Witam moim autkiem oczywiście z grupy VAG jest Audi B3 80
Marka Audi
Model B3
Moc 80+
Pojemność 1,6 TD
rok 1990
typ sedan
Wyposazenie skromne no ale :
- szyberdach
- alarm
- wspomaganie
- koła 14" alufelgi
Narazie z dodatkowych bajerów założyłem audio konkretnie to
-radio Sony 4x45 (CD,AUX,MP3 itp)
- subufer Hifonics 800VAT 400RMS 4Ohm
- wzmacniacz Ground Zero teraz jest zmostkowane i ma 400 na wyjściu
- kable (DIETZ 100% OFC MIEDZ ZESTAW KABLI 20mm2)
- reszta to orginalne 4 głośniki i 2 gwizdki
przy silniku delikatne podkręcenie przy pompie i turbinie jeszcze troszke trzeba posiedzieć ale myśle ze bd wtedy koło 100kM może kilka więcej
Plany:
- w tym tygodniu bd zrobiony przelotowy wydech oraz stiker bomb tego plastiku pod rejstracją między lampami z tyłu, lusterka środkowego oraz tego plastiku ze środka który jest przy gałce od biegów tytaj przy ręcznym .
- zrobienie gleby tzn założyć gwintowane zawieszenie tak by lezała około 5 cm od ziemi
- Założenie stalowych felg 15" szerokie na 8" i opony 195/35
- może kiedyś w dalekiej przyszłości usunięcie znaczków lotki z klapy itp zeby autko było gładkie
a to fotki
: 06 kwie 2011, 22:40
autor: trepek
A modyfikacje silnika?
: 06 kwie 2011, 22:41
autor: spaykee
streetfighter pisze: - zrobienie gleby tzn założyć gwintowane zawieszenie tak by lezała około 5 cm od ziemi
droooogoooo :lol: :lol: :lol:
streetfighter pisze: - Założenie stalowych felg 15" szerokie na 8" i opony 195/35
a to mi się bardzo podoba 8-)
streetfighter pisze:usunięcie znaczków lotki z klapy itp zeby autko było gładkie
to jest jakieś wyjście, ale szkoda wywalać taką lotkę, ona jest naprawdę świetna
streetfighter pisze:przy silniku delikatne podkręcenie przy pompie i turbinie jeszcze troszke trzeba posiedzieć ale myśle ze bd wtedy koło 100kM może kilka więcej
jak chcesz to dobrze zrobić to się wiąże ze zmianą wtrysków, ickiem, turbem i paroma innymi detalami, żeby to dobrze gadało. I wtedy spokojnie można z tego motoru wydusić 150+ <ok>
streetfighter pisze: - koła 14" alufelgi
nawet oryginalne - zostawiłbym na Twoim miejscu na zimę <ok>
Powodzenia w modach i bezawaryjnej eksploatacji życzę. <ok>
: 06 kwie 2011, 22:44
autor: miodek137
Wszystko fajnie Nie jesteś przypadkiem z Niedźwiad pod Kaliszem ?
: 06 kwie 2011, 22:46
autor: trepek
spaykee pisze:jak chcesz to dobrze zrobić to się wiąże ze zmianą wtrysków, ickiem, turbem i paroma innymi detalami, żeby to dobrze gadało. I wtedy spokojnie można z tego motoru wydusić 150+
Hah, dobre! To TD, już w serii oferowało bardzo dobrze rozpylające wtryski 155 bar.
Jeśli detalem jest robie pod indywidualne zamówienie pompy wtryskowej to masz rację, wszystko zalezy jak dla kogo <ok>
: 06 kwie 2011, 22:48
autor: streetfighter
Nie nie ja jestem z kalisza ale autko jeszcze na starych blachach co do gwintu to koszt około tysiąca felgi te orginalne bd w białym macie a jak bd szeroka stal to bd one na zime
: 06 kwie 2011, 23:09
autor: spaykee
trepek pisze:Hah, dobre! To TD, już w serii oferowało bardzo dobrze rozpylające wtryski 155 bar.
Jeśli detalem jest robie pod indywidualne zamówienie pompy wtryskowej to masz rację, wszystko zalezy jak dla kogo <ok>
No tak, i to bez intercoolera jest :mrgreen: mój błąd. Ale ostatnio miałem okazję śmigać troszkę golfem mk2 z bliźniaczym motorkiem, tylko z intercoolerem - fabrycznie 80KM. To już fajnie się zbiera i można z tego coś wykręcić. Ale faktem jest, że jak się chce, to można z tego motoru sporo habet jeszcze wydusić. A to, że pompa na zamówienie robiona, chcieć to móc.
: 06 kwie 2011, 23:38
autor: streetfighter
co do silników z golfem mk2 to jest ten sam silnik tylko w audi jest odwrotnie zamontowany w golfach mk2 wychodziły silniki 1.6 td mmiały 60, 70 lub 80 km mój w seri ma już 80 diesel do takich przeróbek jest narazie myśle o przelocie i podkręceniu takiego jak jest a turbina i wtryski bd wyminione ale to z czasem
: 06 kwie 2011, 23:43
autor: trepek
No tak, i to bez intercoolera jest
TD w audi 80 był najmocniejszą odmianą 1.6 i posiadał IC oraz zewnętrzna chłodnicę oleju.
: 06 kwie 2011, 23:48
autor: streetfighter
znalazłem z kolegą ze w pompie jest boost pin którego można odwrócić w strone regresywną o 45 stopni i to podobno dodaje mocy tylko jak już pisałem pierwsze co to zrobienie przelotowego wydechu bo ten co mam strasznie blokuje silnik
: 06 kwie 2011, 23:49
autor: streetfighter
trepek pisze:
No tak, i to bez intercoolera jest
TD w audi 80 był najmocniejszą odmianą 1.6 i posiadał IC oraz zewnętrzna chłodnicę oleju.
faktycznie chłodnice oleju mam
: 06 kwie 2011, 23:55
autor: GerB3
Pomijajac podkrecenie osiągów- rób ją w szczura, tego na forum i kraju jest mało, szachownica na dach, rost maska, żółte lampy itd,
: 07 kwie 2011, 00:24
autor: streetfighter
to mi sie nie podoba kolega ma takiego golfa i to nie jest fajne. Wole nisko szeroko, szybko i głośno
a kumpla golfik narazie wygląda tak
: 07 kwie 2011, 00:26
autor: spaykee
GerB3 pisze:Pomijajac podkrecenie osiągów- rób ją w szczura, tego na forum i kraju jest mało, szachownica na dach, rost maska, żółte lampy itd,
streetfighter pisze:to mi sie nie podoba kolega ma takiego golfa i to nie jest fajne. Wole nisko szeroko, szybko i głośno
rzecz gustu....
tu fotka z ostatniej MajóVWki <ok> Można pójść w tym kierunku, tylko to praktyczne zatracenie auta i jedyne dla niego wyjście to... złom.
Ten gofer był dobry :lol: :lol:
: 07 kwie 2011, 00:28
autor: streetfighter
to jest mojego kumpla dziś na dachu miał też dwie opony