[B3 JN] "The Good, the Bad and the Ugly"
: 16 lis 2014, 16:12
[center] Witam. Chciałbym zaprezentować swojego germańskiego oprawce, efekt przemocy garazowej usprawiedliwionej koniecznoscia w dążeniu do mojej wizji ideału metodą prób i błędów: Audi 80 B3 z silnkiem 90KM 1.8s o kodzie JN,czyli pełen w(y)trysk;) Uprzedzam Ori-Fanatyków, ze nie maja tu czego szukac:) [/center]
[center] [/center]
[center] _________________________________________________[/center]
Od zawsze podobała mi sie Audi 80, i zalezalo mi aby wlasnie to byl moj pierwszy wlasny samochod. Po ojcowiznach jakimi byly:
-Fiat Seicento 900,
-VW Passat B4 2.0i,
-Opel Astra F 1.8i,
trafila mi sie okazja zakupu dosc zadbanej Audiolki. Znajomi zawsze zartowali ze przez cala szkole srednia gadalem tylko o tym ze chetnie kupilbym sobie Audi Achtzig. Miny ich, gdy Perła wytoczyła się z mego garazyku byly BEZCENNE;) I komentarz jednego ze znajomych podsumuwujacy: "Skubany jednak w koncu kupil..."
Imię jakie dałem autu nie do końca pochodzi od koloru. Nawet jak przemaluję, nadal będzie to Czarna Perła:) Nazwa pochodzi z filmu "Piraci z karaibów: klątwa czarnej perly" właśnie ze względu na tę klątwę;) Od kiedy ja kupilem-mimo, iż zawsze chodzila jak zegarek bo wymienialem to, co naturalna koleja rzeczy sie zuzywalo z czasem; wszystko bylo dopilnowane, wymieniane na czas-przesladuje mnie fatum,polegajace na tym, ze jak juz cos padło, to w takim momencie i miejscu ze witki opadaly <mur> <rotfl>
[center] _________________________________________________[/center]
<pomysl> ps. Jesli oceniasz i komentujesz tylko aby pohejtowac, odpusc se,olej i idz dalej. Nasmiewac sie moze kazdy na poziomie gimbola. Szczere i powazne opinie, i te zle i te dobre mile widziane. Moze to co robie to amatorka,ale jestem zielony w temacie mechaniki, za to wszystko robie sam, pomalu, ale sam. Przedewszystkim wkladam w to mnostwo czasu i pracy,aby kotakt z mechanikiem ograniczac do niezbednego miinimum. Kiedys jak naucze sie wszystkiego lepiej, mam zamiar od podstaw zrobic z tego auta Audiolke cycuś glancuś <ok>
[center] _________________________________________________[/center]
Specyfikacja modelu:
MARKA/MODEL: Audi 80 B3
SILNIK: 1.8s JN 90KM
NADWOZIE: Sedan
ROCZNIK: 1990
KOLOR: LY9Z Panthero-Effect (Schwarz) mettalic
PRZEBIEG:: przy zakupie-148tys km,aktualnie 321tys i rosnie
[center] _________________________________________________[/center]
Wyposazenie fabryczne:
#podstawowe
lakier metalizowany
Spoiler na ramieniu wycieraczki (po stronie kierowcy)
Listwy odbojowe
przednia szyba z przyciemnianym zielonym paskiem
Lusterko do makijażu w daszku słonecznym po stronie pasażera
Sygnał dźwiękowy ostrzegający o pozostawieniu włączonych świateł i radia
zegarek elektroniczny
Amortyzator drgań układu kierowniczego
Regulator siły hamowania
podłokietnik w kanapie
podgrzewana tylna szyba
tapicerka "Crayon"
#dodatkowe
szyberdach
Gaśnica przeciwpożarowa z mocowaniem pod fotelem kierowcy
obrotomierz
elektryczna regulacja świateł
halogeny
wspomaganie
czarna blenda między tylnymi lampami
centralny zamek
fotel kierowcy z regulacją wysokości
Amortyzator gazowy do unoszenia maski silnika
lampka nad silnikiem
oswietlenie bagaznika
