Audi 80 Limo 2.0 ABT B&G '92r - (UP 1str)
: 04 lip 2012, 14:20
Aktualizacja będzie zawsze na I stronie
Audi 80 b4 Limo
Rok: 1992
Silnik: 2.0 90km ABT B&G
Kolor: zielonu metalik
Nadwozie: sedan
Wnetrze: ori
Wyposażenie (jeżeli można to tak nazwać): centralny zamek + alarm, szyber dach, wspomaganie, roleta, 5 x korbotronic (4 szyby i 1 szyber dach).
Trochę o aucie: Audik został nabyty w marcu 2011r Audi było ogólnie w nie złym stanie, kupę roboty pochłonęło czyszczenie i suszenie wnętrza, oraz usuwanie druciarstwa..
Do audi mam książkę serwisową, komplet kluczy i bajkę od audi !
Mechanicznie auto jest w dobrym stanie, silnik mruczy idealnie na PB i LPG.
Z racji tego, że auto postanowiłem zostawić u siebie, chcę doprowadzić je do stanu bdb.
Co zrobione:
- zawieszenie - amory, sprężyny, wahacze
- hamulce przód
- atrapa z przodu
- rozrząd
- ori alu od audi
- radio sony + głośniki + sprzęt w bagażniku
- ogólne odchwaszczenie
- akumulator
- centralny zamek a później sterowanie z pilot
- kierownica z nowszych roczników
- czujniki cofania
- roleta
- oświetlenie wnętrza LED
- oryginalne, czarne welurowe dywaniki
- milion innych głupot o których się nie pamięta
Co do zrobienia:
- odnowić felgi
- założyć sprężyny ap sportfahrwerke -40/-30 (gotowe do założenia)
- oświetlenie klamek wewnętrznych (czerwone)
- oświetlenie stóp kierowcy i pasażera (czerwone)
- podłokietnik (zrobione)
- okleić tylne lampy w klapie czerwoną folią (zrobione)
- odnowić i zmodyfikować lampy z przodu
- dorwać nową wykładzinę wnętrza
- dorwać ładny niewyciachany fotel kierowcy (bez przetarć, bo u mnie pojawiła się malutka dziurka)
- dorwać tylne oparcia z zagłówkami
- dorwać tylne boczki z głośnikami lub gdy będę miał dużo wolnej kasy to włożę parapety
- jakiś lepszy olej 10w40 półsyntetyk + płukanie silnika
Plany takie dalsze:
- lampy zespolone
- zderzak od coupe lub s2
- pomalować auto
- sprzęgło
- wiele innych głupot
Zdjęcia zrobione po odchwaszczeniu, nie pomyślałem o tym, by chwile spędzone przy modyfikacjach uwiecznić zdjęciami. Teraz na bieżąco postaram się cykać foto przy jakiejś naprawie/modyfikacji/ rezaniu.
Aparatu fotograficznego nie miałem i nie mam, a że zajmuje się telefonami i często je zmieniam więc foto będą różnej jakości, poza tym telefon zawsze mam pod ręką.
Na fotosach jeszcze stara kierownica i stare dywaniki:
Tutaj zdjęcia po założeniu czujników (całość kosztowała mnie 5 dych) oraz oświetlenia led (klapa już wyregulowana i jest ładne oraz prosto :mrgreen: ) :
Jeszcze dużo pracy mnie czeka, ale wiadomo nie wszystko na raz, poza tym nie pracuję - uczę się, więc na każdą modyfikację muszę trochę zbierać.
Za każde miłe i te mniej miłe słowo oraz krytykę będę wdzięczny.
Pozdro!
5.07.2012r - odmładzanie pupci:
Wakacje 2012r
No a więc ostatnio czyściłem podsufitkę i łajza mi się odkleiła w niektórych miejscach, wisieć nie wisi, no ale gdy ręką się to macnie to czuć, że się nie trzyma. No i sumienie męczy.
Teraz trochę fot
bonus
30.08.2012r - wymiana amorów przód:
Dzisiaj włożyłem nowe amory KYB, odboje i osłony FEBI. Fot z pracy nie mam, bo ja zawsze jak robię to ręce mam umazane we wszystkim.
Amortyzatory miałem 2, każdy inny: BOGE i Magneti Marelli, przy czym boge był naprawdę w bdb stanie, a MM się skończył.
6.10.2012r
Wymiana:
- termostat (okazał się do dupy, zaciął się na pozycji otwartej)
- pompa wody
- obudowa pompy wody (ktoś wkręcił złe śruby od obudowy termostatu, podczas wykręcania śruby się poukręcały w obudowie, podczas próby ich wyciągnięcia obudowa pompy wody pękła)
13.10.2012r
Wymiana
- termostat (audik trzyma idealnie 90 st. C)
- olej 10w40 + filtr oleju
- płyn chłodniczy
Podświetlenie:
Dzisiejsze mycie:
W drodze gumowe dywaniki na zimę, czeka wymiana wycieraczek i dolewka płynu wspomagania.
20.10.2012r
Zrobione:
-zapłon (na początku ustawiony na 6st. na 6 stopniach nie wkręcał się na obroty :shock: więc musiałem przyspieszyć)
-alarm (porobiłem porządek z instalacją, bo gdzieś zginął sygnał od krańcówki i zamykał mi się łobuz )
-radio (stare radio wciągało mi prąd, więc musiałem zmienić całą instalację na +12 po zapłonie, teraz zmieniłem radio i podłączyłem podtrzymanie prądu na stałe +12, a zasilanie na +12 po zapłonie)
-vlepka
-akumulator zmieniony
-usunięte znaczki 2.0 E
Audi 80 b4 Limo
Rok: 1992
Silnik: 2.0 90km ABT B&G
Kolor: zielonu metalik
Nadwozie: sedan
Wnetrze: ori
Wyposażenie (jeżeli można to tak nazwać): centralny zamek + alarm, szyber dach, wspomaganie, roleta, 5 x korbotronic (4 szyby i 1 szyber dach).
