[ B3 3A ] moje audi
: 29 wrz 2011, 01:10
Więc postanowiłem się ujawnić, z góry przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale jedyne co aktualnie mam pod ręką to stary telefon
Jest to moja druga B3.
Jest to Audi 80 B3 z silnikiem 2.0 83 kW o oznaczeniu 3A, rocznik 1990, kolor LZ7N. To była miłość od pierwszego wejrzenia, zobaczyłem ją na allegro, na drugi dzień jechałem obejrzeć, na trzeci pożyczałem kase :mrgreen: , a potem już była u mnie .
Jestem jej trzecim właścicielem w ogóle, w Polsce drugim. Bita w tył jeszcze w Niemczech i tam naprawiana ( dlatego czerwone kierunki z tyłu ), jest na to nawet jakiś szwabski dokument, przestawiona nie była sprawdzałem dokładnie. W Polsce zarysowany lewy tylny błotnik i niestety malowany też w Polsce ( inny odcień lakieru ). Całe autko sprawdzane miernikiem lakieru i wszystko ok z wyjątkiem tego o czym wspomniałem.
Sprowadzona do kraju w 2009 roku.
Wyposażenie:
- ABS
- climatronic
- podgrzewane fotele
- oryginalne felgi
- oryginalne dywaniki ( nie wiem jak się uchowały )
- dodatkowe zegary VDO
- system Audi duoSound
- skórzana kierownica
- skórzana gałka zmiany biegów
- podłokietnik ( ale to chyba nie ori. w każdym razie jeszcze z niemcowni )
- worek na narty ( fajna sprawa już się przydał )
- radio z biedronki :mrgreen: ( nie śmiejcie się jest całkiem fajne )
Co zrobione:
- komplet zawieszenia z przodu, łącznie z amorami
- LPG ( 50 kkm na lpg i zero problemów )
- regeneracja tylnych hamulców ( wymienione tarcze tłoczki ect. )
- usunięty katalizator, wstawiona strumienica
- usunięty korektor siły hamowania ( ciekł )
- wymieniona uszczelka klawiatury
Zrobione: <ok>
- komplet rozrządu
- popychacze hydrauliczne
- uszczelniacze zaworowe
- poduszki amortyzatora ( teraz już kupiłem klucz do nakrętki rowkowej )
( czekam na części )
- olej Motul 10W40
Plany:
- znaleźć przełączniki grzanych foteli, w których działa podświetlenie
- montaż AC / BC
- montaż tempomatu
- kolektor ssący od AAD ( bo ładniejszy )
- wymiana uszczelniacza skrzynia - wał ( czasem sobie skapnie )
- wymiana klapy bagażnika ( jakiś niesympatyczny nieznajomy na parkingu się przykleił, i klapa wgięta, oraz skrzywiona )
- lakierowanie całego samochodu, na ten sam kolor, który wg. mnie jest świetny
- wymiana amortyzatorów tylnych oraz tulei tylnych.
- naprawa fotela kierowcy, tradycyjne przetarcie ( materiał już mam tylko muszę znaleźć tapicera jakiegoś )
- ksenony ( ale nie jestem pewien czy to nie będzie warszawski tuning )
Zmian w wyglądzie nie będzie żadnych, mała jest śliczna taka jak wyszła z fabryki. Gleby również nie będzie, bo nie lubię.
Powoli, ale w miarę systematycznie staram się aby wszystko było tak jak być powinno
jak tylko dorwę jakiś aparat wrzucę w sensownej jakości.
komentujcie oceniajcie doradzajcie
Jest to moja druga B3.
Jest to Audi 80 B3 z silnikiem 2.0 83 kW o oznaczeniu 3A, rocznik 1990, kolor LZ7N. To była miłość od pierwszego wejrzenia, zobaczyłem ją na allegro, na drugi dzień jechałem obejrzeć, na trzeci pożyczałem kase :mrgreen: , a potem już była u mnie .
Jestem jej trzecim właścicielem w ogóle, w Polsce drugim. Bita w tył jeszcze w Niemczech i tam naprawiana ( dlatego czerwone kierunki z tyłu ), jest na to nawet jakiś szwabski dokument, przestawiona nie była sprawdzałem dokładnie. W Polsce zarysowany lewy tylny błotnik i niestety malowany też w Polsce ( inny odcień lakieru ). Całe autko sprawdzane miernikiem lakieru i wszystko ok z wyjątkiem tego o czym wspomniałem.
Sprowadzona do kraju w 2009 roku.
Wyposażenie:
- ABS
- climatronic
- podgrzewane fotele
- oryginalne felgi
- oryginalne dywaniki ( nie wiem jak się uchowały )
- dodatkowe zegary VDO
- system Audi duoSound
- skórzana kierownica
- skórzana gałka zmiany biegów
- podłokietnik ( ale to chyba nie ori. w każdym razie jeszcze z niemcowni )
- worek na narty ( fajna sprawa już się przydał )
- radio z biedronki :mrgreen: ( nie śmiejcie się jest całkiem fajne )
Co zrobione:
- komplet zawieszenia z przodu, łącznie z amorami
- LPG ( 50 kkm na lpg i zero problemów )
- regeneracja tylnych hamulców ( wymienione tarcze tłoczki ect. )
- usunięty katalizator, wstawiona strumienica
- usunięty korektor siły hamowania ( ciekł )
- wymieniona uszczelka klawiatury
Zrobione: <ok>
- komplet rozrządu
- popychacze hydrauliczne
- uszczelniacze zaworowe
- poduszki amortyzatora ( teraz już kupiłem klucz do nakrętki rowkowej )
( czekam na części )
- olej Motul 10W40
Plany:
- znaleźć przełączniki grzanych foteli, w których działa podświetlenie
- montaż AC / BC
- montaż tempomatu
- kolektor ssący od AAD ( bo ładniejszy )
- wymiana uszczelniacza skrzynia - wał ( czasem sobie skapnie )
- wymiana klapy bagażnika ( jakiś niesympatyczny nieznajomy na parkingu się przykleił, i klapa wgięta, oraz skrzywiona )
- lakierowanie całego samochodu, na ten sam kolor, który wg. mnie jest świetny
- wymiana amortyzatorów tylnych oraz tulei tylnych.
- naprawa fotela kierowcy, tradycyjne przetarcie ( materiał już mam tylko muszę znaleźć tapicera jakiegoś )
- ksenony ( ale nie jestem pewien czy to nie będzie warszawski tuning )
Zmian w wyglądzie nie będzie żadnych, mała jest śliczna taka jak wyszła z fabryki. Gleby również nie będzie, bo nie lubię.
Powoli, ale w miarę systematycznie staram się aby wszystko było tak jak być powinno
jak tylko dorwę jakiś aparat wrzucę w sensownej jakości.
komentujcie oceniajcie doradzajcie