[center] _________________________________________________[/center]
Zaraz po kupnie
[center] _________________________________________________[/center]
Aktualny wyglad
[center] [/center]
[center] _________________________________________________[/center]
Modyfikacje:
a.] byłego wlasciciela:
ramka grilla chrom
instalacja LPG
b.]moje,czyli co zrobilem do tej pory
-chromowana koncówka tlumika na rufie
było tak:
potem tak:
puzniej tak:
teraz tak:
-zmieniłem butlę gazu z cylindra na koło,co niemal podwoiło ładownię ''Czarnej Perły''
-zmiłem rozrząd
-kapitalka silnika i ogólne naprawy:
regeneracja glowicy,
szlif cylindrów,
wymiana:
wtryskiwaczy,
uszczelki glowicy,
uszczelki zaworów,
zaworów,
świec,
termostatu,
silniczka krokowego,
parownika
nagrzewnicy,
akumulatora,
pompy wody,
wszyskich pasków czujników i filtrów
stacyjki
amortyzatorow
przrgubów
tulei wahaczy
łożysk kół
końcówek drążków
alternatora
parownika
pompki paliwa
zlikwidowanie nieszczelnosci w ukladzie centralnego zamka
wymiana czujek włączających oswietlenie po otwarciu drzwi
-wymiana stluczonego halogenu na dziobie
bylo tak
a jest tak
żółte halogeniki
-białe kierunkowskazy na dziobie okrętu
bylo tak
a jest tak
-Banditlook czyli czarne ramki lamp
bylo
jest
-radyjko JTM usb+czytnik kart i głosniki Hertz 100mm w miejsce ori
-lampy na rufie
najpierw lakierowane na czerwono
a w koncu hella black
-emblemat audi S2
-zaciski hebli pomalowane
-grill, najpierw ramka bylego wlasciciela
ktora pomalowałem w czerń
w koncu robiac z niej handmade custom
puzniej powrócił grill ori
nastepnie Kamei
i znów powrot do ori tyle że z czarnym emblematem i "galionem" kamei
-galka biegow podswietlana
-taki tam tuning/styling/hemoglobina/masturbacja itp
-zrezalem sobie tez wymienne tła w ori gałeczce,kilka przykładów
-centralny zamek na pilot
a puzniej kluczyk z pilotem wlasnej roboty
-komplet alufelg Alluet 15'' 7J i opon do nich 205/60R15
a ze byly pobdzierane przemalowalem,wpierw na kontrowersyjny cytrus
puzniej na czarny
i powrót do ori koloru
-brewki,ktore szybko wlcialy i jeszcze szybciej wylecialy
-odswierzenie zderzaków,moze szału nima,dupy nie urywa,ale jakos lepiej wygląda niz goły germański plastik z recyklingu z konca lat '80;)
-wlepa klubowa
-i cala gama innych,a ze tylna szyba jest dla mnie jak tablica na facebooku wiec czesto jej zawartosc ulega zmianie zaleznie od syuacji,zdarzen,a nawet nastroju:p
-pozbycie sie emblematów z rufy,jedynie zostaly OOOO
przed
i po zabiegu
-wpadła gumowa lotka ABT
a puzniej ori
a teraz compi
-poszerzyłem także tylne błotniki
-ster b4
z pierscieniem z s4
ori kiera obszyta skórką
-nakladki na pedały MOMO
-Podgrzewane maty na fotele
-panelik napędu z quattro
-roleta tylnej szyby z passata b3
c.) planach znajduje sie:
-elektryczne szyby lusterka i szyberdach
-zrobienie porzadku z podswietleniem wnetrza
-dodadkowe zegary
-lampy zespolone
-delikatne zglebienie
-pakiet ospoilerowania Kamei lub ABT
-zmiana błotnika LP (korozja) i naprawa PT (ugryzienie przez VW Tuareg)
-regeneracja lakieru na calej karoserii,a jesli beda fundusze to ponowne lakierowanie
-wrzucenie wnętrza-skórki najchętniej jasnej
-Szeroka stal
-swap silnika na cos z jajem,ale to odleglejsze plany...
