[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
: 09 cze 2009, 10:40
Jak część z was wie jakiś czas temu sprzedałem swoje B3. Targany wieloma wątpliwościami co kupić jako następne auto, wybór ostatecznie padł na Audi A4 B5 z silnikiem benzynowym 1,8 125PS ADR + sekwencyjna instalacja LPG zakładana przeze mnie. Auto ogólnie jest w stanie dobrym mimo lat, oczywiście do drobnych poprawek ale do wszystkiego się dojdzie. Wyposażenie dość słabe (brakło funduszy) ale zależało mi bardzo na tej jednostce napędowej. W podobnych cenach z silnikiem 1,6 mogłem wyrwać wersję prawie full ale 1,6 to zbyt słaby motor jak na tą budę.
Dane techniczne
Rok produkcji: czerwiec 1995
Silnik: 1,8l 20v ADR 125KM 168NM - był
Po SWAPie 1,8T 20v APU 150KM 210NM z 2000 roku
Przebieg przy zakupie: 128tyś (ostatnia wizyta w ASO w 2008 przy przebiegu 106tyś)
Elektryczny szyberdach, przeszklony
Elektryczna regulacji lusterek
ABS
Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
Centralny zamek
Moduł komfort
Immobilajzer
Wspomaganie kierownicy
Regulacja wysokości kierownicy
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Składana, dzielona tylna kanapa z podłokietniki
Sekwencyjna instalacja gazowa
Podstawek pod napoje
Sprężyny obniżające przód K&W -70mm, tył Weitec -50mm
Amortyzatory przód/tył 1BE
Białe boczne kierunkowskazy
Alufelgi Ronal 17'' 225/45/17 - są
Modyfikacja włącznika świateł awaryjnych
Dolna rozpórka
Górna rozpórka
Opróżnienie katalizatora
Metalowa osłona silnika
Podgrzewane dysze spryskiwaczy
Tylne lampy I lift
Kierownica z Audi A4 B6
Przednie lampy zespolone II lift
Przednie fotele kubełkowe z II lifta z elk. regulacją odcinka lędźwiowego + poduszki
Halogeny w zderzaku
Centralny zamek z pilota z opcją doświetlania halogenami
Podgrzewane lusterka
Liczniki II lift full FIS
SWAP na 1,8T APU
Przedni grill poliftowy
Poliftowa półka z 3cim stopem
Oryginalne tylne głośniki ze wzmacniaczem
Elektryka przednich szyb
Moduł poliftowych czasowych wycieraczek
Poliftowe boczki drzwi z lampkami ostrzegawczymi
Tempomat
Ponieważ w A4 (tak jak zresztą w B3) nie mogę narzekać na brak półek i półeczek postanowiłem jedną z nich zlikwidować a zamiast tego dać podstawek pod napoje. Dość ciężko było zdobyć taki element ale w końcu za parę groszy się udało. Wymiana starego elementu na nowy to istne plug & play.
Dane techniczne
Rok produkcji: czerwiec 1995
Silnik: 1,8l 20v ADR 125KM 168NM - był
Po SWAPie 1,8T 20v APU 150KM 210NM z 2000 roku
Przebieg przy zakupie: 128tyś (ostatnia wizyta w ASO w 2008 przy przebiegu 106tyś)
Elektryczny szyberdach, przeszklony
Elektryczna regulacji lusterek
ABS
Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
Centralny zamek
Moduł komfort
Immobilajzer
Wspomaganie kierownicy
Regulacja wysokości kierownicy
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Składana, dzielona tylna kanapa z podłokietniki
Sekwencyjna instalacja gazowa
Podstawek pod napoje
Sprężyny obniżające przód K&W -70mm, tył Weitec -50mm
Amortyzatory przód/tył 1BE
Białe boczne kierunkowskazy
Alufelgi Ronal 17'' 225/45/17 - są
Modyfikacja włącznika świateł awaryjnych
Dolna rozpórka
Górna rozpórka
Opróżnienie katalizatora
Metalowa osłona silnika
Podgrzewane dysze spryskiwaczy
Tylne lampy I lift
Kierownica z Audi A4 B6
Przednie lampy zespolone II lift
Przednie fotele kubełkowe z II lifta z elk. regulacją odcinka lędźwiowego + poduszki
Halogeny w zderzaku
Centralny zamek z pilota z opcją doświetlania halogenami
Podgrzewane lusterka
Liczniki II lift full FIS
SWAP na 1,8T APU
Przedni grill poliftowy
Poliftowa półka z 3cim stopem
Oryginalne tylne głośniki ze wzmacniaczem
Elektryka przednich szyb
Moduł poliftowych czasowych wycieraczek
Poliftowe boczki drzwi z lampkami ostrzegawczymi
Tempomat
Ponieważ w A4 (tak jak zresztą w B3) nie mogę narzekać na brak półek i półeczek postanowiłem jedną z nich zlikwidować a zamiast tego dać podstawek pod napoje. Dość ciężko było zdobyć taki element ale w końcu za parę groszy się udało. Wymiana starego elementu na nowy to istne plug & play.