Audi b3 german style
: 15 kwie 2011, 10:57
witam wszystkich chcialem pochwalic sie swoim autkiem
audi 80 b3 z 90r silnik 1,8 90km+gaz
autko trafilo do mnie 2lat temu dostalem je w spadku. poczatkowo audi bylo w 100% seryjne niczym nie wyrózniajace sie z tlumu. po kilku drobnych zabiegach kosmetycznych (sciagnieciu kolpakow, i pokrowcow z foteli) auto zmieniol sie nie do poznania. stan auta juz wtedy byl calkiem niezly wiec nie potrzebne byly odwiedziny w zadnym zakladzie blacharskim czy lakierniczym. wiec zabralem sie do dalszej zabawy:)
* na poczatek zabralem sie za felgi stalowe zostaly one pomalowane na czarny polmat
* nastepnie pomaranczowe kierunki z tylu auta zostaly zastapione czerwonymi a z przadu bialymi
* zostala zalozona ozdobna koncowka wydechu ulter
niestety zawieruszyly mi sie gdzies zdjecia z tego okresy gdy je tylko odnajde dolacze je do opisu
przyszla zima wiec mialem troche czasu by zastanowic sie jak zabrac sie za moja audi po dluzszych przemysleniach postawilem na niemiecka szkole tuningu nisko i szeroko:)
wiec zaczely sie poszukiwania odpowiednich kolek do mojego wozu. jak pewnie wszyscy doskonale wiecie wybor jest dosc ograniczony ze wzgledu na roztwa 4x108:/ nie chcialem tez stosowac dystansow zmieniajacych ten rozstwa ze wzgledu na wysoka cene. ale po niedlugim okresie poszukiwawczym trafilem na ciekawa propozycje w rece wpadly mi cultowe felgi MAXX WHEELS 14x8 et20 14x9 et15 z opnami toyo progres 14/45/195 i 14/40/225 wiedzialem ze bedzie maly problem z tylem auta ze wzgledu na wysokie et:/.
teraz potrzebowalem dobrej gleby aby dopasowac autko do malych czternastek. poszukiwania gwintu w dobrej cenie do b3 skonczyly sie niepowodzeniem:/
podczas poszukiwan na niemieckiej stronie znalazlem sprezyny KW w dobrej cenie i parametrach ktore mi odpowiadaly(-80mm) :mrgreen:
aby przygotowac autko do takiego zawieszenia potrzebowalem przygotowania standardowych elementow zawieszenia mojej audi. wymienione zostaly kompletne przednie mcpersony wszystkie ele. gumowe oraz przednie przeguby, z tyly autka przeprowadzony zostal podobny zabieg.
przyszedl teraz czas na zakup amortyzatorow tu niestety postawilem na oszczednosc:/ wybor padl na komplet ta technic do b3
gdy autko zblizylo sie do podloza :mrgreen: odstawic trzeba bylo moje stalowki gdyz nie nadawaly sie juz do jazdy z tym zawieszeniem. przyszedl czas zabrac sie za moje czternastki
udalem sie do osoby ktora zajmowala sie renowacja felg i wypolerowane zostaly ranty
a wneki zostaly oddnowione. aby przystosowac audi do mowych kolek odmalowane zostaly zaciski i bebny.
po zalozeniu tego zestawu audi juz wyrozniala sie z tlumu :mrgreen: bylo to ponad rok temu
do dnia dzisiejszego w audi zostalo zmienionych jeszcze wiele rzeczy takich jak:
* z przodu auta przerobione zostaly przednie leflektory na ciemne, zalozone zostaly dymione kierunki.
