[B4 ABK] Czerwona Audi 80 + sekwencja
: 10 kwie 2014, 21:51
Audi 80 B4 rocznik 94.
Swoje Audi odkupiłem od użytkownika jabko_nb.
Miała być A3 potem A4, ale po namyśle, zacząłem poszukiwać B4, powody chyba każdy zna Audi 80 było takim moim małym marzeniem z dzieciństwa, niejednokrotnie widując 80tkę na ulicy wzdychałem z sentymentem i to przeważyło nad zakupem właśnie 80tki. Miało być TDI, jednak kondycja wielu TDI poprostu zniechęcała, postawiłem więc na ABK, silnik nadaje się, świetnie do zestrojenia z instalacją LPG, co mogę potwierdzić na swoim egzemplarzu.
Samochód miał swoje mankamenty, jak choćby problem z odpalaniem, źle ustawiony zapłon, przestawiony rozrząd i kilka innych bolączek. W większości tematy rozwiązane.
Ale dość biadolenia.
Wyposażenie:
-ABS
-Airbag
-El. Szyby x4
-El. Lusterka
-Podgrzewanie lusterek
-Przedni zderzak i zespolone reflektory z V6
-Aluminiowe felgi 15" Audi
-Klimatronik
-Webasto
-Autoalarm
-Spryskiwacze przednich lamp
Samochód wyposażony głównie przez poprzedniego właściciela, ja w planach mam, przywrócić mu dawny blask jeśli chodzi o lakier i fabryczną sprawność jeśli chodzi o mechanikę i zawieszenie, które na częstochowskich drogach co dzień prosi o remont.
W planach także lekka modyfikacja separatora oleju, dodatkowy Oil Tank Catch oraz wymiana autoalarmu i być może centralnego.
Kilka zdjęć:
Plany na przyszłość:
- modyfikacja separatora oleju - Oil Catch Tank
- lampy tył USA/Japan
- lekkie obniżenie być może gwint
- felgi 17 o niższym profilu
- być może swap
Czynności konieczne do wyprowadzenia auta na ideał:
- wyrównanie koloru na całej powierzchni samochodu
- wymiana zawieszenia na nowe, niektóre elementy są jeszcze fabryczne -prawie zrobione(tył już wymieniony)
- naprawa centralnego z pilota (poszukuję speca od elektroniki)
- naprawa ręcznego - jeden zacisk nie odbija-zrobione
- wymiana popychaczy hydraulicznych
Swoje Audi odkupiłem od użytkownika jabko_nb.
Miała być A3 potem A4, ale po namyśle, zacząłem poszukiwać B4, powody chyba każdy zna Audi 80 było takim moim małym marzeniem z dzieciństwa, niejednokrotnie widując 80tkę na ulicy wzdychałem z sentymentem i to przeważyło nad zakupem właśnie 80tki. Miało być TDI, jednak kondycja wielu TDI poprostu zniechęcała, postawiłem więc na ABK, silnik nadaje się, świetnie do zestrojenia z instalacją LPG, co mogę potwierdzić na swoim egzemplarzu.
Samochód miał swoje mankamenty, jak choćby problem z odpalaniem, źle ustawiony zapłon, przestawiony rozrząd i kilka innych bolączek. W większości tematy rozwiązane.
Ale dość biadolenia.
Wyposażenie:
-ABS
-Airbag
-El. Szyby x4
-El. Lusterka
-Podgrzewanie lusterek
-Przedni zderzak i zespolone reflektory z V6
-Aluminiowe felgi 15" Audi
-Klimatronik
-Webasto
-Autoalarm
-Spryskiwacze przednich lamp
Samochód wyposażony głównie przez poprzedniego właściciela, ja w planach mam, przywrócić mu dawny blask jeśli chodzi o lakier i fabryczną sprawność jeśli chodzi o mechanikę i zawieszenie, które na częstochowskich drogach co dzień prosi o remont.
W planach także lekka modyfikacja separatora oleju, dodatkowy Oil Tank Catch oraz wymiana autoalarmu i być może centralnego.
Kilka zdjęć:
Plany na przyszłość:
- modyfikacja separatora oleju - Oil Catch Tank
- lampy tył USA/Japan
- lekkie obniżenie być może gwint
- felgi 17 o niższym profilu
- być może swap
Czynności konieczne do wyprowadzenia auta na ideał:
- wyrównanie koloru na całej powierzchni samochodu
- wymiana zawieszenia na nowe, niektóre elementy są jeszcze fabryczne -prawie zrobione(tył już wymieniony)
- naprawa centralnego z pilota (poszukuję speca od elektroniki)
- naprawa ręcznego - jeden zacisk nie odbija-zrobione
- wymiana popychaczy hydraulicznych