od poczatku kupujac audi cabrio mialem zamiar zmienic w nim silnik gdyz te montowane seryjnie mnie nie zadowalaly ze wzgledu na osiagi. szukalem 2.3 i takie tez kupilem gdyz do jego skrzyni pasuje silnik 1.8 turbo, ktory to mialem zamiar wstawic jednak seryjne osiagi tego silnika by mi nie wystarczyly a po modyfikacjach spalanie by mnie zjadlo to zmienilem plan na 1.9 tdi. akuratnie chlopaki z 2B chcieli sprzdac swoj 1.9 tdi 230 KM z czarnej coupe wiec po krotkim namysle silnik ten poszedl do mojego cabrio tyle ze z nieco mniejszym turbo ze wzgledu na jedynie przedni naped.
obecnie moc nie jest znana gdyz nie bylem jeszcze na hamowni i nie jest ona ustawiona na max mozliwosci ze wzgledu na slabe hamulce i zawieszenie. na gtechu wychodzi 7 sek do 100
duzy intercooler:
wskaznik doladowania:
i sam silniczek
fotki ogolne od zewnatrz porobie jak sniegi stopnieja gdyz sie troche pozmienialo, pomalowalem progi pod kolor, obnizony zawias itp
: 27 sty 2007, 14:00
autor: jmm
Jak porobisz w końcu te foty to podeślij mi na maila to umieszcze na swojej stronce
: 27 sty 2007, 14:10
autor: FranoF1
..jedynie co Ci brakuje, to KRATEK w zderzaku przynajmniej boczne możesz założyć... :lol:
...co do silnika to tylko pozostaje mi pogratulowac :mrgreen:
acha jeszcze bym zapomniał..czy zauważyłeś może jakies przekłamania na licznku? chodzi mi o prędkościomierz...czy on podaje prawdziwą wartosc? miałeś możliwośc jakos to sprawdzic? :roll: jeszcze raz Gratuluje mało kto decyduje sie na takie modyfikacje
: 27 sty 2007, 14:35
autor: ClNEK
co do kratek to wlasnie od strony keirowcy nie da sie zalozyc, bed ekombinowal jak pomaluje caly zderzak na czerwono
mam juz skrzynie biegow od a4 1.9 tdi i sprezyny H&R tylko nie zalozone, jak porobie wszystko to powinno lepiej smigac, teraz mam znaczne problemy z trakcja
: 27 sty 2007, 19:11
autor: Cysztof
a uchylisz rabka tajemnicy jezeli chodzi o koszty ?? fajne autko tylko ten ICek slabo wyglada schowany w zderzaku..nie myslales o rsie na przod, wtedy chyba frontowy icek faajniej pasuje....Ale generalnie super furka
: 28 sty 2007, 00:37
autor: ClNEK
wiec koszty to przeszlo 15 tys zl tyle ze silnik jest 2004 rok, asv. ale do tego dochodza koszty zawieszenia, hamulcow itp bo seryjne nie wydalaja
co do IC to powiem Ci ze na zywo jest bardzo widoczny glownie przez te niebieskie laczniki koledzy moowia ze niezle to wyglada w ich wstecznych lusterkach
a diesel moze i troche halasuje co niektorym przy cabrio nie pasuje ale odglos turbiny bardziej mi sie podoba jak dziek r5 2.3
takie pogladowe zdjecie tel kom.
: 28 sty 2007, 11:15
autor: jmm
Niechcesz moze sprzedac tych alusków? :mrgreen:
: 28 sty 2007, 13:12
autor: ClNEK
bede chcial ale dopiero w okolicach wakacji
jeszcze wnetrze:
i z boku zeszla zima
: 29 sty 2007, 01:14
autor: hołard
No bardzo ładne cabrio, gratuluje modyfikacji
: 29 sty 2007, 10:00
autor: jmm
ClNEK pisze:bede chcial ale dopiero w okolicach wakacji
Hmmmm
A ile bedziesz za ni chciał? :mrgreen:
: 29 sty 2007, 10:12
autor: ClNEK
oj nie mam pojecia ile okaze sie ale nieduzo hehe
: 30 sty 2007, 11:09
autor: Organista18
Gratyulacje i jeszcze raz gratulacje! Ten silniczek to zrobił na mnie niewiarygodne wrażenie! 8-) jak i całe autko
: 05 paź 2007, 22:32
autor: ClNEK
troszke pozmienialem to sie pochwale ponownie
tak wygladalo moje zawieszenie przednie do tej pory
a tak po zalozeniu sprezyn niebieskich H&R -35mm
zalozylem takze hamulce od audi v6/s2, bylo z tym troche kombinacji ale sie udalo, to porownanie starych i nowych zaciskow
zalozylem tez komputer pokladowy ale jeszcze nie ma sygnalu podpietego z komputera sterujacego silnikiem
: 05 paź 2007, 22:50
autor: kolczyx
no zostaje tylko pogratulowac tak pieknej niuni
: 06 paź 2007, 13:55
autor: duo
przydałyby się jeszcze lusterka ... wiesz jakie :mrgreen: zbieraj kasę jednym słowem i mod! :mrgreen: