Audi A6 c5 2.4... Na sprzedaż :((...
: 24 kwie 2011, 17:54
Siema wszystkim.
Jakoś w czerwcu 2010 roku stałem się posiadaczem auta, które zawsze mi się podobało i chciałem być w jego posiadaniu.
Audi A6 C5 sedan rok produkcji 1998 w kolorze LY7L achatgrau, sprowadzona z Niemiec pod koniec 2006 roku, z pełną książką serwisową(ostatni wpis 08.2006 - 186tkm), pełną dokumentacją, nawet mam kartkę z dnia wyjazdu z salonu ze specyfikacją samochodu.
Silnik o pojemności 2.4L wykonany w technologi 30V i mocy 165 koni mechanicznych dostarcza bardzo fajnych wrażen z jazdy oraz słuchowych, połączony z 5-biegową skrzynią manualną o krótkich przełożeniach oraz napędzie na przednią oś.
Wyposażenie jak dla mnie wystarczające, mimo że jest ubogo:
-Klimatronik 2-strefowy.
-pełny FIS
-ABS
-ASR
-EDS
-centralny zamek
-Auto alarm wraz z systemem zabezpieczającym przed kradzieżą
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-4 poduszki
-podlokietnik
-elektrycznie sterowane, pompowane fotele wraz z podgrzewaniem
-4x elektryczne szyby z pakietem komfort
-zmieniarka
-oryginalny xenon D2S ze spryskiwaczami oraz układem samopoziomowania
-navigacja BNS - wyświetlana na FIS
-oryginalne 16" felgi z oponami 205/55/16
Zmiany dokonane w aucie:
-obniżenie o 40mm wzglądem serii H&R
-zmiana radia Chorus II na Sony CDX-A250
-lampy tylne LED
Plany:
-większe felgi (najlepiej 18" s-line) jest
-duże prawe lustro + od razu obudowy chrom in-pro
-gril i kratki zrobione na wzór plastra miodu z RS6
-pranie tapicerki u M1chała
-odwiedzić hamownie
-kupić wkońcu tą zaślepkę spryskiwacza
-przyciemnić szyby
-upgate hamulców na 312mm - temat odpuszczam.
Aktualnie w Audi wymieniłem/naprawiłem
-Sterownik ABS
-olej (Liquy Moly 10w40)
-termostat Wahler
-komplet filtrów Mann & Kentch
-postojówki (jedna przpalona)
-przepolerwałem prawą lampę bo była zmatowiona
-komplet hamulców ATE wraz z płynem ATE
Audi mimo przebiegu wynoszącego już ponad 272tkm(256 przy kupnie) prezentuje się naprawdę bardzo godnie, jest praktycznie niezawodne i nigdy nie miałem z nim problemów. Spalanie także potrafi bardzo miło zaskoczyć, ostatni mój powrót do kraju trasa na ponad 10 godzin, przy śpedniej prędkości 98km/h wynosiło 7.8l (wszystkie wskazania z FIS na paliwie 99 oktanowym Shell V-Power)
Kilka zdjęć poglądowych:
[center]16.11.2011[/center]
Zimy nie widać ani nie słychać, jednak wyścig zbrojeń już dawno się rozpoczął.
[center]04.01.2012[/center]
Słońca brak, ale +9*C było <rotfl> I tak to się prezentuje na setupie prawie-letnim <lol>
Jakoś w czerwcu 2010 roku stałem się posiadaczem auta, które zawsze mi się podobało i chciałem być w jego posiadaniu.
Audi A6 C5 sedan rok produkcji 1998 w kolorze LY7L achatgrau, sprowadzona z Niemiec pod koniec 2006 roku, z pełną książką serwisową(ostatni wpis 08.2006 - 186tkm), pełną dokumentacją, nawet mam kartkę z dnia wyjazdu z salonu ze specyfikacją samochodu.
Silnik o pojemności 2.4L wykonany w technologi 30V i mocy 165 koni mechanicznych dostarcza bardzo fajnych wrażen z jazdy oraz słuchowych, połączony z 5-biegową skrzynią manualną o krótkich przełożeniach oraz napędzie na przednią oś.
Wyposażenie jak dla mnie wystarczające, mimo że jest ubogo:
-Klimatronik 2-strefowy.
-pełny FIS
-ABS
-ASR
-EDS
-centralny zamek
-Auto alarm wraz z systemem zabezpieczającym przed kradzieżą
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-4 poduszki
-podlokietnik
-elektrycznie sterowane, pompowane fotele wraz z podgrzewaniem
-4x elektryczne szyby z pakietem komfort
-zmieniarka
-oryginalny xenon D2S ze spryskiwaczami oraz układem samopoziomowania
-navigacja BNS - wyświetlana na FIS
-oryginalne 16" felgi z oponami 205/55/16
Zmiany dokonane w aucie:
-obniżenie o 40mm wzglądem serii H&R
-zmiana radia Chorus II na Sony CDX-A250
-lampy tylne LED
Plany:
-większe felgi (najlepiej 18" s-line) jest
-duże prawe lustro + od razu obudowy chrom in-pro
-gril i kratki zrobione na wzór plastra miodu z RS6
-pranie tapicerki u M1chała
-odwiedzić hamownie
-kupić wkońcu tą zaślepkę spryskiwacza
-przyciemnić szyby
-upgate hamulców na 312mm - temat odpuszczam.
Aktualnie w Audi wymieniłem/naprawiłem
-Sterownik ABS
-olej (Liquy Moly 10w40)
-termostat Wahler
-komplet filtrów Mann & Kentch
-postojówki (jedna przpalona)
-przepolerwałem prawą lampę bo była zmatowiona
-komplet hamulców ATE wraz z płynem ATE
Audi mimo przebiegu wynoszącego już ponad 272tkm(256 przy kupnie) prezentuje się naprawdę bardzo godnie, jest praktycznie niezawodne i nigdy nie miałem z nim problemów. Spalanie także potrafi bardzo miło zaskoczyć, ostatni mój powrót do kraju trasa na ponad 10 godzin, przy śpedniej prędkości 98km/h wynosiło 7.8l (wszystkie wskazania z FIS na paliwie 99 oktanowym Shell V-Power)
Kilka zdjęć poglądowych:
[center]16.11.2011[/center]
Zimy nie widać ani nie słychać, jednak wyścig zbrojeń już dawno się rozpoczął.
[center]04.01.2012[/center]
Słońca brak, ale +9*C było <rotfl> I tak to się prezentuje na setupie prawie-letnim <lol>