsce. To wersja S-Komfort, bardzo rzadki model z uwagi na wysoką cenę zakupu w latach 90-tych. Auto naprawdę zadbane i doinwestowane.
DANE TECHNICZNE I WYPOSAŻENIE
- silnik 1.8 NE 90 KM
- 4x elektryczne szyby
- 2x elektryczne lusterka
- wspomaganie kierownicy
- system PROCON TEN
- 4x tarcze hamulcowe
- radio PIONEER DEH 4700 wysoki model z 2006 roku
- 4x głośniki SONY XPLOAD
- aluminiowe felgi 15 cali ATS
- centralny zamek
Auto w miarę oszczędne pali w mieści ok 8-9 litrów paliwa, w trasie potrafi zejść do 6 litrów, a przy tym szybkie. Do setki 9 sekund, a na autostradzie na w tym roku jechałem nim 200 km/h. Nie ma instalacji gazowej i dlatego silnik jest bardzo zdrowy, nie ma z nim żadnych problemów.
Kupiłem Ją w tym roku w lipcu
Zmieniłem
- całe zawieszenie z przodu oprócz amortyzatorów
- oczywiście kompletny rozrząd
- pompa od wspomaganie i hamulców
- tarcze i klocki hamulcowe
- no i wszystkie filtry i olej
- nowe lampy przód, tył czerwone od Avanta i białe kierunki przód
W SUMIE MYŚLAŁEM, ŻE TO BEDZIE JEŹDZIĆ LEPIEJ.
Kompltnie, źle dobrana jest skrzynia biegów do tego silnika.\
Jednyka max 50 i silnik wyje jakby chciał zaraz zwymiotować. 2 też słabo i dopiero zaczyna ciągnąć na trzecim biegu, potem 4 i 150 kmh jest.
Chodzi troche tak jak Diesel ciągnie od dołu.
Powyżej 4 tys obrotów na drugim biegu silnik dostaje takiego doła i aż sie prosi o zmiane na wyższy.
Ja mam wersje z gaźnikiem NE, jeżdziłem kolegi K-Jetronik i tam to dopiero jest dramat !!
Jedynka nic dwójka nic i troche na 3 ciągnie. Chociaż fajny ma dzwiek silnika
P.S zdjęcia robione telefonem komórkowym
PISZCIE CO W NIEJ JESZCZE POZIENIAĆ !!!!!
Auto sprowadzone z Niemiec w 2007 roku. Jest w naprawdę w świetnej kondycji technicznej. Nie ma nigdzie rdzy. Nie ma takiej wersji na allegro, a śmiało mogę powiedzieć, że nawet w Polsce. To wersja S-Komfort, bardzo rzadki model z uwagi na wysoką cenę zakupu w latach 90-tych. Auto naprawdę zadbane i doinwestowane.
DANE TECHNICZNE I WYPOSAŻENIE
- silnik 1.8 NE 90 KM
- 4x elektryczne szyby
- 2x elektryczne lusterka
- wspomaganie kierownicy
- system PROCON TEN
- 4x tarcze hamulcowe
- radio PIONEER DEH 4700 wysoki model z 2006 roku
- 4x głośniki SONY XPLOAD
- aluminiowe felgi 15 cali ATS
- centralny zamek
Auto w miarę oszczędne pali w mieści ok 8-9 litrów paliwa, w trasie potrafi zejść do 6 litrów, a przy tym szybkie. Do setki 9 sekund, a na autostradzie na w tym roku jechałem nim 200 km/h. Nie ma instalacji gazowej i dlatego silnik jest bardzo zdrowy, nie ma z nim żadnych problemów.
Kupiłem Ją w tym roku w lipcu
Zmieniłem
- całe zawieszenie z przodu oprócz amortyzatorów
- oczywiście kompletny rozrząd
- pompa od wspomaganie i hamulców
- tarcze i klocki hamulcowe
- no i wszystkie filtry i olej
- nowe lampy przód, tył czerwone od Avanta i białe kierunki przód
W SUMIE MYŚLAŁEM, ŻE TO BEDZIE JEŹDZIĆ LEPIEJ.
Kompltnie, źle dobrana jest skrzynia biegów do tego silnika.\
Jednyka max 50 i silnik wyje jakby chciał zaraz zwymiotować. 2 też słabo i dopiero zaczyna ciągnąć na trzecim biegu, potem 4 i 150 kmh jest.
Chodzi troche tak jak Diesel ciągnie od dołu.
Powyżej 4 tys obrotów na drugim biegu silnik dostaje takiego doła i aż sie prosi o zmiane na wyższy.
Ja mam wersje z gaźnikiem NE, jeżdziłem kolegi K-Jetronik i tam to dopiero jest dramat !!
Jedynka nic dwójka nic i troche na 3 ciągnie. Chociaż fajny ma dzwiek silnika
P.S zdjęcia robione telefonem komórkowym
PISZCIE CO W NIEJ JESZCZE POZIENIAĆ !!!!!