[center] _________________________________________________[/center]
[center] [/center]
[center] _________________________________________________[/center]
Od zawsze podobała mi sie Audi 80, i zalezalo mi aby wlasnie to byl moj pierwszy wlasny samochod. Po ojcowiznach jakimi byly:
-Fiat Seicento 900,
-VW Passat B4 2.0i,
-Opel Astra F 1.8i,
trafila mi sie okazja zakupu dosc zadbanej Audiolki. Znajomi zawsze zartowali ze przez cala szkole srednia gadalem tylko o tym ze chetnie kupilbym sobie Audi Achtzig. Miny ich, gdy Perła wytoczyła się z mego garazyku byly BEZCENNE;) I komentarz jednego ze znajomych podsumuwujacy: "Skubany jednak w koncu kupil..."
Imię jakie dałem autu nie do końca pochodzi od koloru. Nawet jak przemaluję, nadal będzie to Czarna Perła:) Nazwa pochodzi z filmu "Piraci z karaibów: klątwa czarnej perly" właśnie ze względu na tę klątwę;) Od kiedy ja kupilem-mimo, iż zawsze chodzila jak zegarek bo wymienialem to, co naturalna koleja rzeczy sie zuzywalo z czasem; wszystko bylo dopilnowane, wymieniane na czas-przesladuje mnie fatum,polegajace na tym, ze jak juz cos padło, to w takim momencie i miejscu ze witki opadaly <mur> <rotfl>
[center] _________________________________________________[/center]
<pomysl> ps. Jesli oceniasz i komentujesz tylko aby pohejtowac, odpusc se,olej i idz dalej. Nasmiewac sie moze kazdy na poziomie gimbola. Szczere i powazne opinie, i te zle i te dobre mile widziane. Moze to co robie to amatorka,ale jestem zielony w temacie mechaniki, za to wszystko robie sam, pomalu, ale sam. Przedewszystkim wkladam w to mnostwo czasu i pracy,aby kotakt z mechanikiem ograniczac do niezbednego miinimum. Kiedys jak naucze sie wszystkiego lepiej, mam zamiar od podstaw zrobic z tego auta Audiolke cycuś glancuś <ok>
[center] _________________________________________________[/center]
Specyfikacja modelu:
MARKA/MODEL: Audi 80 B3
SILNIK: 1.8s JN 90KM
NADWOZIE: Sedan
ROCZNIK: 1990
KOLOR: LY9Z Panthero-Effect (Schwarz) mettalic
PRZEBIEG:: przy zakupie-148tys km,aktualnie 321tys i rosnie
[center] _________________________________________________[/center]
Wyposazenie fabryczne:
#podstawowe
lakier metalizowany
Spoiler na ramieniu wycieraczki (po stronie kierowcy)
Listwy odbojowe
przednia szyba z przyciemnianym zielonym paskiem
Lusterko do makijażu w daszku słonecznym po stronie pasażera
Sygnał dźwiękowy ostrzegający o pozostawieniu włączonych świateł i radia
zegarek elektroniczny
Amortyzator drgań układu kierowniczego
Regulator siły hamowania
podłokietnik w kanapie
podgrzewana tylna szyba
tapicerka "Crayon"
#dodatkowe
szyberdach
Gaśnica przeciwpożarowa z mocowaniem pod fotelem kierowcy
obrotomierz
elektryczna regulacja świateł
halogeny
wspomaganie
czarna blenda między tylnymi lampami
centralny zamek
fotel kierowcy z regulacją wysokości
Amortyzator gazowy do unoszenia maski silnika
lampka nad silnikiem
oswietlenie bagaznika
[center] _________________________________________________[/center]
Zaraz po kupnie
[center] _________________________________________________[/center]
Aktualny wyglad
[center] [/center]
