[100 C4] C4-ka w avancie by garo
: 26 sty 2011, 13:15
[center]Witam Was drodzy klubowicze![/center]
Niedawno nabyłem Audi 100 C4 Avant 2.6 V6 ABC benzyna + LPG, C4-ki zawsze mi się podobały, no jak wszystkie Audi zresztą, ale do 100 C4 mam szczególny sentyment :-> Przed tem miałem B2-ki, C3-ke i złego słowa o nich powiedzieć nie mogę <ok> Jestem fanem marki Audi i na inne marki kicham :mrgreen: Tak więc co do C4-ki, nabyłem ją na początku stycznia, nie jest to żaden ideał ale myślę że z czasem wszystko można zrobić, a dlatego iż lubie grzebać nie przeszkadza mi to <ok> 100-tka jest z 1993r na wypasie ma:
wspomaganie kierownicy
ABS i EDS
4x ele. szyby
ele. i podgrzewane lustra
ele. szyberdach
centralny zamek
lampki w środku dookoła
tempomat
spryskiwacze lamp
halogeny
ciemne drewno
2x airbag
wsk. temp. zewnętrznej
alu relingi
Fotki:
wymienione głośniki w drzwiach tylnich na Hertz DSK 165 i radyjko Pioneer DEH 2200UB :mrgreen:
wymiana świec, oleju, termostatu wraz z całym płynem chłodzącym, filtra powietrza, wahaczy i końcówek drążków
wkońcu wymioniony mieszek :mrgreen:
białe ledy w postojówkach i ledowe oświetlenie rejestracji (trzeba jeszcze dopracować bo narazie świecą pionowo) :lol:
wymiana odbłyśnika na nowy, teraz mam lampki jak nowe, zakupione tłumiki w obudowie które są wprasowane w ori katy
wymiana hamulców przód: Tarcze ATE, klocki TRW na ATE brakło hajsu :mrgreen:
próba naprawy mechanizmu kierowcy, ale się nie udało ponieważ nie dostałem takiej linki jak potrzeba. Jedna była ciększa od ori, a jedna grubsza. Jedna pękła bo była zbyt cięka, druga działała ok. 3 razy góra dół a potem się pozawijała bo była zbyt gruba Trzeba było kupić mechanizm
No i tak: wymieniona lampa prawa w klapie, nie ma już odstającego pióra wycieraczki, no i na jednym ze zdjęć jak stoi w garażu widać już tłumik normalnie, przedtem mocowanie przegniło i odleciało. Tłumik jeszcze pójdzie do góry :lol: No i kilka fotek czystego autka no i powoli się biorę za pucowanie komory silnika, pokrywa już jest 8-)
Od kilku dni cieszę się w końcu upragnionym od dawna długim licznikiem od A6 C4, od razu montaż termometra temp. zewnętrznej :lol: jeszcze tylko AC zamiast MC bym chciał :mrgreen:
Podsufitka szybra naprawiona, aż lepiej się patrzy :mrgreen:
Nadszedł upragniony dzień czyli koniec z śladami oleju, wyciekami itp., czyli inaczej wymiana silnika Silniczek przywieziony z niemiec, jeździł bez gazu i ma dopiero co przekroczone 200tys. Do silnika oczywiście nowe uszczelki miski olejowej dolna i górna, simmeringów, uszczelek pokryw, i tego co trzeba było. Oczywiście z nowym rozrządem i pompą wody, oraz doszła też nowa poduszka silnika
Przy okazji wyjęcia silnika, została wymieniona guma przekładni kierowniczej ponieważ stara była pęknięta. Cały układ zalany nowym olejem Febi mineralny zielony
Po przejechaniu pierwszych 50 km patrzę na podłogę kierowcy a tam woda układu chłodzenia, od razu diagnoza skąd, leciała sobie nawiewem na nogi ale powoli, okazało się że nagrzewnica bachła No to znowu robota, przeglądając nagrzewnice na necie zdecydowałem się jednak na droższą ale lepszą, wybór padł na firmę Nissens <ok>
Niedawno nabyłem Audi 100 C4 Avant 2.6 V6 ABC benzyna + LPG, C4-ki zawsze mi się podobały, no jak wszystkie Audi zresztą, ale do 100 C4 mam szczególny sentyment :-> Przed tem miałem B2-ki, C3-ke i złego słowa o nich powiedzieć nie mogę <ok> Jestem fanem marki Audi i na inne marki kicham :mrgreen: Tak więc co do C4-ki, nabyłem ją na początku stycznia, nie jest to żaden ideał ale myślę że z czasem wszystko można zrobić, a dlatego iż lubie grzebać nie przeszkadza mi to <ok> 100-tka jest z 1993r na wypasie ma:
wspomaganie kierownicy
ABS i EDS
4x ele. szyby
ele. i podgrzewane lustra
ele. szyberdach
centralny zamek
lampki w środku dookoła
tempomat
spryskiwacze lamp
halogeny
ciemne drewno
2x airbag
wsk. temp. zewnętrznej
alu relingi
Fotki:
wymienione głośniki w drzwiach tylnich na Hertz DSK 165 i radyjko Pioneer DEH 2200UB :mrgreen:
wymiana świec, oleju, termostatu wraz z całym płynem chłodzącym, filtra powietrza, wahaczy i końcówek drążków
wkońcu wymioniony mieszek :mrgreen:
białe ledy w postojówkach i ledowe oświetlenie rejestracji (trzeba jeszcze dopracować bo narazie świecą pionowo) :lol:
wymiana odbłyśnika na nowy, teraz mam lampki jak nowe, zakupione tłumiki w obudowie które są wprasowane w ori katy
wymiana hamulców przód: Tarcze ATE, klocki TRW na ATE brakło hajsu :mrgreen:
próba naprawy mechanizmu kierowcy, ale się nie udało ponieważ nie dostałem takiej linki jak potrzeba. Jedna była ciększa od ori, a jedna grubsza. Jedna pękła bo była zbyt cięka, druga działała ok. 3 razy góra dół a potem się pozawijała bo była zbyt gruba Trzeba było kupić mechanizm
No i tak: wymieniona lampa prawa w klapie, nie ma już odstającego pióra wycieraczki, no i na jednym ze zdjęć jak stoi w garażu widać już tłumik normalnie, przedtem mocowanie przegniło i odleciało. Tłumik jeszcze pójdzie do góry :lol: No i kilka fotek czystego autka no i powoli się biorę za pucowanie komory silnika, pokrywa już jest 8-)
Od kilku dni cieszę się w końcu upragnionym od dawna długim licznikiem od A6 C4, od razu montaż termometra temp. zewnętrznej :lol: jeszcze tylko AC zamiast MC bym chciał :mrgreen:
Podsufitka szybra naprawiona, aż lepiej się patrzy :mrgreen:
Nadszedł upragniony dzień czyli koniec z śladami oleju, wyciekami itp., czyli inaczej wymiana silnika Silniczek przywieziony z niemiec, jeździł bez gazu i ma dopiero co przekroczone 200tys. Do silnika oczywiście nowe uszczelki miski olejowej dolna i górna, simmeringów, uszczelek pokryw, i tego co trzeba było. Oczywiście z nowym rozrządem i pompą wody, oraz doszła też nowa poduszka silnika
Przy okazji wyjęcia silnika, została wymieniona guma przekładni kierowniczej ponieważ stara była pęknięta. Cały układ zalany nowym olejem Febi mineralny zielony
Po przejechaniu pierwszych 50 km patrzę na podłogę kierowcy a tam woda układu chłodzenia, od razu diagnoza skąd, leciała sobie nawiewem na nogi ale powoli, okazało się że nagrzewnica bachła No to znowu robota, przeglądając nagrzewnice na necie zdecydowałem się jednak na droższą ale lepszą, wybór padł na firmę Nissens <ok>