B4 limo AAH - FILM.ik s46
: 01 lis 2010, 15:15
witam
zakładam temat nie żeby się pokazać ale że sam już się gubie ze wszystkim i jakoś chce sobie uporządkować ten burdel <osohozi>
Audi 80 B4 limo (8c)
silnik:
- V6 2.8 12v, 128kw -> przelot 2" oraz do konca roku skonczyc kpl remont góry + jakiś wygląd/wire tuck? :mrgreen:
zawieszenie:
- wylana seria -> hybryda gwint (kolumny by Maroonio) sprigni + tależyki FK z golfa, wkłady tymczasem supersport z CQ) -> weitec -6cm -> errajd w trakcie + kpl remont reszty bałaganu
ukl. hamulcowy:
- seria v6 280 wentyl -> 288 wentyl + zmiana rozstawu 5x112 -> kpl. zestaw hebli z a4b5 v6
koła:
- azev 16"x9J+balon (sprzedam), ori alu audi 15"zima, bbs 15 zima -> szukają sie.
nadwozie:
- vulcan schwarz + cabrioV6 front, soczewki, tył znaczki usunięte, lampy A6 C4
wnetrze:
- skórzana kierownica Raid HP 30cm, drewniana kierownica 30cm, elektryka szyb luster, klima, AC, szyber, tylna klapa otwierana siłownikiem z przycisku, niewygodny fotel BBS
audio:
- seria + radio clarion (audiofilem nie jestem.)
Plany:
- jest ich dużo, a właściwie, to skończyć to co zaczęte, poprawić lakier bo klar się kończy, może zderzak compi na tył i oczywiście jakieś skręcane koło 9J-10J z negatywem, o środku nie pisze, bo to oczywiste, że ulegnie zmianie + uprządkowanie elektryki
kilka zdjęć:
- od razu uprzedzam, żeby nie spodziewać się szybkiego tempa prac bo na auta mam wolne tylko kilka godzin w soboty popołudniu i zdjęcia będą bez jakości przeważnie ponieważ zapominam o aparacie i jak cos, to cykam z ajfona.
taki zderzak kiedyś był... - jakis czas temu zalozylem do zdjecia
później przód oczywiście na... czarno! - jak dojdą nowe klosze lamp, to będzie poprawka w kolor karoserii bo nie wyszło.
na takich koła sie czasem bujało - do sprzedania 650pln
a6 c4
home made przelot 2" z kwasoodpornej stali
kiedyś tam za czasów pozostałości po porzednich właścicielach, przymiarka 19" RH 2tlg. z CQ
stage 1, czyli home made gwint przód:
w między czasie przyszedł zderzak od Duo, później ASO przysłało mocowania i na koniec kratki...
później mały deal z pewną kobietą która okazała się być kolesiem z jajami, czyli Krycha i jej regulacja maski + "uszczelki lamp" polecam człowieka.
jakieś tam graty do pneumata, przymiarki, zbieranie inforamcji, itp. ogólnie sprawa skończy sie moze w z koncem roku...
jakiś tam złom do zmiany rozstawu - poczta podobno reszte części niesie:
i ogólnie złomu kupa jeszcze troche tego sie znajdzie ale nie chcialo mi sie wszytskiego po kolei wyciągać...
a cała moja historia właściwie zaczęła się ponad dwa lata temu, od jetty coupe na szerokiej stali i mega nisko (19mm wahacz od ziemi) - silnik i zawieszenie było zrobione całe od podstaw, plan był na zmiane silnika ale niestety zdarzyła się orzykra sprawa i auto poszło na żyletki.
teraz pod opieką mam również coupe quattro i to przeważnie w nim grzebie(air, wygląd, itp mechaniką zajmuje sie wlasciciel jak przyjedzie do PL ponieważ auto stoi w PL, raczej już tu zostanie na zawsze), a b4 limo zostaje na deser, czyli raz w miesiącu sie cos dłubnie.
wracając jeszcze na koniec do B4, to auto ogólnie jest strasznie zaniedane oraz każda część jakby wyprodukowana w Tajwanie, nic do siebie nie pasuje i trzeba wszysko rozkręcać i skręcać po kilka razy ale ogarnie sie i to!
