[80 b3 1.8] Audi 80 Comfort edition
: 27 cze 2015, 18:15
Witam mam na imie Szymon od około miesiąca mam Audi 80 b3 1.8 na wtrysku z podtlenkiem gazotanu <ok> odkąd jest u mnie zostało wymienione:
Kompletny rozrząd , pompa wody... (wszystko co sie wymienia przy wymianie rozrządu)
Olej + filtr oleju (Jezdzi na 10w40 Lotos)
Filtr powietrza (Jak wyjąłem poprzedni to zamiast okrągłego był prawie kwadratowy :shock: )
Przerobiony dolot powietrza typu wyjęty ten cały bez sensowny plastik , teraz jest krótsza droga do zimnego
3x woskowane całe nadwozie
Wymienione świece i przewody (kopułke palec wymienił poprzedni właściciel)
W planach:
wymiana pompy paliwa
Oczywiście mieszka skrzyni biegów
Lampy z tyłu jeden kierunek jest pomarańczowy drugi "żółty" po bokach widać że wyblakł z czasem
wymiana drzwi i błotnika przód lewa strona ponieważ są one od 90 , minimalnie korodują oraz mają lekko inny odcień
Dojście wiedzą do problemu typu odpalam rano jak jest ok.10 stopni C to silnkiem a i autem
rzuca na boki w skali 1/10 to na 6.5 ciężko jest nawet wbic 2 tyś obrotów aby przełączyć na gaz tak jakby silnik coś blokowało lub się zalewał słyszałem coś kiedyś o blokadzie aby silnik nie mógł wchodzić na wysokie obroty jak jest zimny ale aby odrazu autem rzucało , myślę że to poduszki silnika , na gazie tego sie tak nie odczuwa
Kolejny problem to taki iż jak mam go na gazie jade na obrotach 1300-1500 i depnę mu tak na 80 % gazu to zadławi się i wystrzeli jak z procy w trakcie silnego wiatru z przodu myśle o żle wyregulowanej instalacji lpg chociaż już mi cieżko ją bardziej wyregulować prawidłowo granica błedu w tym wypadku to chyba 1/8 obrotu dawki paliwa
I to chyba obecnie wszystko co mu dolega
I jeszcze ciekawostka co można wyciągnąć z autko po poprzednim właścicielu otóż ubrania dziecka... Nie wiem czy on tym wygłuszyć chciał or what albo sie pozbyć tego były miedzy innymi pod pokrywa recznego skrzyni biegów za środkowym tunelem kokpitu wszedzie po upychane w każda dziurkę a to jeszcze mało Miał "wzmacniacz" pociągniety na 1mm2 kabelkach połączonych z zasilaniem 2.5mm2 od radia w tym skręcone 2x2.5 na + i tylko 1x2.5 na - a załaczanie radia było poprzez przekręcenie kluczyka na zapłon a kabelek od tego szedł do podświetlenia pokretel nawiewu na dodatek miał kable rca przygotowane do radia a pociągnął hi input od głosnika w półce :evil: połka do wymiany wyjąłem jego głosniki 6x9 i sa dziury jak ****@!#$$ :evil:
Nie długo więcej zdjęć i jak coś sobie przypomnę albo odkryje to i opis będzie :mrgreen:
Kompletny rozrząd , pompa wody... (wszystko co sie wymienia przy wymianie rozrządu)
Olej + filtr oleju (Jezdzi na 10w40 Lotos)
Filtr powietrza (Jak wyjąłem poprzedni to zamiast okrągłego był prawie kwadratowy :shock: )
Przerobiony dolot powietrza typu wyjęty ten cały bez sensowny plastik , teraz jest krótsza droga do zimnego
3x woskowane całe nadwozie
Wymienione świece i przewody (kopułke palec wymienił poprzedni właściciel)
W planach:
wymiana pompy paliwa
Oczywiście mieszka skrzyni biegów
Lampy z tyłu jeden kierunek jest pomarańczowy drugi "żółty" po bokach widać że wyblakł z czasem
wymiana drzwi i błotnika przód lewa strona ponieważ są one od 90 , minimalnie korodują oraz mają lekko inny odcień
Dojście wiedzą do problemu typu odpalam rano jak jest ok.10 stopni C to silnkiem a i autem
rzuca na boki w skali 1/10 to na 6.5 ciężko jest nawet wbic 2 tyś obrotów aby przełączyć na gaz tak jakby silnik coś blokowało lub się zalewał słyszałem coś kiedyś o blokadzie aby silnik nie mógł wchodzić na wysokie obroty jak jest zimny ale aby odrazu autem rzucało , myślę że to poduszki silnika , na gazie tego sie tak nie odczuwa
Kolejny problem to taki iż jak mam go na gazie jade na obrotach 1300-1500 i depnę mu tak na 80 % gazu to zadławi się i wystrzeli jak z procy w trakcie silnego wiatru z przodu myśle o żle wyregulowanej instalacji lpg chociaż już mi cieżko ją bardziej wyregulować prawidłowo granica błedu w tym wypadku to chyba 1/8 obrotu dawki paliwa
I to chyba obecnie wszystko co mu dolega
I jeszcze ciekawostka co można wyciągnąć z autko po poprzednim właścicielu otóż ubrania dziecka... Nie wiem czy on tym wygłuszyć chciał or what albo sie pozbyć tego były miedzy innymi pod pokrywa recznego skrzyni biegów za środkowym tunelem kokpitu wszedzie po upychane w każda dziurkę a to jeszcze mało Miał "wzmacniacz" pociągniety na 1mm2 kabelkach połączonych z zasilaniem 2.5mm2 od radia w tym skręcone 2x2.5 na + i tylko 1x2.5 na - a załaczanie radia było poprzez przekręcenie kluczyka na zapłon a kabelek od tego szedł do podświetlenia pokretel nawiewu na dodatek miał kable rca przygotowane do radia a pociągnął hi input od głosnika w półce :evil: połka do wymiany wyjąłem jego głosniki 6x9 i sa dziury jak ****@!#$$ :evil:
Nie długo więcej zdjęć i jak coś sobie przypomnę albo odkryje to i opis będzie :mrgreen: