Audi 90 2,3 20V Quattro Black Edition by Bloku
: 10 lut 2011, 08:11
Naszedł ten dzień...
...jest quattro. Niestety nie jest to B2 ale....jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Była okazja...uratowania klubowego samochodu...i... Do klubu trafiła poprzez Irasa...potem Adamus...Krzyś741...a teraz ja
Model: Audi 90 B3
Silnik: 2,3 20V 170KM
Napęd: quattro
Kolor: czarny metallic
Wyposażenie:
kierownica, gaz i quattro...więcej nie potrzeba
elektryczne szyby (dodatek)
ABS
elektryczny szyberdach (std)
ksenony (dodatek)
tylne lampy Hella Black
podgrzewane lusterka reg. elektrycznie (std)
kółka to AZEV A 16 cali
wnętrze wzornictwo quattro
tunel na narty
Dziś były pierwsze oględziny i naprawy. Co ją obecnie boli:
do wymiany obie końcówki drążków kierowniczych
panel sterowania nawiewem i ogrzewaniem
wymiana tarcz licznika oraz zegarów dodatkowych na ori
pranie całego środka wraz z siedzeniami
kompletny układ wydechowy
podklejenie podsufitówki
wymiana pompy dwusekcyjnej na jedno+serwo
wymiana czujnika temp na wskaźnik
poprawienie wskazówki obrotomierza...przekłamuje o 300obr/min √
udoskonalenie umiejętności kierowcy :!: :!: :!:
Plany:
doprowadzenie wszelki niedoskonałości do pełnej sprawności
wymiana wszystkich tulei metalowo-gumowych w zawieszeniu
wymiana tarcz na nacinane lub nawiercane
założenie wkładu K&N lub zastąpienie stożkiem
zmiana przednich lamp na ori
może kiedyś...kiedyś...kiedyś...iść w ślady EDDa....2,2T 20V....ale kiedyś kiedyś...
11.02.2011
Dziś pierwsze gruntowne sprzątanie...niestety jeszcze kilka razy trzeba będzie aby auto już jakoś wyglądało. Przy okazji zauważyłem kilka mankamentów - odklejająca się tapicerki drzwi oraz podsufitówka. Pod maską jak wspominałem wymiana prowadnicy powietrza na samco+stożek. Są też zdjęcia z zamontowanej soczewki...jak widać (tyle udało się zrobić bez rozbierania) dość fachowo zrobione.
12.02.2011
Naprawiona wiązka przy tylnej klapie, wszystkie światła działają prawidłowo. Naprawa obrotka i jego poprawne wyskalowanie. Drobne prace ale od czegoś trzeba zacząć w mroźne dni
Dodatkowo wczoraj szybki spontan...i kilka fotek:
15.02.2011
końcówki drążków kierowniczych FEBI
przebudowanie układu chłodzenia
Doszły dwie nowe usterki:
pęknięta obudowa chłodnicy - jutro będzie łatana (obudowa plastikowa)
zatarte łożyskowanie amortyzatora - zakupione BOGE x2
Zdjęcia z dzisiaj:
13.03.2011
Z EDDem trochę pogrzebaliśmy przy dolocie...
...wyczyszczona przepustnica:
Guma została rozebrana i chwilowo zreanimowana na czas kiedy przyjdzie nowa ori prowadnica.
Tyle śmieci było naklejonych na prowadnicę:
Tak wyglądają jej uszkodzenia:
Wspólna praca i pomysł - z EDDem - dały taki oto efekt...szczelnie choć brzydko wygląda...ale do czasu
Po całym grzebaniu kilka kuniów wróciło... Ale głównie co mi się spodobało moc jest uzyskiwana bardziej spokojnie...nie tak nerwowo jak wcześniej. Reakcja na gaz jest szybsza. Widać musiał dostawać za dużo lewizny. Teraz jeszcze czas na VAGowanie i wywalenie błędów (bankowo się pojawiły od przepływki i krokowca).
Po zatankowaniu 39 litrów paliwa...przejechałem 320km co po przeliczeniu dało średnią 12,2 gdzie autko jeździło dynamicznie i szybko. Jest szansa że spalanie spadnie do 10l/100km na trasie a to już będzie dla mnie satysfakcjonujące.
18.03.2011
Dziś skompletowałem troszkę zabawek:
- łączniki stabilizatorów Lucas TRW x 2
- łożyska amortyzatorów BOGE x 2
- pasek klinowy FM
- drążki kierownicze MOOG x2
- świece BERU Ultra X Titan x5
- filtr powietrza MANN (póki co)
- kolumna kierownicza
W najbliższym czasie zabawa w wymianę
...jest quattro. Niestety nie jest to B2 ale....jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Była okazja...uratowania klubowego samochodu...i... Do klubu trafiła poprzez Irasa...potem Adamus...Krzyś741...a teraz ja
Model: Audi 90 B3
Silnik: 2,3 20V 170KM
Napęd: quattro
Kolor: czarny metallic
Wyposażenie:
kierownica, gaz i quattro...więcej nie potrzeba
elektryczne szyby (dodatek)
ABS
elektryczny szyberdach (std)
ksenony (dodatek)
tylne lampy Hella Black
podgrzewane lusterka reg. elektrycznie (std)
kółka to AZEV A 16 cali
wnętrze wzornictwo quattro
tunel na narty
Dziś były pierwsze oględziny i naprawy. Co ją obecnie boli:
do wymiany obie końcówki drążków kierowniczych
panel sterowania nawiewem i ogrzewaniem
wymiana tarcz licznika oraz zegarów dodatkowych na ori
pranie całego środka wraz z siedzeniami
kompletny układ wydechowy
podklejenie podsufitówki
wymiana pompy dwusekcyjnej na jedno+serwo
wymiana czujnika temp na wskaźnik
poprawienie wskazówki obrotomierza...przekłamuje o 300obr/min √
udoskonalenie umiejętności kierowcy :!: :!: :!:
Plany:
doprowadzenie wszelki niedoskonałości do pełnej sprawności
wymiana wszystkich tulei metalowo-gumowych w zawieszeniu
wymiana tarcz na nacinane lub nawiercane
założenie wkładu K&N lub zastąpienie stożkiem
zmiana przednich lamp na ori
może kiedyś...kiedyś...kiedyś...iść w ślady EDDa....2,2T 20V....ale kiedyś kiedyś...
11.02.2011
Dziś pierwsze gruntowne sprzątanie...niestety jeszcze kilka razy trzeba będzie aby auto już jakoś wyglądało. Przy okazji zauważyłem kilka mankamentów - odklejająca się tapicerki drzwi oraz podsufitówka. Pod maską jak wspominałem wymiana prowadnicy powietrza na samco+stożek. Są też zdjęcia z zamontowanej soczewki...jak widać (tyle udało się zrobić bez rozbierania) dość fachowo zrobione.
12.02.2011
Naprawiona wiązka przy tylnej klapie, wszystkie światła działają prawidłowo. Naprawa obrotka i jego poprawne wyskalowanie. Drobne prace ale od czegoś trzeba zacząć w mroźne dni
Dodatkowo wczoraj szybki spontan...i kilka fotek:
15.02.2011
końcówki drążków kierowniczych FEBI
przebudowanie układu chłodzenia
Doszły dwie nowe usterki:
pęknięta obudowa chłodnicy - jutro będzie łatana (obudowa plastikowa)
zatarte łożyskowanie amortyzatora - zakupione BOGE x2
Zdjęcia z dzisiaj:
13.03.2011
Z EDDem trochę pogrzebaliśmy przy dolocie...
...wyczyszczona przepustnica:
Guma została rozebrana i chwilowo zreanimowana na czas kiedy przyjdzie nowa ori prowadnica.
Tyle śmieci było naklejonych na prowadnicę:
Tak wyglądają jej uszkodzenia:
Wspólna praca i pomysł - z EDDem - dały taki oto efekt...szczelnie choć brzydko wygląda...ale do czasu
Po całym grzebaniu kilka kuniów wróciło... Ale głównie co mi się spodobało moc jest uzyskiwana bardziej spokojnie...nie tak nerwowo jak wcześniej. Reakcja na gaz jest szybsza. Widać musiał dostawać za dużo lewizny. Teraz jeszcze czas na VAGowanie i wywalenie błędów (bankowo się pojawiły od przepływki i krokowca).
Po zatankowaniu 39 litrów paliwa...przejechałem 320km co po przeliczeniu dało średnią 12,2 gdzie autko jeździło dynamicznie i szybko. Jest szansa że spalanie spadnie do 10l/100km na trasie a to już będzie dla mnie satysfakcjonujące.
18.03.2011
Dziś skompletowałem troszkę zabawek:
- łączniki stabilizatorów Lucas TRW x 2
- łożyska amortyzatorów BOGE x 2
- pasek klinowy FM
- drążki kierownicze MOOG x2
- świece BERU Ultra X Titan x5
- filtr powietrza MANN (póki co)
- kolumna kierownicza
W najbliższym czasie zabawa w wymianę