[B4 Avant ABK] Avant by Death94, DBV Arizona 17" :)
: 08 maja 2014, 21:26
Witam! Oto moje skromne Audi B4 Avant z silnikiem 2.0 ABK. Od roku jeździłem Golfem 3 z 1996 1.4 AEX z sekwencją w którego włożyłem masę kasy i czasu (wygląd praktycznie jak vr6) Jednak przyszedł czas na coś większego i wybór oczywiście padł na B4 Auto używane razem z bratem bliźniakiem i małymi kroczkami do przodu planujemy coraz bardziej je ulepszać i dopieszczać, wszystko w miarę możliwości
Rok: 1993
Przebieg: 231tyś (jeden licznik temu :->)
Silnik: 2.0 ABK + LPG
Centralny zamek
Abs
Wspomaganie kierownicy
Szyberdach Elektryczny
Przednie szyby i lusterka elektryczne
Wspomaganie kierownicy
Przednie fotele z regulacja wysokości
wnęka do przewozu nart
Airbag kierowcy
wnętrze parapety
Audi ma Kit MTS'a -60 i -40mm i gumy 195/65 więc mamy połączony względny komfort z ping pongiem :mrgreen: ale to moje pierwsze obniżone auto i szczerze dopiero wszystko odkrywam
Plany i już wykonane:
- wymiana materiału podsufitki - Done
- wymiana materiałów boczków -Done
- wstawienie sekwencji po ogarnięciu silnika - Zostaje II Gen
- ogarnięcie klamki i komory bagażnika - Done
- Przerzucenie radia z golfa wraz z głośnikami -Done
- zamontowanie wzmaka
- wymiana kierownicy
- taschki
- wosk
- blenda od 90/coupe - Done
- Wrzucony nowy/używany silnik (stary miał >0.5cm luzu na pierścieniach)
- Elektrische otwieranie klapy bagażnika z pilota - Done
- Dołożenie klimy wraz z ori wiązką
- Wymiana wszelkich elementów eksploatacyjnych zawieszenia
- Nowa nerka oraz obudowa filtra powietrza po strzale gazu
- Nowy termostat
- dołożenie zegarów dodatkowych
- Pakiet "drewno"
- Założone rączki z lampkami od Audi 100 C4
- AC/BC na miejscu
- Felunek DBV Arizona 17"
- Zderzak przód od Coupe
A tutaj porównanie jak audi wyglądało tuż po zakupie i na koniec sezonu letniego 2015
Rok: 1993
Przebieg: 231tyś (jeden licznik temu :->)
Silnik: 2.0 ABK + LPG
Centralny zamek
Abs
Wspomaganie kierownicy
Szyberdach Elektryczny
Przednie szyby i lusterka elektryczne
Wspomaganie kierownicy
Przednie fotele z regulacja wysokości
wnęka do przewozu nart
Airbag kierowcy
wnętrze parapety
Audi ma Kit MTS'a -60 i -40mm i gumy 195/65 więc mamy połączony względny komfort z ping pongiem :mrgreen: ale to moje pierwsze obniżone auto i szczerze dopiero wszystko odkrywam
Plany i już wykonane:
- wymiana materiału podsufitki - Done
- wymiana materiałów boczków -Done
- wstawienie sekwencji po ogarnięciu silnika - Zostaje II Gen
- ogarnięcie klamki i komory bagażnika - Done
- Przerzucenie radia z golfa wraz z głośnikami -Done
- zamontowanie wzmaka
- wymiana kierownicy
- taschki
- wosk
- blenda od 90/coupe - Done
- Wrzucony nowy/używany silnik (stary miał >0.5cm luzu na pierścieniach)
- Elektrische otwieranie klapy bagażnika z pilota - Done
- Dołożenie klimy wraz z ori wiązką
- Wymiana wszelkich elementów eksploatacyjnych zawieszenia
- Nowa nerka oraz obudowa filtra powietrza po strzale gazu
- Nowy termostat
- dołożenie zegarów dodatkowych
- Pakiet "drewno"
- Założone rączki z lampkami od Audi 100 C4
- AC/BC na miejscu
- Felunek DBV Arizona 17"
- Zderzak przód od Coupe
A tutaj porównanie jak audi wyglądało tuż po zakupie i na koniec sezonu letniego 2015