[Audi 80 typ89] 1.8/BBS/ -70/55..
: 25 maja 2014, 23:58
Witam, miałem juz tutaj temat ale nie był aktualizowany wiec poszedł do archiwum itp itd
Model: 80 B3 typ 89
Rocznik: 1987
Silnik: 1.8 SF 88 KM
Wyposażenie:
-wspomaganie
-szyberdach
-przeciwmgielne przód/tył (aktualnie brak lamp)
-roleta tylnej szyby
Zrobione:
- kit -80/-60 (siadł jak -70/55) skok przód ok.1cm / tył ok.2cm.
- BBS Avantgarde 17" 8J + opony Bridgestone Proteza 205/45
- zderzak z 90
- blenda z 90
Jakaś tam historia:
Audi kupiłem w listopadzie 2010r. Ogólnie z wyglądu dobry+, gorzej z zawieszeniem i mechanika. Na początku wleciało całe nowe zawieszenie, łącznie z nowymi tarczami klockami przewodami i regeneracja zacisków i bębnów. Później jako ze chodziła tylko na gazie to trzeba było nową pompkę paliwa i do tego od raz filtry oleje i płyny cały komplet i zaczęła jakoś chodzić, na końcu poszedł do regeneracji gaźnik i wreszcie to chodziło jak potrzeba. pozbyłem sie wyklepanych sprężyn wleciał na początku kompletny kit Supersport -40 ale było za wysoko i wpadł -80/-60 i teraz to juz jest ok ale plany sa na customowego gwinta albo jak dopisze szczęście to air bo nie ukrywam to lepsze rozwiązanie dla auta którym poruszam sie na co dzień.
Model: 80 B3 typ 89
Rocznik: 1987
Silnik: 1.8 SF 88 KM
Wyposażenie:
-wspomaganie
-szyberdach
-przeciwmgielne przód/tył (aktualnie brak lamp)
-roleta tylnej szyby
Zrobione:
- kit -80/-60 (siadł jak -70/55) skok przód ok.1cm / tył ok.2cm.
- BBS Avantgarde 17" 8J + opony Bridgestone Proteza 205/45
- zderzak z 90
- blenda z 90
Jakaś tam historia:
Audi kupiłem w listopadzie 2010r. Ogólnie z wyglądu dobry+, gorzej z zawieszeniem i mechanika. Na początku wleciało całe nowe zawieszenie, łącznie z nowymi tarczami klockami przewodami i regeneracja zacisków i bębnów. Później jako ze chodziła tylko na gazie to trzeba było nową pompkę paliwa i do tego od raz filtry oleje i płyny cały komplet i zaczęła jakoś chodzić, na końcu poszedł do regeneracji gaźnik i wreszcie to chodziło jak potrzeba. pozbyłem sie wyklepanych sprężyn wleciał na początku kompletny kit Supersport -40 ale było za wysoko i wpadł -80/-60 i teraz to juz jest ok ale plany sa na customowego gwinta albo jak dopisze szczęście to air bo nie ukrywam to lepsze rozwiązanie dla auta którym poruszam sie na co dzień.