pozdrawiam.
zakładam temat nie żeby się pokazać ale że sam już się gubie ze wszystkim i jakoś chce sobie uporządkować ten burdel <osohozi>
Audi 80 B4 limo (8c)
silnik:
- V6 2.8 12v, 128kw -> przelot 2" oraz do konca roku skonczyc kpl remont góry + jakiś wygląd/wire tuck? :mrgreen:
zawieszenie:
- wylana seria -> hybryda gwint (kolumny by Maroonio) sprigni + tależyki FK z golfa, wkłady tymczasem supersport z CQ) -> weitec -6cm -> errajd w trakcie + kpl remont reszty bałaganu
ukl. hamulcowy:
- seria v6 280 wentyl -> 288 wentyl + zmiana rozstawu 5x112 -> kpl. zestaw hebli z a4b5 v6
koła:
- azev 16"x9J+balon (sprzedam), ori alu audi 15"zima, bbs 15 zima -> szukają sie.
nadwozie:
- vulcan schwarz + cabrioV6 front, soczewki, tył znaczki usunięte, lampy A6 C4
wnetrze:
- skórzana kierownica Raid HP 30cm, drewniana kierownica 30cm, elektryka szyb luster, klima, AC, szyber, tylna klapa otwierana siłownikiem z przycisku, niewygodny fotel BBS
audio:
- seria + radio clarion (audiofilem nie jestem.)
Plany:
- jest ich dużo, a właściwie, to skończyć to co zaczęte, poprawić lakier bo klar się kończy, może zderzak compi na tył i oczywiście jakieś skręcane koło 9J-10J z negatywem, o środku nie pisze, bo to oczywiste, że ulegnie zmianie + uprządkowanie elektryki
kilka zdjęć:
- od razu uprzedzam, żeby nie spodziewać się szybkiego tempa prac bo na auta mam wolne tylko kilka godzin w soboty popołudniu i zdjęcia będą bez jakości przeważnie ponieważ zapominam o aparacie i jak cos, to cykam z ajfona.
taki zderzak kiedyś był... - jakis czas temu zalozylem do zdjecia
później przód oczywiście na... czarno! - jak dojdą nowe klosze lamp, to będzie poprawka w kolor karoserii bo nie wyszło.
na takich koła sie czasem bujało - do sprzedania 650pln
a6 c4
home made przelot 2" z kwasoodpornej stali
kiedyś tam za czasów pozostałości po porzednich właścicielach, przymiarka 19" RH 2tlg. z CQ
stage 1, czyli home made gwint przód:
w między czasie przyszedł zderzak od Duo, później ASO przysłało mocowania i na koniec kratki...
później mały deal z pewną kobietą która okazała się być kolesiem z jajami, czyli Krycha i jej regulacja maski + "uszczelki lamp" polecam człowieka.
jakieś tam graty do pneumata, przymiarki, zbieranie inforamcji, itp. ogólnie sprawa skończy sie moze w z koncem roku...
jakiś tam złom do zmiany rozstawu - poczta podobno reszte części niesie:
i ogólnie złomu kupa jeszcze troche tego sie znajdzie ale nie chcialo mi sie wszytskiego po kolei wyciągać...
a cała moja historia właściwie zaczęła się ponad dwa lata temu, od jetty coupe na szerokiej stali i mega nisko (19mm wahacz od ziemi) - silnik i zawieszenie było zrobione całe od podstaw, plan był na zmiane silnika ale niestety zdarzyła się orzykra sprawa i auto poszło na żyletki.
teraz pod opieką mam również coupe quattro i to przeważnie w nim grzebie(air, wygląd, itp mechaniką zajmuje sie wlasciciel jak przyjedzie do PL ponieważ auto stoi w PL, raczej już tu zostanie na zawsze), a b4 limo zostaje na deser, czyli raz w miesiącu sie cos dłubnie.
wracając jeszcze na koniec do B4, to auto ogólnie jest strasznie zaniedane oraz każda część jakby wyprodukowana w Tajwanie, nic do siebie nie pasuje i trzeba wszysko rozkręcać i skręcać po kilka razy ale ogarnie sie i to!
pozdrawiam.