[Audi 80 B4] 2.0 90KM Ogoniastego DZWON
: 28 cze 2014, 21:00
- Marka: Audi
- Model: 80 B4
- Rok produkcji: 1992
- Kolor: LZ5U
- Pojemność: 1984
- Moc: 66KW / 90KM
- Silnik: ABT
- Wyposażenie: wspomaganie kierownicy, centralny zamek, szyberdach...i jakieś bzdety
MODYFIKACJE:
- Car Audio: standardowe
- Felgi: standardowe 15''
- Opony: 195/65/15
- Zawieszenie: Sprężyny od avanta
- Opis zewnętrzny: kilka rzeczy do poprawy, oprócz tego elegancko
- Wnętrze: brudne, ale nawet zadbane
Witajcie Jest to moje pierwsze Audi a trzecie auto z grupy VAG. Po sprzedaży golfa III od ponad 3 tygodni szukałem Audi 80. Oglądałem kilka sztuk i wszystkie nadawały się na złom. Wreszcie trafiłem na coś konkretnego. Silnik żyleta, blacharka w kilku miejscach do poprawy, ale bez tragedii. Z wyposażenia tyle co nic, ale damy radę. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z zakupu
Na zdjęciach z zewnątrz lekko opłukany, wewnątrz jeszcze nie ruszony.
PLANY:
Nie mam konkretnych planów. Podstawa to zadbanie o lakier, doprowadzenie mechaniki do ideału, zmiana koła i może w przyszłości lekka gleba. Dodatkowo muszę zmienić licznik i kierownicę z wersji coupe
- Model: 80 B4
- Rok produkcji: 1992
- Kolor: LZ5U
- Pojemność: 1984
- Moc: 66KW / 90KM
- Silnik: ABT
- Wyposażenie: wspomaganie kierownicy, centralny zamek, szyberdach...i jakieś bzdety
MODYFIKACJE:
- Car Audio: standardowe
- Felgi: standardowe 15''
- Opony: 195/65/15
- Zawieszenie: Sprężyny od avanta
- Opis zewnętrzny: kilka rzeczy do poprawy, oprócz tego elegancko
- Wnętrze: brudne, ale nawet zadbane
Witajcie Jest to moje pierwsze Audi a trzecie auto z grupy VAG. Po sprzedaży golfa III od ponad 3 tygodni szukałem Audi 80. Oglądałem kilka sztuk i wszystkie nadawały się na złom. Wreszcie trafiłem na coś konkretnego. Silnik żyleta, blacharka w kilku miejscach do poprawy, ale bez tragedii. Z wyposażenia tyle co nic, ale damy radę. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z zakupu
Na zdjęciach z zewnątrz lekko opłukany, wewnątrz jeszcze nie ruszony.
PLANY:
Nie mam konkretnych planów. Podstawa to zadbanie o lakier, doprowadzenie mechaniki do ideału, zmiana koła i może w przyszłości lekka gleba. Dodatkowo muszę zmienić licznik i kierownicę z wersji coupe