Trochę o aucie: Audik został nabyty w marcu 2011r Audi było ogólnie w nie złym stanie, kupę roboty pochłonęło czyszczenie i suszenie wnętrza, oraz usuwanie druciarstwa..
Do audi mam książkę serwisową, komplet kluczy i bajkę od audi !
Mechanicznie auto jest w dobrym stanie, silnik mruczy idealnie na PB i LPG.
Z racji tego, że auto postanowiłem zostawić u siebie, chcę doprowadzić je do stanu bdb.
Co zrobione:
- zawieszenie - amory, sprężyny, wahacze
- hamulce przód
- atrapa z przodu
- rozrząd
- ori alu od audi
- radio sony + głośniki + sprzęt w bagażniku
- ogólne odchwaszczenie
- akumulator
- centralny zamek a później sterowanie z pilot
- kierownica z nowszych roczników
- czujniki cofania
- roleta
- oświetlenie wnętrza LED
- oryginalne, czarne welurowe dywaniki
- milion innych głupot o których się nie pamięta
Co do zrobienia:
- odnowić felgi
- założyć sprężyny ap sportfahrwerke -40/-30 (gotowe do założenia)
- oświetlenie klamek wewnętrznych (czerwone)
- oświetlenie stóp kierowcy i pasażera (czerwone)
- podłokietnik (zrobione)
- okleić tylne lampy w klapie czerwoną folią (zrobione)
- odnowić i zmodyfikować lampy z przodu
- dorwać nową wykładzinę wnętrza
- dorwać ładny niewyciachany fotel kierowcy (bez przetarć, bo u mnie pojawiła się malutka dziurka)
- dorwać tylne oparcia z zagłówkami
- dorwać tylne boczki z głośnikami lub gdy będę miał dużo wolnej kasy to włożę parapety
- jakiś lepszy olej 10w40 półsyntetyk + płukanie silnika
Plany takie dalsze:
- lampy zespolone
- zderzak od coupe lub s2
- pomalować auto
- sprzęgło
- wiele innych głupot
Zdjęcia zrobione po odchwaszczeniu, nie pomyślałem o tym, by chwile spędzone przy modyfikacjach uwiecznić zdjęciami. Teraz na bieżąco postaram się cykać foto przy jakiejś naprawie/modyfikacji/ rezaniu.
Aparatu fotograficznego nie miałem i nie mam, a że zajmuje się telefonami i często je zmieniam więc foto będą różnej jakości, poza tym telefon zawsze mam pod ręką.
Na fotosach jeszcze stara kierownica i stare dywaniki:
Tutaj zdjęcia po założeniu czujników (całość kosztowała mnie 5 dych) oraz oświetlenia led (klapa już wyregulowana i jest ładne oraz prosto :mrgreen: ) :
Jeszcze dużo pracy mnie czeka, ale wiadomo nie wszystko na raz, poza tym nie pracuję - uczę się, więc na każdą modyfikację muszę trochę zbierać.
Za każde miłe i te mniej miłe słowo oraz krytykę będę wdzięczny.
Pozdro!
5.07.2012r - odmładzanie pupci:
Wakacje 2012r
No a więc ostatnio czyściłem podsufitkę i łajza mi się odkleiła w niektórych miejscach, wisieć nie wisi, no ale gdy ręką się to macnie to czuć, że się nie trzyma. No i sumienie męczy.
Teraz trochę fot
bonus
30.08.2012r - wymiana amorów przód:
Dzisiaj włożyłem nowe amory KYB, odboje i osłony FEBI. Fot z pracy nie mam, bo ja zawsze jak robię to ręce mam umazane we wszystkim.
Amortyzatory miałem 2, każdy inny: BOGE i Magneti Marelli, przy czym boge był naprawdę w bdb stanie, a MM się skończył.
6.10.2012r
Wymiana:
- termostat (okazał się do dupy, zaciął się na pozycji otwartej)
- pompa wody
- obudowa pompy wody (ktoś wkręcił złe śruby od obudowy termostatu, podczas wykręcania śruby się poukręcały w obudowie, podczas próby ich wyciągnięcia obudowa pompy wody pękła)
13.10.2012r
Wymiana
- termostat (audik trzyma idealnie 90 st. C)
- olej 10w40 + filtr oleju
- płyn chłodniczy
Podświetlenie:
Dzisiejsze mycie:
W drodze gumowe dywaniki na zimę, czeka wymiana wycieraczek i dolewka płynu wspomagania.
20.10.2012r
Zrobione:
-zapłon (na początku ustawiony na 6st. na 6 stopniach nie wkręcał się na obroty :shock: więc musiałem przyspieszyć)
-alarm (porobiłem porządek z instalacją, bo gdzieś zginął sygnał od krańcówki i zamykał mi się łobuz )
-radio (stare radio wciągało mi prąd, więc musiałem zmienić całą instalację na +12 po zapłonie, teraz zmieniłem radio i podłączyłem podtrzymanie prądu na stałe +12, a zasilanie na +12 po zapłonie)
-vlepka
-akumulator zmieniony
-usunięte znaczki 2.0 E