Audi 80 B4 1,9 TDI Avant
: 28 paź 2010, 23:37
Witam wszystkich klubowiczów
Chciałbym się przywitać... Nazywam się Marek i wkrótce zostanę posiadaczem Audi 80 B4 Avant z cudownym silnikiem 1,9TDi
Zapisałem się na forum bo w tematyce Niemieckich wynalazków jestem właściwie zielony... interesuję się motoryzacją ale moim pierwszym autem jest Alfa Romeo i zawsze wszystko w niej robiłem z Włoskim smakiem i pasją Włoskich konstruktorów...
Niemieckie samochody w ogóle mnie nie interesowały, nie chciałem o nich słyszeć, i spodziewałem się że bardzo długo nie będę miał Niemieckiego auta.
Niestety, fundusze się skończyły, Alfa idzie na sprzedaż a ja przejmuje rodzinne Audi podczas, gdy moja mama zmienia samochód na jakiś nowy...
W Alfie nie zdążyłem zrobić wszystkiego przez co jest mi przykro trochę, ale i tak kupiłem ją za 750zł a sprzedaję za 1700 więc w przypadku drugiego auta budźet będzie już większy... no i nie będzie opalało 10l benzyny na każdą setkę strzelając przy tym przyjemnie z wydechu oznajmiając że chce więcej...
Ale... dość o Alfie, jeszcze ją mam i się nią chcę nacieszyć jak długo mogę A z drugiej strony planuję co zrobić z Audi jak już będzie moje.
Przede wszystkim Audi jest cholernie zaniedbane, ale z tym dam sobie radę, bo moje pierwsze auto też nie było idealne a musiałem go do lepszego stanu doprowadzać...
W Przypadku Audi pokuszę się o stwierdzenie, że będzie trudniej niż z Alfą, bo ten samochód naprawdę nie miał łatwo... woził rodzinę dzieci, psy i ogólnie wnętrze nie jest najczystsze...
Poza tym kilka defektów na zewnątrz jak zderzak, i błotnik prawy...
Reszta to detale jak nie otwierające się drzwi pasażera czy niedziałające teleskopy bagażnika. Z tym sobie dam radę...
Teraz moje pytanie jest następujące:
Zawsze w głębi duszy podobał mi się dobrze zrobiony german style, cult style... ale wydawało mi się, że nigdy nie będę miał okazji sam tego zrobić.
Jak będę miał Niemieckie auto, to i myślę że przerobie je w Niemieckim stylu:
-Czym właściwie różni się german style, od cult style?
-Co oznacza krzyż maltański?
Moja wizja jest następująca: (może ulec zmianie)
-Zawieszenie obniżyć
-Oryginalne alufelgi pomalować na czarno, rant wypolerować na lustro.
-przyciemnić lekko tylne szyby
-założyć bre na maskę (tu mam wątpliwości)
-nakleić kilka krzyży maltańskich i innych ,,niemieckich'' akcentów.
Generalnie z większych rzeczy wizualnych to tyle Czekam na wskazówki...
Aha... dodam jeszcze zdjęcia tej bestii...
Póki co tyle... jak zacznę coś robić to i cyknę fotki, bo póki co wstyd się tym chwalić w ogóle
Oryginalne aluminiowe felgi mam, tu akurat stoi na stalowych jak widać
Pozdrawiam i czekam na wskazówki
Chciałbym się przywitać... Nazywam się Marek i wkrótce zostanę posiadaczem Audi 80 B4 Avant z cudownym silnikiem 1,9TDi
Zapisałem się na forum bo w tematyce Niemieckich wynalazków jestem właściwie zielony... interesuję się motoryzacją ale moim pierwszym autem jest Alfa Romeo i zawsze wszystko w niej robiłem z Włoskim smakiem i pasją Włoskich konstruktorów...
Niemieckie samochody w ogóle mnie nie interesowały, nie chciałem o nich słyszeć, i spodziewałem się że bardzo długo nie będę miał Niemieckiego auta.
Niestety, fundusze się skończyły, Alfa idzie na sprzedaż a ja przejmuje rodzinne Audi podczas, gdy moja mama zmienia samochód na jakiś nowy...
W Alfie nie zdążyłem zrobić wszystkiego przez co jest mi przykro trochę, ale i tak kupiłem ją za 750zł a sprzedaję za 1700 więc w przypadku drugiego auta budźet będzie już większy... no i nie będzie opalało 10l benzyny na każdą setkę strzelając przy tym przyjemnie z wydechu oznajmiając że chce więcej...
Ale... dość o Alfie, jeszcze ją mam i się nią chcę nacieszyć jak długo mogę A z drugiej strony planuję co zrobić z Audi jak już będzie moje.
Przede wszystkim Audi jest cholernie zaniedbane, ale z tym dam sobie radę, bo moje pierwsze auto też nie było idealne a musiałem go do lepszego stanu doprowadzać...
W Przypadku Audi pokuszę się o stwierdzenie, że będzie trudniej niż z Alfą, bo ten samochód naprawdę nie miał łatwo... woził rodzinę dzieci, psy i ogólnie wnętrze nie jest najczystsze...
Poza tym kilka defektów na zewnątrz jak zderzak, i błotnik prawy...
Reszta to detale jak nie otwierające się drzwi pasażera czy niedziałające teleskopy bagażnika. Z tym sobie dam radę...
Teraz moje pytanie jest następujące:
Zawsze w głębi duszy podobał mi się dobrze zrobiony german style, cult style... ale wydawało mi się, że nigdy nie będę miał okazji sam tego zrobić.
Jak będę miał Niemieckie auto, to i myślę że przerobie je w Niemieckim stylu:
-Czym właściwie różni się german style, od cult style?
-Co oznacza krzyż maltański?
Moja wizja jest następująca: (może ulec zmianie)
-Zawieszenie obniżyć
-Oryginalne alufelgi pomalować na czarno, rant wypolerować na lustro.
-przyciemnić lekko tylne szyby
-założyć bre na maskę (tu mam wątpliwości)
-nakleić kilka krzyży maltańskich i innych ,,niemieckich'' akcentów.
Generalnie z większych rzeczy wizualnych to tyle Czekam na wskazówki...
Aha... dodam jeszcze zdjęcia tej bestii...
Póki co tyle... jak zacznę coś robić to i cyknę fotki, bo póki co wstyd się tym chwalić w ogóle
Oryginalne aluminiowe felgi mam, tu akurat stoi na stalowych jak widać
Pozdrawiam i czekam na wskazówki