Takie se A4 do latania po wsi i lansu pod remizą vol.2
: 17 cze 2011, 18:36
Siema, zanim zacznienie krytykę proszę o zapoznanie się z taką krótką historyjką.
Auto to Audi A4 B5 Quattro z końcówki roku 1999. Kupiłem je od swojego prodecenta, bo zwróciło moją uwagę stanem technicznym i wizualnym. Za silnik przepraszam, a jest za co bo to 2.5TDI nie wiem czy AKN czy AFB bo nawet nie sprawdzałem gdyż silnik wylatuje w tą zimę. Auto kupiłem z tiptronikiem chcąc nie chcąc trza było przerzucić na manuala, bo skrzynia była jednym wielkim kiblem. Potem zaczęły się jaja z elektrykę i do dziś dnia nie są do końca ogarnięte, ale to już sobie sam zrobię. Samochód odebrałem od elektryka wczoraj i narazie tylko tyle udało się zrobić. Na sam koniec dodam że podejmując decyzje o zmianie auta miałem może ze 100zł w portfelu, także sporo musiałem się nakomibnować by udało mi się dojść do tego co widać na załączonych zdjęciach.
- zawieszenie KW INOX v.1
- Mercedes Segin 18 cali przód 8J tył 9J, opony Pirelli P-Zero 215/40 na wszystkich kołach ) wiadomo Q ), śruby i pierścienie
- wnętrze Recaro w materiale
- konsola 2 din z climatronikiem pod grzane stołki, NaviPlus wraz ze zmieniarką
- atrapa RS4
- lampy przód USA
- zderzak przód poliftowy ze spryskiwaczami wraz z pompką i zbiorniczkiem
To tą chwile to by było na tyle, w domu czeka sterta gratów do założenia, ale o tym później.
Temat oczywiście będzie kontynuowany, miały być zdjęcia każdych części wkładanych w auto, ale brakło może nerwów, może czasu, a już napewno baterii w kalkulatorze.
Zwrotnice żeliwne z S4, zaciski Brembo 6 tłoczków wraz z tarczami 345mm
Zaciski z S4 polift + adaptery pod 300mm + tarcze Zimmermann 300mm + wężyki, złączki i płyn
Listwy drzwiowe
Pozdrawiam Kryśka
Auto to Audi A4 B5 Quattro z końcówki roku 1999. Kupiłem je od swojego prodecenta, bo zwróciło moją uwagę stanem technicznym i wizualnym. Za silnik przepraszam, a jest za co bo to 2.5TDI nie wiem czy AKN czy AFB bo nawet nie sprawdzałem gdyż silnik wylatuje w tą zimę. Auto kupiłem z tiptronikiem chcąc nie chcąc trza było przerzucić na manuala, bo skrzynia była jednym wielkim kiblem. Potem zaczęły się jaja z elektrykę i do dziś dnia nie są do końca ogarnięte, ale to już sobie sam zrobię. Samochód odebrałem od elektryka wczoraj i narazie tylko tyle udało się zrobić. Na sam koniec dodam że podejmując decyzje o zmianie auta miałem może ze 100zł w portfelu, także sporo musiałem się nakomibnować by udało mi się dojść do tego co widać na załączonych zdjęciach.
- zawieszenie KW INOX v.1
- Mercedes Segin 18 cali przód 8J tył 9J, opony Pirelli P-Zero 215/40 na wszystkich kołach ) wiadomo Q ), śruby i pierścienie
- wnętrze Recaro w materiale
- konsola 2 din z climatronikiem pod grzane stołki, NaviPlus wraz ze zmieniarką
- atrapa RS4
- lampy przód USA
- zderzak przód poliftowy ze spryskiwaczami wraz z pompką i zbiorniczkiem
To tą chwile to by było na tyle, w domu czeka sterta gratów do założenia, ale o tym później.
Temat oczywiście będzie kontynuowany, miały być zdjęcia każdych części wkładanych w auto, ale brakło może nerwów, może czasu, a już napewno baterii w kalkulatorze.
Zwrotnice żeliwne z S4, zaciski Brembo 6 tłoczków wraz z tarczami 345mm
Zaciski z S4 polift + adaptery pod 300mm + tarcze Zimmermann 300mm + wężyki, złączki i płyn
Listwy drzwiowe
Pozdrawiam Kryśka