Strona 1 z 22

[Audi 80 B4] zielone limo od orsa_83

: 05 wrz 2012, 21:47
autor: orsa_83
Poniżej opis mojego limo 8C z silnikiem 2.3 NG sprowadzonego przeze mnie z Niemiec w 2012 roku z przebiegiem niecałych 82 tyś. kilometrów. Miłej lektury <piwo>

wersja :arrow: Audi 80 B4
nadwozie :arrow: sedan
silnik :arrow: 2.3 NG 5-cylinder
skrzynia :arrow: automat CEB 4-biegowy

: 05 wrz 2012, 23:13
autor: Murdzi
Do planów dołożyłbym pozbycie się czarnej dziury na konsoli środkowej + ringi za zegary :)

: 05 wrz 2012, 23:22
autor: orsa_83
Plan wypisane na szybko z głowy, więc na pewno będą ewoluowały (ciężkie słowo :-P) ... co do dziury, to przycisk halogenu już czeka w kolejce :P

: 05 wrz 2012, 23:35
autor: Murdzi
Podejrzewam, że lista ta powiększy się przynajmniej o kilka pozycji, niestety również tych nieplanowanych i niekoniecznie mile widzianych...

: 05 wrz 2012, 23:41
autor: orsa_83
Dlatego nie pisałem nic o mechanice typu wymiany tulejek, tarcz, klocków etc. lepiej zrobić od razu w miarę wolnego czasu niż potem drzeć się nie wiadomo na co.

: 30 wrz 2012, 13:25
autor: orsa_83
Mały update - dokumenty, wyposażenie, lepsze fotki i pierwsze modyfikacje, tj. ringi na zegary, zmiana podświetlenia, kolekcjonowanie gratów na front od V6, lampy Hella Black ...

: 30 wrz 2012, 13:37
autor: GSF
Całkiem ładnie się zaczyna <ok>
Dokładki do zderzaków są do zdobycia ale znaleźć nakładki progowe to dopiero marzenie :roll:
Ile płaciłeś za tylne lampy jeśli to nie tajemnica.

: 30 wrz 2012, 15:56
autor: orsa_83
Odnośnie dokładek to masz rację, dlatego zacząłem ich szukać za zachodnią granicą ... na razie bez powodzenia. Odnośnie lamp, to napisałem, że są w stanie idealnym, ale tak na dobrą sprawę nie nosiły żadnych śladów użytkowania (plastiki wewnątrz idealne, brak śladów po uszczelniaczu, zero rys) więc postanowiłem je kupić, bo chyba podoba okazja by już się nie nadarzyła. Mój portfel ucierpiał dość mocno, bo wydałem na nie 700 PLN, ale co tam ... raz się żyje :-D

: 28 sty 2013, 13:13
autor: szido
Jak prace ida?

: 03 maja 2013, 22:47
autor: orsa_83
Wcześniej pisałem ... jak krew z nosa, ale wycofuję się z tego :mrgreen: Falujące obroty ustały po kilku zabiegach, więc pora się zając frontem i wnętrzem ... fotki w pierwszym poście.

Edit:
Front V6 razem ze spryskiwaczami reflektorów już na pokładzie. Dodatkowo wleciała elektryka szyb przednich.

: 04 maja 2013, 14:41
autor: Przemas80
Gratki za auto Marek (jugo007) mi mówił ze rodzynka upolowałeś,i widzę potwierdzenie w fotach super.Będę tu zaglądał mody na plus <piwo>

: 07 cze 2013, 21:05
autor: orsa_83
Przemas80 dzięki za dobre słowo <ok> W pierwszym poście mały up z tego co działo się przez ostatnie tygodnie.

: 07 cze 2013, 21:12
autor: Przemas80
orsa_83 pisze:Przemas80 dzięki za dobre słowo <ok> W pierwszym poście mały up z tego co działo się przez ostatnie tygodnie.
Up super skąd wy rwiecie takie graty jak ty halogeny to ja nie wiem hyhy,powiedz mi te ringi na dodatkowe zegary są na zewnątrz mocowane w jaki sposób na klej ?? hmm

: 07 cze 2013, 21:18
autor: Tigeros
widać, że fura w dobrych rękach, zmiany na + <ok>

: 07 cze 2013, 21:25
autor: orsa_83
Przemas80 pisze:
orsa_83 pisze:Przemas80 dzięki za dobre słowo <ok> W pierwszym poście mały up z tego co działo się przez ostatnie tygodnie.
Up super skąd wy rwiecie takie graty jak ty halogeny to ja nie wiem hyhy,powiedz mi te ringi na dodatkowe zegary są na zewnątrz mocowane w jaki sposób na klej ?? hmm
Ringi są mocowane na ramkę. Zdejmujesz ją z zegarów wkładasz od frontu ringi, a od tyłu, powiedzmy, zagniatasz :mrgreen: nadmiar tak żeby nie wypadły. Na stronie http://www.didotuning.pl/ powinieneś znaleźć film instruktażowy. Co do halogenów ... znalazłem na aledrogo i zaiste kliknąłem kup teraz ;-)