[B4 1Z Avant] Biały Avant
: 07 sty 2012, 15:18
Przedstawiam wreszcie swoje auto
Swoją audi kupiłem na początku maja 2010 r, wyposażenie raczej standard, na ten silnik, czyli:
- elektryczne lusterka,
- elektryczny szyberdach,
- centralny zamek,
- ABS,
- wspomaganie kierownicy,
- hak,
- Airbag,
Na razie mało zdjęć, w dodatku z pomiaru prędkości, ktόry z kolegą przeprowadzaliśmy jesienią tego roku. Od momentu nabycia wymienione:
227 tys. – olej Mobil 1 15W40 turbodiesel
231 tys. – wymiana łożyska prawego koła przedniego SNR,
231 tys. – wymiana przednich opon Michelin
232 tys. – wymiana oleju w skrzyni biegów
235 tys. – olej ELF 10W40, filtr oleju
235 tys. – wymiana łożyska koła lewego przedniego OPTIMAL
235 tys. – wymiana klocków hamulcowych TRW – tył
238 tys. – wymiana tylnych opon continental
240 tys. – zakup alufelg speedline, z oponami zimowymi
241 tys. – lakierowanie tylnego zderzaka, tylnej klapy bagażnika, tylnych nadkoli, przedniej pokrywy, obu przednich błotników, wraz z polerowaniem całości
244 tys. – wymiana końcówek drążków kierowniczych – 2 strony – MOOG
245 tys. – wymiana tulei w przednim prawym wahaczu - LEMFOERDER
245 tys. – wymiana poduszki przedniego amortyzatora - LEMFOERDER
246 tys. – wymiana kompletnego rozrządu – rolki INA, pasek INA, wymiana pompy wody i płynu chłodniczego, wymiana oleju ELF COMPETITION 10W40 TURBODIESEL, filtr oleju filtron
248 tys. – wymiana paska alternatora
Jak doczekamy razem ładniejszej pogody to będą kolejne zdjęcia, również środka
Pozdrawiam
Swoją audi kupiłem na początku maja 2010 r, wyposażenie raczej standard, na ten silnik, czyli:
- elektryczne lusterka,
- elektryczny szyberdach,
- centralny zamek,
- ABS,
- wspomaganie kierownicy,
- hak,
- Airbag,
Na razie mało zdjęć, w dodatku z pomiaru prędkości, ktόry z kolegą przeprowadzaliśmy jesienią tego roku. Od momentu nabycia wymienione:
227 tys. – olej Mobil 1 15W40 turbodiesel
231 tys. – wymiana łożyska prawego koła przedniego SNR,
231 tys. – wymiana przednich opon Michelin
232 tys. – wymiana oleju w skrzyni biegów
235 tys. – olej ELF 10W40, filtr oleju
235 tys. – wymiana łożyska koła lewego przedniego OPTIMAL
235 tys. – wymiana klocków hamulcowych TRW – tył
238 tys. – wymiana tylnych opon continental
240 tys. – zakup alufelg speedline, z oponami zimowymi
241 tys. – lakierowanie tylnego zderzaka, tylnej klapy bagażnika, tylnych nadkoli, przedniej pokrywy, obu przednich błotników, wraz z polerowaniem całości
244 tys. – wymiana końcówek drążków kierowniczych – 2 strony – MOOG
245 tys. – wymiana tulei w przednim prawym wahaczu - LEMFOERDER
245 tys. – wymiana poduszki przedniego amortyzatora - LEMFOERDER
246 tys. – wymiana kompletnego rozrządu – rolki INA, pasek INA, wymiana pompy wody i płynu chłodniczego, wymiana oleju ELF COMPETITION 10W40 TURBODIESEL, filtr oleju filtron
248 tys. – wymiana paska alternatora
Jak doczekamy razem ładniejszej pogody to będą kolejne zdjęcia, również środka
Pozdrawiam