Audi 80 B3 Quattro 16V - do zamknięcia- autko sprzedane
: 09 maja 2011, 14:47
Witam, przedstawiam Wam zdjęcia mojej nowej Audi, jest to dosyć ciekawy model z silnikiem 6A (137km) w dodatku Quattro, rocznik 1990, jak widać na zdjęciach wnętrze jest pod kolor lakieru. W niedługim czasie planuję zakup felg aluminiowych (15" Speedline- przypuszczam że na takich wyjechała z fabryki), jak na razie jeździ na stalówkach. Samochód kupiłem nieco zaniedbany, w dodatku ktoś wyciął tylni obwód hamulcowy, na szczęście już wszystko zrobione,działa jak należy o dziwo nawet ABS działa Samochód osobiście sobie wyprałem (zajmuję się tym profesjonalnie, gdyby był ktoś zainteresowany to zapraszam), wnętrze nabrało wreszcie świeżego zapachu:)
Dawid
Z wyposażenia:
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- filtr kabinowy
- Quattro
- auto check
- zegary dodatkowe
- grzane przednie fotele
Mam trochę czasu więc opiszę co zrobiłem w moim samochodzie jak dotąd:
- uszczelnienie całego silnika (misa olejowa+uszczelka głowicy+pokrywy zaworów)
- silent blocki zawieszenia przedniego- Lemforder x4
- sworznie przód- Febi x2
- amortyzatory gazowe- Sachs x2
- łożyska amortyzatorów - Sachs x2
- Tarcze hamulcowe + klocki przód- Bosch
- Świece- Bosch
- Kable WN- low costowe Janmory
- Czujnik na 4-ty przewód WN (u mnie nie było go :shock: )
- Kopułka + Palec- low costowo- EPS
- Nowa przepływka + nowy potencjometr Bosch'a
- Czujniki spalania stukowego x2
- Sonda lambda- uniwersalna
- Czujnik temperatury- ten od ecu
- Czujnik halla w aparacie zapłonowym
- podpora wału od BMW e30- polecam jest idealna !! miękka guma !!- cena ok 80zł
- łożyska przód i tył- Ruville
- naprawiony rozrusznik
Teraz to co zrezałem:
- Kierownica 3-ramienna
- 3 dodatkowe zegary
- Auto check
- Obrysówki a'la USA
- Nakładka grilla Votex
- grzanie przednich siedzeń ori
Co planuję:
- niezwłocznie rozrząd na wiosne
- wymiana gum amortyzatorów przód- prawa strona jest strasznie głośna
- przydałoby się tłumik końcowy wymienić, ale ciężka sprawa z dwururką do quattro ...
- założyć osłony aluminiowe wału - leżą już w garażu
- wspawać katalizator- leży w garażu
- kupić i założyć ori lampkę pod maskę
- fajnie byłoby się pozbyć lekkiego falowania obrotów- ale może to już mój przesadny pedantyzm ... w końcu auto już swoje lata ma...
- pomalować porządnie maskę i lewy błotnik przód- teraz jest pomalowany tymczasowo szprajem pod kolor ... (auto kupiłem z niewielkim dzwonkiem)
- oddać boczki drzwiowe do tapicera- odłazi materiał
- może jakaś felga 15' na lato w przyszłości
- myślałem na wymianą łańcuszka pomiędzy wałkami, bo silnik dziwnie rzegocze po zagrzaniu...
- zlikwidowanie miejsca przecieku wody do bagażnika
Jak dla mnie, teraz pozostało już tylko upiększać. Technicznie prawie ideał, jak go kupiłem to chodził jak zwykły K-jetronic, bez żadnej elektroniki, porobiłem i teraz Motronic daje rade, no może poza lekkim falowaniem w fazie nagrzewania i na wolnych. Najważniejsze, że mając -15 w nocy, rano wsiadam i odpala od pierwszego
Dawid
Z wyposażenia:
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- filtr kabinowy
- Quattro
- auto check
- zegary dodatkowe
- grzane przednie fotele
Mam trochę czasu więc opiszę co zrobiłem w moim samochodzie jak dotąd:
- uszczelnienie całego silnika (misa olejowa+uszczelka głowicy+pokrywy zaworów)
- silent blocki zawieszenia przedniego- Lemforder x4
- sworznie przód- Febi x2
- amortyzatory gazowe- Sachs x2
- łożyska amortyzatorów - Sachs x2
- Tarcze hamulcowe + klocki przód- Bosch
- Świece- Bosch
- Kable WN- low costowe Janmory
- Czujnik na 4-ty przewód WN (u mnie nie było go :shock: )
- Kopułka + Palec- low costowo- EPS
- Nowa przepływka + nowy potencjometr Bosch'a
- Czujniki spalania stukowego x2
- Sonda lambda- uniwersalna
- Czujnik temperatury- ten od ecu
- Czujnik halla w aparacie zapłonowym
- podpora wału od BMW e30- polecam jest idealna !! miękka guma !!- cena ok 80zł
- łożyska przód i tył- Ruville
- naprawiony rozrusznik
Teraz to co zrezałem:
- Kierownica 3-ramienna
- 3 dodatkowe zegary
- Auto check
- Obrysówki a'la USA
- Nakładka grilla Votex
- grzanie przednich siedzeń ori
Co planuję:
- niezwłocznie rozrząd na wiosne
- wymiana gum amortyzatorów przód- prawa strona jest strasznie głośna
- przydałoby się tłumik końcowy wymienić, ale ciężka sprawa z dwururką do quattro ...
- założyć osłony aluminiowe wału - leżą już w garażu
- wspawać katalizator- leży w garażu
- kupić i założyć ori lampkę pod maskę
- fajnie byłoby się pozbyć lekkiego falowania obrotów- ale może to już mój przesadny pedantyzm ... w końcu auto już swoje lata ma...
- pomalować porządnie maskę i lewy błotnik przód- teraz jest pomalowany tymczasowo szprajem pod kolor ... (auto kupiłem z niewielkim dzwonkiem)
- oddać boczki drzwiowe do tapicera- odłazi materiał
- może jakaś felga 15' na lato w przyszłości
- myślałem na wymianą łańcuszka pomiędzy wałkami, bo silnik dziwnie rzegocze po zagrzaniu...
- zlikwidowanie miejsca przecieku wody do bagażnika
Jak dla mnie, teraz pozostało już tylko upiększać. Technicznie prawie ideał, jak go kupiłem to chodził jak zwykły K-jetronic, bez żadnej elektroniki, porobiłem i teraz Motronic daje rade, no może poza lekkim falowaniem w fazie nagrzewania i na wolnych. Najważniejsze, że mając -15 w nocy, rano wsiadam i odpala od pierwszego