[b4 1Z] Audi 80 TDI by misiekb4
: 20 paź 2013, 14:10
Witam wszystkich klubowiczów i przedstawiam swoje wozidło
Audi 80 b4
- rok prod. '93,
- silnik 1,9 TDI 1Z 90KM
- przebieg 325 tys. km.
Wyposażenie nie zwala z nóg:
- wspomaganie
- ABS
- hamulce tarczowe z tyłu
- centralny zamek
- szyby na korbke
- el szyberdach
- reg. świateł
- fotele welur, dzielona kanapa
- nawiew na nogi pasażerów
- brak klimy
Na dzień dzisiejszy od czasu zakupu (wrzesien 2013) zrobione:
- kompletny rozrząd wraz z pompą wody
- wymieniony olej castrol magnatec 10w-40, filtry itp.
- siłowniki klapy tył
- nowe radio sony x-plode.
- welurowe dywany audi
- łączniki stabilizatora
- wymieniona przednia szyba (stara była strasznie zużyta i porysowana)
- licznik z tdi z obrotkiem (był z benzyny wcześniej)
- polerka końcówki wydechu
- odświeżone mocowanie haka
- wymiana tulei wahaczy oraz belki tył
- uszczelka pod deklem oraz nad kolektor, pod egr
- zaślepiony EGR.
W planach:
- zakup ALU (10-ramienne audi lub te z competition)
- troche poprawek blacharsko-lakierniczych
- komp z chipsem by Munior
Zależy na co kasa pozwoli
Jako że to moje 2 auto, w tym pierwszy diesel jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem i niezłym stanem technicznym. Ogółem zadowolony <ok>
Pozdrawiam i zachęcam do oglądania i komentowania <ok>
Audi 80 b4
- rok prod. '93,
- silnik 1,9 TDI 1Z 90KM
- przebieg 325 tys. km.
Wyposażenie nie zwala z nóg:
- wspomaganie
- ABS
- hamulce tarczowe z tyłu
- centralny zamek
- szyby na korbke
- el szyberdach
- reg. świateł
- fotele welur, dzielona kanapa
- nawiew na nogi pasażerów
- brak klimy
Na dzień dzisiejszy od czasu zakupu (wrzesien 2013) zrobione:
- kompletny rozrząd wraz z pompą wody
- wymieniony olej castrol magnatec 10w-40, filtry itp.
- siłowniki klapy tył
- nowe radio sony x-plode.
- welurowe dywany audi
- łączniki stabilizatora
- wymieniona przednia szyba (stara była strasznie zużyta i porysowana)
- licznik z tdi z obrotkiem (był z benzyny wcześniej)
- polerka końcówki wydechu
- odświeżone mocowanie haka
- wymiana tulei wahaczy oraz belki tył
- uszczelka pod deklem oraz nad kolektor, pod egr
- zaślepiony EGR.
W planach:
- zakup ALU (10-ramienne audi lub te z competition)
- troche poprawek blacharsko-lakierniczych
- komp z chipsem by Munior
Zależy na co kasa pozwoli
Jako że to moje 2 auto, w tym pierwszy diesel jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem i niezłym stanem technicznym. Ogółem zadowolony <ok>
Pozdrawiam i zachęcam do oglądania i komentowania <ok>