Audi 80 quattro B2 by konradviper
: 27 sty 2007, 15:58
Szczery i samokrytyczny do bólu jestem, wiem ale cóż nie ma się co oszukiwać, ten samochód wygląda jak kupa i chyba każdy się ze mną zgodzi.
Ale pozory mylą i pod tą kupą kryje się wiele ciekawych i godnych uwagi szczegółów.
Auto jest odchudzone, pozbawione jakichkolwiek wygłuszeń, dywanów, tylnej kanapy oraz wszystkiego co waży, a można bez tego żyć. Dzięki temu jego masa wynosi teraz 1000kg. Auto posiada napęd na 4 koła, to jego główny atut i powód dla którego jest w moim posiadaniu. Ponadto zaistalowałem hydrauliczny hamulec ręczny, jako że auto służy do startów w KJSach gdzie dobry ręczny się przydaje. Standardowe zawieszenie zostało zastąpione produktami firm HR i KONI, co również znacząco odbiło się na właściwościach jezdnych auta. Zmieniony został również silnik, w miejscu seryjnego 115 konnego JS pojawił się 170 konny 7A, który sprawił samochód zapier**** okrutnie.
Całości dopełniają takie gadżety jak kubełkowe fotele, pasy szelkowe, dystanse do kół.
W najbliższych planach mam skrócenie przełożenia układu kierowniczego.
Ale pozory mylą i pod tą kupą kryje się wiele ciekawych i godnych uwagi szczegółów.
Auto jest odchudzone, pozbawione jakichkolwiek wygłuszeń, dywanów, tylnej kanapy oraz wszystkiego co waży, a można bez tego żyć. Dzięki temu jego masa wynosi teraz 1000kg. Auto posiada napęd na 4 koła, to jego główny atut i powód dla którego jest w moim posiadaniu. Ponadto zaistalowałem hydrauliczny hamulec ręczny, jako że auto służy do startów w KJSach gdzie dobry ręczny się przydaje. Standardowe zawieszenie zostało zastąpione produktami firm HR i KONI, co również znacząco odbiło się na właściwościach jezdnych auta. Zmieniony został również silnik, w miejscu seryjnego 115 konnego JS pojawił się 170 konny 7A, który sprawił samochód zapier**** okrutnie.
Całości dopełniają takie gadżety jak kubełkowe fotele, pasy szelkowe, dystanse do kół.
W najbliższych planach mam skrócenie przełożenia układu kierowniczego.