[center] _________________________________________________[/center]
Modyfikacje:
a.] byłego wlasciciela:
ramka grilla chrom
instalacja LPG
b.]moje,czyli co zrobilem do tej pory
-chromowana koncówka tlumika na rufie
było tak:
potem tak:
puzniej tak:
teraz tak:
-zmieniłem butlę gazu z cylindra na koło,co niemal podwoiło ładownię ''Czarnej Perły''
-zmiłem rozrząd
-kapitalka silnika i ogólne naprawy:
regeneracja glowicy,
szlif cylindrów,
wymiana:
wtryskiwaczy,
uszczelki glowicy,
uszczelki zaworów,
zaworów,
świec,
termostatu,
silniczka krokowego,
parownika
nagrzewnicy,
akumulatora,
pompy wody,
wszyskich pasków czujników i filtrów
stacyjki
amortyzatorow
przrgubów
tulei wahaczy
łożysk kół
końcówek drążków
alternatora
parownika
pompki paliwa
zlikwidowanie nieszczelnosci w ukladzie centralnego zamka
wymiana czujek włączających oswietlenie po otwarciu drzwi
-wymiana stluczonego halogenu na dziobie
bylo tak
a jest tak
żółte halogeniki
-białe kierunkowskazy na dziobie okrętu
bylo tak
a jest tak
-Banditlook czyli czarne ramki lamp
bylo
jest
-radyjko JTM usb+czytnik kart i głosniki Hertz 100mm w miejsce ori
-lampy na rufie
najpierw lakierowane na czerwono
a w koncu hella black
-emblemat audi S2
-zaciski hebli pomalowane
-grill, najpierw ramka bylego wlasciciela
ktora pomalowałem w czerń
w koncu robiac z niej handmade custom
puzniej powrócił grill ori
nastepnie Kamei
i znów powrot do ori tyle że z czarnym emblematem i "galionem" kamei
-galka biegow podswietlana
-taki tam tuning/styling/hemoglobina/masturbacja itp
-zrezalem sobie tez wymienne tła w ori gałeczce,kilka przykładów
-centralny zamek na pilot
a puzniej kluczyk z pilotem wlasnej roboty
-komplet alufelg Alluet 15'' 7J i opon do nich 205/60R15
a ze byly pobdzierane przemalowalem,wpierw na kontrowersyjny cytrus
puzniej na czarny
i powrót do ori koloru
-brewki,ktore szybko wlcialy i jeszcze szybciej wylecialy
-odswierzenie zderzaków,moze szału nima,dupy nie urywa,ale jakos lepiej wygląda niz goły germański plastik z recyklingu z konca lat '80;)
-wlepa klubowa
-i cala gama innych,a ze tylna szyba jest dla mnie jak tablica na facebooku wiec czesto jej zawartosc ulega zmianie zaleznie od syuacji,zdarzen,a nawet nastroju:p
-pozbycie sie emblematów z rufy,jedynie zostaly OOOO
przed
i po zabiegu
-wpadła gumowa lotka ABT
a puzniej ori
a teraz compi
-poszerzyłem także tylne błotniki
-ster b4
z pierscieniem z s4
ori kiera obszyta skórką
-nakladki na pedały MOMO
-Podgrzewane maty na fotele
-panelik napędu z quattro
-roleta tylnej szyby z passata b3
c.) planach znajduje sie:
-elektryczne szyby lusterka i szyberdach
-zrobienie porzadku z podswietleniem wnetrza
-dodadkowe zegary
-lampy zespolone
-delikatne zglebienie
-pakiet ospoilerowania Kamei lub ABT
-zmiana błotnika LP (korozja) i naprawa PT (ugryzienie przez VW Tuareg)
-regeneracja lakieru na calej karoserii,a jesli beda fundusze to ponowne lakierowanie
-wrzucenie wnętrza-skórki najchętniej jasnej
-Szeroka stal
-swap silnika na cos z jajem,ale to odleglejsze plany...
[center] _________________________________________________[/center]