Audi B2 coupe by Kresek swap zakonczony sukcesem :D
: 03 lip 2011, 20:08
MODEL: Audi Coupe 87r
SILNIK: 2,3 20V
MOC: 170KM
MODY POD MASKA: dosc
ZAWIESZENIE: Airride
UKLAD HAMULCOWY: przod zmiana na 312mm, tyl 257mm
KOLA: PLS
NADWOZIE: Seria, przednie lampy przerobione na soczewke xenonowa
WNETRZE: seria, dolozone elektryczne szyby, kierownica Audi Sport, fotele Recaro CSE
AUDIO: seria
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Soczewki, elektryka szyb, fotele recaro cse, felgi pls, zmiana koloru na teakbrown, dokladka pod zderzak...
PLANY: doprowadzenie auta do stanu idealnego, skora, odnalezienie brakujacych elementow, czyli ma byc czysto nisko i szeroko jak zawsze:D
Przedstawiam moje B2 coupe.
Autko mialo przede mna 2 wlascicieli, przebieg teraz ok. 250kkm, poprzedni wlasciciel jezdzil nia 16 lat:)
Kupilem ja tylko dlatego ze auto stalo rok czasu i az szkoda bylo:)
A ze jestem pasjonatem VAG to postaram sie ja doprowadzic do jakiegos lladnego stanu.
Silnik 1,8 PV nigdy nie wachal gazu i nie bedzie. Wnetrze wrecz w stanie idealnym jak na te lata.
Od kiedy ja kupilem to zrobilem remont glowicy z wszystkimi uszczelkami itd, wymienione wsio w zawieszeniu, zrobilem lampy soczewkowe, jak znajde spryski na lampy to bedzie xenon, dolozylem elektryke szyb, ale i tak duzo pracy przede mna:)
Na sezon wskoczy kolo 3tlg i pojdzie nizej.
A pozniej to sie obaczy;]
Troche fotek:
Kwiecien 2011
Kola PLS 7 i 8,5x17 i ori ciemne lampy z tylu
Polerka kol:
Lipiec 2011
Poskladanie airride:
Sierpien 2011
Malowanie calego auta, dokladka pod zderzak, nowe opony 215/35 i 185/35
Jesien zima 2011
Polerowanie listew zderzaka
Styczen 2012
Do auta wskoczyly zaciski czterotloczkowe porsche na tarczy 272 z renault megane
Na tyl kompletny zestaw hamulcow 257mm od BSK-Tech
Oprocz tego zestaw przewodow w stalowym oplocie Goodridge, zaciski aluminiowe z golfa 4, linki recznego audi A6, nowa pompa 22mm, plyn ATE typ 200
Marzec 2012
Upgrade Airride nowe zawory 3/8 cala
Zrobione nowe amortyzatory tylne na bazie poduszek monroe od scanii
Kwiecien 2012
Z racji tego ze tyl byl za mocny w stosunku do przodu kolejny upgrade hamulcow.
Teraz na przod wskoczylo 312mm, hybryda tarcze superb, zacisk z jarzmem TT turboquattro
Wyrzucenie silnika, od razu komora w piasek, nastepnie wyspawanie fabrycznych zgrzewow, epoksyd, malowanie w koncu w kolor nadwozia.
A tu caly sprawca zamieszania:
Maj 2012
Swap rozpoczety i zakonczony sukcesem. Wiekszosc prac wykonana samemu z pomoca firmy Clasic Car, ktora obejmowala spawanie, piaskowanie oraz malowanie. Elektryke podpialem sam, duzo problemow z montazem skrzyni, m.in dorabianie lap, przejscie na hudraulike i elektrniczny licznik
Ale w koncu silnik siedzial w komorze
Pieciogarowy 2,3 20V 170km, wydech przelotowy na 2 tlumikach RM motors.
Czerwiec 2012
Tu bylo co robic
Na pierwszy ogien poszedl front, lampy na czarno razem z kierunkami i halogenami.
Poza tym dokonczone polerowanie wszystkich listew, w klamki weszly chromowane wstawki.
Nastepnie trzeba bylo w koncu ogarnac bagaznik.
Mialo byc czysto i schludnie bez wodotryskow i tak jest. Podwojna podloga skryla caly osprzet Airride, jedynie wystaje pomalowana w kolor nadwozia butla
I na tydzien przed eventem ogarnieta komora.
Detale poszly w chrom, kolektor w polerke, oslona baranow rowniez jak i krocce wodne.