* wygladzonu zostal przeni zderzak(bez tablicy)
*oswietleni zmienione na ala USA swieconce kierunki
* na masce zagoscila BRA
*idac dalej progi auta zostaly odnowione (polakierowane barnkiem)
*felgi przeszly drobna zmiane i obecnie wnetrza polakierowane sa na bialo(rany w polerce)
i dorzucone zostaly stozki rowniez w polerce
*uklad wydechowy zostal wymieniony na przeotowy strymienica + ostatni ULter sport(bez rzadnych tlumikow) co daje fantastyczne brzmienie jak na motor 1,8
*przerobione zostalo rowniez car audi wymienione zostaly wszystkie seryjne glosniki na serie jbl gt a w bagazniku zagoscila skrzynia pioneer ze wzmacniaczem blaupunkt
na dzien dzisiejszy to by bylo na tyle:) pozdrawiam
zapraszam do oceniania mojej pracy
[/i]
audi 80 b3 z 90r silnik 1,8 90km+gaz
autko trafilo do mnie 2lat temu dostalem je w spadku. poczatkowo audi bylo w 100% seryjne niczym nie wyrózniajace sie z tlumu. po kilku drobnych zabiegach kosmetycznych (sciagnieciu kolpakow, i pokrowcow z foteli) auto zmieniol sie nie do poznania. stan auta juz wtedy byl calkiem niezly wiec nie potrzebne byly odwiedziny w zadnym zakladzie blacharskim czy lakierniczym. wiec zabralem sie do dalszej zabawy:)
* na poczatek zabralem sie za felgi stalowe zostaly one pomalowane na czarny polmat
* nastepnie pomaranczowe kierunki z tylu auta zostaly zastapione czerwonymi a z przadu bialymi
* zostala zalozona ozdobna koncowka wydechu ulter
niestety zawieruszyly mi sie gdzies zdjecia z tego okresy gdy je tylko odnajde dolacze je do opisu
przyszla zima wiec mialem troche czasu by zastanowic sie jak zabrac sie za moja audi po dluzszych przemysleniach postawilem na niemiecka szkole tuningu nisko i szeroko:)
wiec zaczely sie poszukiwania odpowiednich kolek do mojego wozu. jak pewnie wszyscy doskonale wiecie wybor jest dosc ograniczony ze wzgledu na roztwa 4x108:/ nie chcialem tez stosowac dystansow zmieniajacych ten rozstwa ze wzgledu na wysoka cene. ale po niedlugim okresie poszukiwawczym trafilem na ciekawa propozycje w rece wpadly mi cultowe felgi MAXX WHEELS 14x8 et20 14x9 et15 z opnami toyo progres 14/45/195 i 14/40/225 wiedzialem ze bedzie maly problem z tylem auta ze wzgledu na wysokie et:/.
teraz potrzebowalem dobrej gleby aby dopasowac autko do malych czternastek. poszukiwania gwintu w dobrej cenie do b3 skonczyly sie niepowodzeniem:/
podczas poszukiwan na niemieckiej stronie znalazlem sprezyny KW w dobrej cenie i parametrach ktore mi odpowiadaly(-80mm) :mrgreen:
aby przygotowac autko do takiego zawieszenia potrzebowalem przygotowania standardowych elementow zawieszenia mojej audi. wymienione zostaly kompletne przednie mcpersony wszystkie ele. gumowe oraz przednie przeguby, z tyly autka przeprowadzony zostal podobny zabieg.
przyszedl teraz czas na zakup amortyzatorow tu niestety postawilem na oszczednosc:/ wybor padl na komplet ta technic do b3
gdy autko zblizylo sie do podloza :mrgreen: odstawic trzeba bylo moje stalowki gdyz nie nadawaly sie juz do jazdy z tym zawieszeniem. przyszedl czas zabrac sie za moje czternastki
udalem sie do osoby ktora zajmowala sie renowacja felg i wypolerowane zostaly ranty
a wneki zostaly oddnowione. aby przystosowac audi do mowych kolek odmalowane zostaly zaciski i bebny.
po zalozeniu tego zestawu audi juz wyrozniala sie z tlumu :mrgreen: bylo to ponad rok temu
do dnia dzisiejszego w audi zostalo zmienionych jeszcze wiele rzeczy takich jak:
* z przodu auta przerobione zostaly przednie leflektory na ciemne, zalozone zostaly dymione kierunki.
* wygladzonu zostal przeni zderzak(bez tablicy)
*oswietleni zmienione na ala USA swieconce kierunki
* na masce zagoscila BRA
*idac dalej progi auta zostaly odnowione (polakierowane barnkiem)
*felgi przeszly drobna zmiane i obecnie wnetrza polakierowane sa na bialo(rany w polerce)
i dorzucone zostaly stozki rowniez w polerce
*uklad wydechowy zostal wymieniony na przeotowy strymienica + ostatni ULter sport(bez rzadnych tlumikow) co daje fantastyczne brzmienie jak na motor 1,8
*przerobione zostalo rowniez car audi wymienione zostaly wszystkie seryjne glosniki na serie jbl gt a w bagazniku zagoscila skrzynia pioneer ze wzmacniaczem blaupunkt
na dzien dzisiejszy to by bylo na tyle:) pozdrawiam
zapraszam do oceniania mojej pracy
[/i]