Strona 1 z 1

[VW Golf MK2] 1.3 C- SPRZEDANY- do zamknięcia.

: 17 lip 2011, 09:15
autor: Loczek
Witam,

w rodzince pojawił się nowy nabytek, po tym jak doszedłem do wniosku, że Cabrio jednak nie będzie sprzedawane <ok> . Jako, że w chwili obecnej mam parę KM do pracy to postanowiłem wraz z żoną kupić woła roboczego- decyzja padła na b. popularną markę- VW :mrgreen: - do tych Gofrów to wszystko można dostać :-D .
Parę słów o aucie:
- rocznik 1986;
- wersja wyposażenia C- totalny golas <ok> ;
- silnik 1.3 który nigdy nie był i nie będzie zgazowany;
- sporowadzony do kraju w 1992 roku i od tamtego czasu w rękach jednego właściciela;
- do samochodu poprzedni właściciel prowadził swego rodzaju "ksążkę serwisową"/zapiski (co kiedy i przy jakim przebiegu było robione + faktury);
- jeżeli chodzi o stan techniczny samochodu- to jest w chwili obecnej bez zastrzeżeń- kupując go to miał źle wyregulowane sprzęgło na lince i po regeneracji przekładni ktoś nie podokręcał wszystkiego - w chwili obecnej usterki usunięte <ok> ;
Modyfikace po kupnie:
- polerka lakieru;
- usunięcie kieszeni drzwiowych z wycięciami na głośniki i zastąpienie ich ORI (kieszeń pasażera z wersji bogatszej- dodatkowy schowek);
- wymiana kierownicy na trójramienną z Golfa Pirelli- kupiona za 30 zł;
- gałka zmiany biegów również z Golfa Pirelli- gratis <urodziny>;
- wymiana grilla z dwoma lampami na wersję 4- lampy (halogeny) + ori dokładka/brewka KAMEI- kpl. cena: 60 zł (4 lampy, grill i dokładka);
- uruchomienie CAR-Audio + zakup na szybko radia po taniości;
- zakup ORI dekielków do stalowych felg + "ranty"- 10 zł/kpl.;


Tyle narazie. Ogólnie to miało być tak, że nic modzone nie będzie, ale sami wiemy jak to jest... Plany już są <piwo> - np. czekam na lampy Hella Black.

Osiągnięcie: spalanie przy jeździe do 100 km/h wyszło 5,7 l/ 100 km (90% trasa).

A teraz wisienka wypowiedzi: koszt zarejestrowanego samochodu z ważnym OC i przeglądem z nowymi tylnymi amortyzatorami, po wym. tarcz i klocków, oponami po przejechaniu 2 tyś. KM + drugim kpl. nowych klocków wyniósł 600 zł brutto <mikolaj> .

Fotki teraźniejsze:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam.

: 17 lip 2011, 10:05
autor: goldi j51
Zawsze o takim marzyłem w latach 90 tych jeszcze te podwójne lampki z przodu to było coś a żona mówi że fajny piecho :-D pozdro i do zobaczonka

: 21 lip 2011, 23:10
autor: trepek
Jako wół roboczy to super wóz!

: 22 lip 2011, 14:10
autor: Loczek
trepek pisze:Jako wół roboczy to super wóz!
Dokładnie. Tylko miało byc tak, że będzie w pełni seryjny i tylko lane do niego będzie a już ma parę "smaczków VW" i wczoraj dostał tylne lampy Treser Black (Hella). A w planach jest alu 15" lub szeroka stal 14", bagażnik dachowy i szachownica na dachu i delikatnie bliżej ziemii :roll: .

: 22 lip 2011, 14:11
autor: trepek
delikatnie bliżej ziemii
Chcesz jeździć na oponach bez powietrza? :mrgreen:

: 22 lip 2011, 16:15
autor: Loczek
trepek pisze:Chcesz jeździć na oponach bez powietrza?
Hehe coś w tym stylu <ok> . A tak na serio to -30/-20 nie więcej, bo nie poto on jest by tak jak Cabrio nie można było bocznymi ulicami jeżdzić bo się zawiesza <ok> .

: 30 lip 2011, 22:42
autor: Loczek
W dniu dzisiejszym za totalny bezcen nabyłem troche gratów:
- prawie kpl. wnętrze (brakuje tylnych boczków) z wersji BISTRO- trzeba wyprać;
- lusterka zew. z wersji Bistro;
- rączki w podsufitkę z Bistro;
- antenę teleskopową w błotnik z wersji Bistro;
- licznik z obrotomierzem;

Całkowity koszt 90 zł <ok> .

Jest już wszystko na/w aucie. Jak tylko znajdę czas to zamieszczę fotki.

: 31 lip 2011, 09:42
autor: MarcinC
ta wersja BISTRO to coś ciekawego, bo szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę :mrgreen:

czekamy na fotki ;-)

: 31 lip 2011, 14:39
autor: Loczek
MarcinC pisze:czekamy na fotki
I oto foto na szybko- wszystko nalezy teraz jeszcze ładnie wybrać i odkurzyć:

- fotele kubełkowe wersja Bistro + kanapa:
Obrazek

- licznik z obrotomierzem- wystarczy tylko taki zakupic i podłączyć- do 1989 roku nie potrzeba żadnych modów :roll: :
Obrazek

- boczek + kieszeń z dodatkowym schowkiem z wersji Bistro:
Obrazek

- składana rączka w podsufitce od strony pasażera i kierowcy z wersji Bistro:
Obrazek

- czarne lampy Hella:
Obrazek

- są też na aucie lusterka z wersji Bistro (lecz są białe bo rzeczy są z białego Golfa Bistro, więc jak je pomaluję to dojdą fotki <ok> );

: 31 lip 2011, 14:54
autor: Loczek
MarcinC pisze:ta wersja BISTRO to coś ciekawego, bo szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę
Zapraszam do mini-lektury:

http://www.passatgl5.cba.pl/golf2/edycje/bistro.htm

: 31 lip 2011, 15:30
autor: dr.lolek
szukaj jakiegos F&I srodeczek przelozyc i gitara:D

: 31 lip 2011, 15:41
autor: Loczek
dr.lolek pisze:szukaj jakiegos F&I
Po co Fire&Ice skoro jest już Bistro <ok> . A fotele między F&I a Bistro różnią się tylko obiciem to po pierwsze, a po drugie Golf służy jako wół by zaoszczędzić Cabrio, więc mody są ale żadne mega $$$$ <ok> .