Doszly brakujace plastiki chlodnicy, obudowa rozrzadu i inne duperele tak sie prezentuje:
Aktualne foty:
Jak na razie koniec
SILNIK: 2,3 20V
MOC: 170KM
MODY POD MASKA: dosc
ZAWIESZENIE: Airride
UKLAD HAMULCOWY: przod zmiana na 312mm, tyl 257mm
KOLA: PLS
NADWOZIE: Seria, przednie lampy przerobione na soczewke xenonowa
WNETRZE: seria, dolozone elektryczne szyby, kierownica Audi Sport, fotele Recaro CSE
AUDIO: seria
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Soczewki, elektryka szyb, fotele recaro cse, felgi pls, zmiana koloru na teakbrown, dokladka pod zderzak...
PLANY: doprowadzenie auta do stanu idealnego, skora, odnalezienie brakujacych elementow, czyli ma byc czysto nisko i szeroko jak zawsze:D
Przedstawiam moje B2 coupe.
Autko mialo przede mna 2 wlascicieli, przebieg teraz ok. 250kkm, poprzedni wlasciciel jezdzil nia 16 lat:)
Kupilem ja tylko dlatego ze auto stalo rok czasu i az szkoda bylo:)
A ze jestem pasjonatem VAG to postaram sie ja doprowadzic do jakiegos lladnego stanu.
Silnik 1,8 PV nigdy nie wachal gazu i nie bedzie. Wnetrze wrecz w stanie idealnym jak na te lata.
Od kiedy ja kupilem to zrobilem remont glowicy z wszystkimi uszczelkami itd, wymienione wsio w zawieszeniu, zrobilem lampy soczewkowe, jak znajde spryski na lampy to bedzie xenon, dolozylem elektryke szyb, ale i tak duzo pracy przede mna:)
Na sezon wskoczy kolo 3tlg i pojdzie nizej.
A pozniej to sie obaczy;]
Troche fotek:
Kwiecien 2011
Kola PLS 7 i 8,5x17 i ori ciemne lampy z tylu
Polerka kol:
Lipiec 2011
Poskladanie airride:
Sierpien 2011
Malowanie calego auta, dokladka pod zderzak, nowe opony 215/35 i 185/35
Jesien zima 2011
Polerowanie listew zderzaka
Styczen 2012
Do auta wskoczyly zaciski czterotloczkowe porsche na tarczy 272 z renault megane
Na tyl kompletny zestaw hamulcow 257mm od BSK-Tech
Oprocz tego zestaw przewodow w stalowym oplocie Goodridge, zaciski aluminiowe z golfa 4, linki recznego audi A6, nowa pompa 22mm, plyn ATE typ 200
Marzec 2012
Upgrade Airride nowe zawory 3/8 cala
Zrobione nowe amortyzatory tylne na bazie poduszek monroe od scanii
Kwiecien 2012
Z racji tego ze tyl byl za mocny w stosunku do przodu kolejny upgrade hamulcow.
Teraz na przod wskoczylo 312mm, hybryda tarcze superb, zacisk z jarzmem TT turboquattro
Wyrzucenie silnika, od razu komora w piasek, nastepnie wyspawanie fabrycznych zgrzewow, epoksyd, malowanie w koncu w kolor nadwozia.
A tu caly sprawca zamieszania:
Maj 2012
Swap rozpoczety i zakonczony sukcesem. Wiekszosc prac wykonana samemu z pomoca firmy Clasic Car, ktora obejmowala spawanie, piaskowanie oraz malowanie. Elektryke podpialem sam, duzo problemow z montazem skrzyni, m.in dorabianie lap, przejscie na hudraulike i elektrniczny licznik
Ale w koncu silnik siedzial w komorze
Pieciogarowy 2,3 20V 170km, wydech przelotowy na 2 tlumikach RM motors.
Czerwiec 2012
Tu bylo co robic
Na pierwszy ogien poszedl front, lampy na czarno razem z kierunkami i halogenami.
Poza tym dokonczone polerowanie wszystkich listew, w klamki weszly chromowane wstawki.
Nastepnie trzeba bylo w koncu ogarnac bagaznik.
Mialo byc czysto i schludnie bez wodotryskow i tak jest. Podwojna podloga skryla caly osprzet Airride, jedynie wystaje pomalowana w kolor nadwozia butla
I na tydzien przed eventem ogarnieta komora.
Detale poszly w chrom, kolektor w polerke, oslona baranow rowniez jak i krocce wodne.
Doszly brakujace plastiki chlodnicy, obudowa rozrzadu i inne duperele tak sie prezentuje:
Aktualne foty:
Jak na razie koniec