S2 Coupe
: 25 lip 2007, 17:40
Audi Coupe S2, ABY 94', czyli 230 KM i 6-cio biegowa skrzynia. Czarny, czarna skorzana tapicerka itp. itd.
Nie jestem fanem tuningu optycznego auta, dla mnie znaczenie ma to jak sie nim jezdzi. Dlatego pojawily sie hamulce z Porsche 911 Turbo i odpowiednie tarcze oraz kola w rozmiarze pozwalajacym zmiescic to wszystko pod soba. Jak widac obrecze sa takie same jak oryginalne 16" Avus, tyle ze maja 18", wlasnie ze wzgladu na hamulce. Niestety na polskich drogach jazda na oponach 225/40/18 wiaze sie z wieloma mankamentami (biedne zawieszenie, uszkodzone opony czy tez felgi). Za to przyczepnosc auta ulegla wyczuwalnej poprawie. Hamulce spisuja sie znakomicie. Seryjne z S2 byly wlasciwie jedna z niewielu bolaczek auta. Pozwalaly na normalna jazde, za to przy sportowych aspiracjach i duzych predkosciach ich wydajnocs bardzo spadala i praktycznie ograniczala spore mozliwosci auta.
Nie jestem fanem tuningu optycznego auta, dla mnie znaczenie ma to jak sie nim jezdzi. Dlatego pojawily sie hamulce z Porsche 911 Turbo i odpowiednie tarcze oraz kola w rozmiarze pozwalajacym zmiescic to wszystko pod soba. Jak widac obrecze sa takie same jak oryginalne 16" Avus, tyle ze maja 18", wlasnie ze wzgladu na hamulce. Niestety na polskich drogach jazda na oponach 225/40/18 wiaze sie z wieloma mankamentami (biedne zawieszenie, uszkodzone opony czy tez felgi). Za to przyczepnosc auta ulegla wyczuwalnej poprawie. Hamulce spisuja sie znakomicie. Seryjne z S2 byly wlasciwie jedna z niewielu bolaczek auta. Pozwalaly na normalna jazde, za to przy sportowych aspiracjach i duzych predkosciach ich wydajnocs bardzo spadala i praktycznie ograniczala spore mozliwosci auta.